loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 130 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

امروز در سایت افزار دانلود نرم افزار Walkman که یک پلیر همه کاره برای گوشی های سونی اریکسون می باشد را برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم . فرمت این نرم افزار جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل بوده و قابل نصب برو روی گوشی های سونی اریکسون و تمام گوشی هایی گه از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد .

حامد صفری بازدید : 80 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

امروز در سایت افزار دانلود نرم افزار Weather که یک نرم افزار اعلام وضع هوای مناطق و شهر های مختلف جهان که برای گوشی های سونی اریکسون می باشد را برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم . فرمت این نرم افزار جاوا و در سایز ۳۲۰×240 پیکسل بوده و قابل نصب برو روی گوشی های سونی اریکسون و تمام گوشی هایی گه از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد . با این نرم افزار پس از اتصال به اینترنت از طریق GPRS می توانید از وضع هوای شهر های مختلف دنیا از جمله ایران با خبر شوید .

حامد صفری بازدید : 115 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

این بار در سایت افزار دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با آن قادر خواهید بود فایل های Word آفیس ۲۰۰۷ و حتی آفیس ۲۰۱۰ را در گوشی های خود مشاهده کنید . این نرم افزار که با فرمت جاوا می باشد حتی قادر به نمایش فایل هایی که به زبان فارسی هستند نیز می باشد . نام این نرم افزار  Doxc Reader v0.2  بوده  که قابل نصب بر روری گوشی های سونی اریکسون ، نوکیا و گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کند می باشد . هم اکنوان می توانید این برنامه کاربردی را از سایت افزار دانلود  دریافت نمایید .

حامد صفری بازدید : 93 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده کاربردی Morange Ultimate یک مسنجر حرفه ای میباشد که در درون خود تعداد زیادی مسنجر جای داده است، همچون: یاهو ، جیمیل و… این نرم افزار بر روی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند کار می کند.

حامد صفری بازدید : 69 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

تقویم سال ۱۳۹۰ خورشیدی را برای شما عزیزان در وب سایت بزرگ افزار دانلود قرار داده ایم. این تقویم دارای ویژگی هایی همچون نمایش مناسبت ها و اعیاد و تعطیلات را دارا می باشد. این نرم افزار به صورت جاوا بوده و قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارد. امیدواریم استفاده کافی را از این نرم افزار ببرید.

حامد صفری بازدید : 83 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

سط نرم افزار Fun SMS کاربران سیمبیان سری ۶۰ قادر خواهند بود تا ساختار پیامکی گوشی های سیمبیان را تا حدودی بهبود بخشند.این نرم افزار فوق العاده این امکان را به شما می دهد که هنگام ارسال پیامک از آیکون های بیانگر احساسات نیز استفاده کنید.

حامد صفری بازدید : 122 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار قرآن با فونت عثمانی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و همچنین ورژن ۳ را برای شما عزیزان در  افزار دانلود قرار داده ایم. این قرآن دارای حجم کم ولی کاملا مطابق با گوشی های لمسی می باشد. امیدوارم مفید واقع شود.

حامد صفری بازدید : 79 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

این نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که برای کسانی که مایل به اخذ گواهینامه رانندگی می باشند می تواند بسیار مفید باشد. از مزیت های این نرم افزار می توان به فارسی بودن آن، امکان تست گرفتن در زمان مشخص و مهم تر از آن سازگاری با اکثر گوشی های موبایل اشاره نمود.

حامد صفری بازدید : 234 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار نمایش اوقات شرعی و اذان بنام Salat Times برای تمامی گوشی های تحت جاوا در سایت افزار دانلود تهیه کردیم. توسط این نرم افزار جالب می توانید از زمان اذان و اوقات شرعی درون موبایل با خبر شوید . هم چنین این نرم افزار توانایی پخش اذان را نیز دارا می باشد.

