loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 178 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (3)

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.







حامد صفری بازدید : 145 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

BurnAware Professional نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.






 

حامد صفری بازدید : 121 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

پس از معرفی اندروید ۵ توسط گوگل تا به امروز شاهد انتشار تم های مختلفی با این موضوع برای گوشی های اکسپریا بوده ایم. امروز نیز قصد داریم تا  تمی با موضوع اندروید ۵ را برای شما قرار دهیم.این تم بر روی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر قابل نصب است.این تم برای نصب نیاز به هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت ندارند.





حامد صفری بازدید : 123 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم افزار دانلود امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.






حامد صفری بازدید : 130 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (1)

YouTube Video Downloader ابزاری است ساده جهت دانلود کردن ویدئوها از YouTube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .شما قادر خواهید بود با Paste کردن URL مورد نظر از یک ویدئو در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون Folder مورد نظر خود Download کنید .شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش Flash video ها نداشته و تنها با استفاده از Media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .



حامد صفری بازدید : 187 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

Assetto Corsa PC-CODEX

Assetto Corsa Crackfix-CODEX added!




حامد صفری بازدید : 144 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (1)

Mozilla Firefox 34.0.5 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.





حامد صفری بازدید : 123 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Iperius Backup برنامه ای قدرتمند و کامل برای تهیه ی نسخه پشتیبان از سرورها و Workstation ها می باشد .تنها با یک نرم افزار می توانید به ذخیره سازی فایل های خود روی سرویس های زیادی از جمله Google Drive, Dropbox و Microsoft SkyDrive بپردازید . از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان تهیه بک آپ از نرم افزار هایی مانند Vmware و سایر نرم افزار های مجازی سازی استفاده کرد که برای مدیران سرور ها بسیار کاربردی است . تهیه نسخه پشتیبان به وسیله ی نرم افزار Iperius Backup بسیار ساده می باشد و تنها با چند کلیک انجام می شود و فایل های شما به صورت خودکار با رمزگذاری AES 256-bit فشرده سازی می شوند و به صورت کاملا ایمن بر روی سرورهای اشتراک گذاری Cloud ذخیره خواهند شد . همچنین Iperius Backup یک نرم افزار فوق پیشرفته برای گرفتن پشتیبان از ویندوز سروهای ۲۰۰۸ و ویندوز سرور ۲۰۱۲ هم هست که با آن می توانید به سرعت و آسانی یک فایل پشتیبان انعطاف پذیر برای بازگردانی را ایجاد کنید .





حامد صفری بازدید : 157 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

Norton 360 محصول جدید کمپانی Symantec می باشد که در زمینه نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس فعالیت می کند. از معروفترین محصولات این شرکت می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton اشاره نمود. این نرم افزار در واقع یک پک امنیتی کامل می باشد که دارای توانمندیهای زیادی برای برقراری امنیت سیستم با کمک ابزار های مختلف و گونگون جمع آوری شده در این مجموعه می باشد.این نرم افزار با کمک ابزار های مختلف در زمینه حفاظت سیستم از ویروس ها ، مقابله در مقابل برنامه های جاسوسی ، حفاظت سیستم و هویت شما به صورت Online و حمایت از شما در مقابل دزدی هویت در اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین مشکلات اینترنت تبدیل شده ، چک نمودن وب سایت ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، دارای دیواره آتش قدرتمند برای مقابله با نفوذ هکرها به سیستم شما ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و را دارا می باشد.





حامد صفری بازدید : 65 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.





حامد صفری بازدید : 57 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

iSkysoft Video Editor از قدرتمند ترین برنامه های کار با کلیپ ها و ساخت و ویرایش فیلم می باشد که دارای رابط کاربری بسیار راحت و آسانی نیز می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهایی مثل برش قسمت های دلخواه فیلم، چسباندن فیلم ها به یکدیگر و چند قسمت کردن یک فیلم طولانی را به سادگی انجام دهید. مطمئنا خود شما هم از نتیجه کلیپ حرفه ای درست شده شگفت زده می شوید، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه و امکان به اشتراک گذاری به شکل های مختلف نظیر در سرویس های آنلاین و شبکه های اجتماعی از جمله دیگر خصوصیات کلیدی این ابزار محسوب می شوند.






حامد صفری بازدید : 83 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

Mediachance Photo Blend 3D نرم افزاری عالی و قدرتمند برای مونتاژ و مختلف کردن تصاویر به صورت کاملا طبیعی و محصول شرکت Mediachance می باشد. این نرم افزار با ارائه ابزارهای اتوماتیک این امکان را به شما میدهد تا بیشتر وقت خود را صرف ایجاد تصاویری منحصربفرد نمایید تا اینکه بیشتر وقت را در ویرایش سپری کنید. یکی از مهمترین نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاویر ، این است که ۲ یا چند تصویر با یکدیگر همخوانی داشته باشند ، از نظر پرسپکتیو و زوایا گرفته تا وجود سایه ها و تنظیم بودن رنگ ها و کنتراست ها که این مسئله اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود ، مسلما نیازمند صرف وقت بسیاری خواهد بود ، این در حالی است که نرم افزار Mediachance Photo Blend 3D با تنظیم رنگ ، سایه و کنتراست به همخوانی تصاویر کمک خواهد کرد. این نرم افزار همچنین در ساخت تصاویر به صورت ۳D نیز امکانات لازم را دارا بوده و میتواند تمامی اعمالی که در حالت ۲بعدی انجام میدهد را در حالت سه بعدی نیز مورد استفاده قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی امکاناتی که در Mediachance Photo Blend 3D فراهم آماده اعم از تنظیم رنگ عکس ها ، سایه ها و کنتراست ها و نور همگی برای این است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاویر کاربر مشکلی از نظر منطبق بودن تصاویر را نداشته باشد و به راحتی امکان تصحیح عیوب را داشته باشد.





حامد صفری بازدید : 58 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

بدون شک برنامه های تبدیل کننده فایل های صوتی و تصویری زیادی عرضه شده اند. ابزاری بسیار حرفه ای که در کنار پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی با سرعت بسیار مناسب امکاناتی نظیر رایت برروی انواع لوح های فشرده و همچنین ویرایش ساده فیلم ها را هم فراهم کرده است.شما میتوانید به راحتی فیلم های دی وی دی را ریپ کرده و یا بالعکس سایر فرمت ها را به فرمت DVD تبدیل نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت های به فرمت های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد، تمامی فایل های ویدیویی در سایت هاب YouTub e، Metac afe، H ulu، Net flix قابل دانلود در این نرم افزار هستند. تبدیل فایل های دانلود به هرنوع فرمت دلخواه شما ، دستگاه های قابل حمل و…. فراهم شده است.




حامد صفری بازدید : 448 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

مطمئنا بازی پین بال را می شناسید. در بازی پین بال مارول بزرگترین قهرمانان تاریخ وجود دارند. این بازی یک بازی ویدئویی پین بال می باشد که دارای گیم پلی فوق العاده جذاب و زیبا می باشد. قهرمانان خود را انتخاب نموده و جهان را از بدی پاک سازید . ترکیبی از حماسه ، هیجان ، گیم پلی همه جانبه و تصاویر خیره کننده را در این بازی تجربه نمایید ! در این بازی شخصیت های معروفی چون مرد عنکبوتی، مرد آهنی، روح سوار، ایکس من، هالک، کاپیتان آمریکا و … حضور دارند که تلاش می کنند تا از دست شیطان ها و نیروهای شیطانی رهایی پیدا کنند. لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.






حامد صفری بازدید : 51 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

 Toy Story That Time Forgot HDTV 720p (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

نام انیمیشن: ۲۰۱۴ Toy Story That Time Forgot

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

خلاصه داستان: داستان پس از تعطیلات کریسمس اتفاق می افتد جایی که اسباب بازی ها خودشون رو در یک سرزمین غیر معمول با یک سری اسباب بازی های جدید و عجیب و غریب پیدا می کنند. آنها باید به کمک هم چاره ای بیندیشند تا راه خروج را پیدا کرده و سالم به خانه بازگردند و…




حامد صفری بازدید : 49 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

The Ministry of Silly Walks یک بازی جدید و بسیار اعتیادآور در سبک بازی های اکشن و ران از استودیوی بازیسازی The Ministry of Silly Walks مخصوص سیستم عامل اندروید است . مونتی پایتون یک مرد بریتانیایی عجیب و غریب است، زیرا پاهای او شرایطی را دارند که هر لحظه امکان دارد او به زمین بخورد و او در کل به شکل خاص و در نگاه اول احمقانه حرکت می کند. وظیفه شما در این بازی این است که او را تا رسیدن به مقصد هدایت کنید بدون این که او زمین بخورد. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود صداگذاری های حرفه ای ، فیزیک واقع گرایانه بازی ، عبور از موانع و به روز رسانی منظم اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 46 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

آیا از افرادی هستید که بازی های استراتژیک آنلاین علاقه مندید!؟ امروز قصد معرفی یکی از پرطرفدارترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک با نام Friendly Fire را داریم . در بازی Friendly Fire با یکدیگر متحد شوید و ضمن تشکیل یک ارتش قوی، پایگاه ها، سلاح ها و تجهیزات خود را تقویت نمایید تا با دشمنان وارد جنگ شوید. در این بازی شما در نقش فرمانده باید باید با فرماندهی نیروهای خود قلمرو خود را گسترش دهید و به یکی از ابر قدرت های جهان تبدیل شوید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 82 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت افزار دانلود برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|آپدیت بازی Update.v1.01.01-RELOADED به پست اضافه شد|




حامد صفری بازدید : 60 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

اتوجه به اینکه امسال گروه PESEdit از ارائه ی پچ برای آخرین نسخه بازی محبوب Pro Evolution Soccer، یعنی PES 2015 سر باز زده است، سعی در ارائه ی پچی سالم که مشکلی نداشته باشد دیده می شد. در این راستا، با همکاری گروه ویرایشگران ایرانی (IEG)، یکی از کامل ترین پچ های بازی PES 2015 که امکانات بسیار زیادی در آن قرار داده شده است برای شما کاربران محترم وبسایت افزار دانلود آماده گردیده و امیدواریم نسخه های آینده این پج نیز توسط این گروه عرضه شود. برای مشاهده ی تغییرات این پچ می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




حامد صفری بازدید : 56 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

Criss Angel Believe (2013) HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت یکم در ادامه مطلب قرار گرفت|




نام مجموعه : Criss Angel Believe

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم: میانگین ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: کریس انجل شعبده باز معروف آمریکایی به انجام کارهای فوق العاده مشهور است . او که نمایش های زیادی را اجرا کرده است ، اکنون در قالب یک برنامه تلویزیونی کوشیده تا هنر خودش را به نمایش بگذارد . فصل های قدیمی تر برنامه ی کریس انجل Mindfreak بزودی قرار خواهند گرفت. هم اکنون میتوانید این مجموعه را ازافزار دانلود دریافت نمایید.

حامد صفری بازدید : 56 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باید میومدی نام آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی می باشد که هم اکنون می توانید این آهنگ را با کیفیت عالی (۳۲۰ MP3) از افزار دانلود دریافت نمایید. شعر این آهنگ را مهرزاد امیرخانی سروده است و همچنین آهنگسازی و تنظیم آن را پازل باند (علی رهبری و آرین بهاری) انجام داده است.

 

rezasadeghi bayadmiumadi دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام باید میومدی

 

 

حامد صفری بازدید : 37 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باید میومدی نام آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی می باشد که هم اکنون می توانید این آهنگ را با کیفیت عالی (۳۲۰ MP3) از افزار دانلود دریافت نمایید. شعر این آهنگ را مهرزاد امیرخانی سروده است و همچنین آهنگسازی و تنظیم آن را پازل باند (علی رهبری و آرین بهاری) انجام داده است.

 

rezasadeghi bayadmiumadi دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام باید میومدی

 

 

حامد صفری بازدید : 49 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

TSR Watermark Image Software نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های JPEG, TIFF, PNG, BMP, GIF پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.





حامد صفری بازدید : 99 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

کاربرانی که با مدیریت شبکه های رایانه ای سروکار دارند مطمئنا با ابزارهای متعددی هم دست و پنچه نرم کرده اند که بتوانند بهترین کارآیی را در سیستم شبکه خود داشته باشند. نرم افزارهای زیادی هستند که می توان با کمک گرفتن از آن ها یک شبکه از رایانه ها را مدیریت کرد ، نرم افزار NetSupport School در وهله اول، یک نرم افزار بسیار کارآمد جهت مدیریت شبکه های کامپیوتری در مدارس و آموزشگاه هاست.به کمک این برنامه مربی می تواند اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان را محدود کند. مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان، توانایی دیگر این برنامه است. امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی در این برنامه فراهم شده است. نرم افزار فوق حرفه ای و بسیار کامل از امکاناتی که می توان با استفاده از آن ها به عنوان معلم یا مدیر برروی عملکرد دانش آموزان یا کلاینت ها مدیریتی کامل داشت و عملکرد تمامی آن ها را دائما مورد چک و بازبینی قرار داد. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است.

.





حامد صفری بازدید : 55 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزای حرفه ای و کارآمد جهت ضبط انواع عملیات در حال اجرا برروی صفحه نمایش خود هستید ، نرم افزار FastStone Capture می تواند بسیار مفید می باشد.در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند.با این برنامه می توانید به صورت حرفه ای از تمام و یا بخشی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید که از صفحات اسکرول دار ، پنجره های خاص ، صفحات وب و … پشتیبانی می کند . در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

.




حامد صفری بازدید : 61 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

سال‌ها قبل زمانی که نه از اینترنت در ایران خبری بود و نه از کامپیوترهای پرقدرتی که بازی های سه بعدی را اجرا می‌کنند نوجوانان و جوانان علاقمند به کامپیوتر، این تکنولوژی را با کمودور ۶۴ ( Commodor 64 ) و آمیگا ۵۰۰ ( Amiga 500 ) تجربه می‌کردند. کمودور ۶۴ نام نوعی از رایانه‌های خانگی است که با علامت‌های اختصاری C64، C=64 و (Commodore Business Machines) و به معنی ماشین‌های اداری کمودور شناخته می‌شود.نرم افزار C64 Forever به شما اجازه می دهد که این کامپیوتر های منحصر به فرد را تجربه کنید. این نرم افزار که در بر دارنده ی یک رابط پخش کننده بصری،حمایت شده توسط یک پایگاه داده موجود در نرم افزار، حاوی بیش از ۵,۰۰۰ بازی C64 و پشتیبانی های پیشرفته ای برای فرمت جدید RP9 می باشد.





حامد صفری بازدید : 50 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

PassMark OSForensics نرم افزاریست که اطلاعات کاملی از استفاده از کامپیوتر و فایل های ذخیره شده در آن به شما ارائه می کند. وظایف بسیار مهم این نرم افزار ، پیدا کردن فایل های از دست رفته، بازیابی کلمه عبور گم شده، تشخیص نرم افزارهای مخرب و غیره است.PassMark OSForensics جستجو بسیار سریع تر از جستجو گر ویندوز در اختیار شما قرار می دهد.این نرم افزار به شما در کنترل کارکرد کودکان با سیستم کامپیوتری کمک می کند. همچنین مأموران امنیتی نیز می توانند در تحقیقات خود از این نرم افزار استفاده نمایند. شما می توانید آثار فعالیت های کاربر را مشاهده کنید، این امکان وجود دارد برای جمع آوری اطلاعات کامل در موردسیستم رایانه ای مورد استفاده ی کاربران و یا حتی کودکان شما ! توسط این نرم افزارمی توانید رمز های عبوری تمامی مرورگر ها را مشاهده نمایید.از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت نصب بر روی حافظه یو اس بی می باشد . از طریق منوی سمت چپ این نرم افزار دسترسی به ابزار موجود در نرم افزار بر اساس موضوعات دسته بندی شده به کاربر داده شده است .




حامد صفری بازدید : 422 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود داشته باشید و به طور ناگهانی با مشکل خرابی ویندوز مواجه شوید، هیچ چیز مثل یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند! SystemRescueCd یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس می باشد که به صورت CD ، DVD یا USB های قابل بوت کاربرد دارد . این نرم افزار با ارایه ابزار هایی جهت ساخت و ویرایش پارتیشن ها ، امکان رفع عیب از کامپیوتر شما را امکان پذیر میکند . این دیسک بوت دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای سیستم و ابزارهای پایه می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.دیسک بوت نهایی، علاوه بر اینکه امکان راه اندازی (Boot) سیستم را دارد، امکاناتی برای بازیابی پارتیشن های پاک شده، رفع مشکلات دیسک سخت، پارتیشن بندی، بکاپ گیری و … را در اختیار شما قرار میدهد.





حامد صفری بازدید : 76 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Photobucket Mobile یکی از محبوب ترین وقوی ترین نرم افزارها سیستم عامل اندروید است که در گروه عکاسی قرار دارد و به تازگی در گوگل پلی قرار گرقته و کاربران زیادی از آن استفاده کرده اند و امکانات گسترده ای از جمله آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر شما در هر نقطه ای از جهان در اختیار شما میگذارد . توانایی های بیشماری در این نرم افزار عکاسی نهفته است که می توان از جمله ی ان ها به متحرک سازی عکس ها و امکان به اشتراک گذاشتن ان ها نام برد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک نسخه پشتیبانی از تمامی عکس های خود تهیه کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید به راحتی عکس های خود را در