حامد صفری بازدید : 190 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

 

 

SMS Me and You نرم افزاری بسیار کاربردی برای گوشی های جاوا می باشد که توسط آن قادرید اس ام اس های رمزنگاری شده برای دوستان خود ارسال نمایید. گیرنده اس ام اس نیز باید این برنامه را در گوشی خود نصب کرده باشد تا بتواند اس ام اس شما را رمزگشایی و دریافت نماید. امیدواریم مورد قبول تان واقع شود.

 

SMS Me and You ارسال پیامک های رمزنگاری شده با SMS Me and You 3.2

حامد صفری بازدید : 93 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

آیا تا به حال فکر کرده اید زمانی را که باید صرف پیدا کردن اس ام اس های جدید و گوناگون به مناسبت های مختلف تلف کنید چقدر است؟ و حتی برای یک اس ام اس جوک یا … برای دوستان خود باید چقدر زمان صرف نمایید؟ نرم افزار بانک اس ام اس قائمیه یک بانک اس ام اس بزرگ بصورت جاوا می باشد که شما را از سردرگمی و اتلاف وقت نجات می دهد. با استفاده از این نرم افزار در موبایل خود می توانید در عرض چند ثانیه در مناسبت های مختلف برای دوستان خود اس ام اس ارسال کنید. بخش های مختلف این نرم افزار را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.

حامد صفری بازدید : 72 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک ملت برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت افزار دانلود قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

حامد صفری بازدید : 140 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

رای این ساعت در سایت بزرگ  افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "ارومیه" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

حامد صفری بازدید : 97 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ  افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "تهران" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد.

 

 

منبع دانلودها

 

 

 

امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 121 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ  افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "مشهد مقدس" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد.

 

منبع دانلودها

 

امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 194 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "تبریز" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 94 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک کشاورزی برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت  افزار دانلود قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

حامد صفری بازدید : 86 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ  افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "زنجان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد.

منبع دانلودها

 

 

امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 66 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک پاسارگاد برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت افزار دانلود قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

حامد صفری بازدید : 87 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

رای این ساعت در سایت بزرگ افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "اهواز" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 114 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

رای این ساعت در سایت بزرگ افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "کرمان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 172 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ  افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "بندر عباس" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 130 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "ایلام" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد.

 

منبع دانلودها

 

امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 69 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "انزلی" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد.

منبع دانلودها

 

 

امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

حامد صفری بازدید : 101 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "بجنورد" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد

منبع دانلودها

 

. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

حامد صفری بازدید : 84 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (3)

نرم افزار همراه بانک دی برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت افزار دانلود قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.

منبع دانلودها

این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

 

 

حامد صفری بازدید : 96 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک سینا برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت دانلودها قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

 

 

دانلودها منبع

حامد صفری بازدید : 76 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "کیش" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

منبع دانلودها
حامد صفری بازدید : 87 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ افزار دانلود نقشه ماهواره ای شهر "یاسوج" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

دانلودها.

حامد صفری بازدید : 66 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

 

منبع دانلودها

حامد صفری بازدید : 71 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن ، نرم افزاری توسط مرکز توسعه رسانه های دیجیتال برای راهنمای غرفه های این نمایشگاه پر فیض معنوی تهیه شده است . نرم افزاری که پیش روی شماست به شما کمک خواهد کرد به راحتی بتوانید مشخصات غرفه ها و همچنین موقعیت شرکت و یا موسسه مورد نظر در نمایشگاه قرآن بخش سالن های رسانه های دیجیتال را یافته و به لیست محصولات که در آن قیمت و تخفیف ویژه نمایشگاه آورده شده است دست یابید.

لازم به ذکر است یکی از قسمت های اصلی نرم افزار کتابخانه رمضان می باشد که در آن با توجه به ماه پر برکت رمضان دعاهایی همچون دعای جوشن کبیر ، دعای روزانه ماه رمضان و سحر در نرم افزار برای شما عزیزان تعبیه شده است.

منبع دانلودها

این نرم افزار به دو صورت جاوا و اندروید برای کاربران تهیه شده اس

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,409
  • بازدید ماه : 6,739
  • بازدید سال : 44,435
  • بازدید کلی : 169,796
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif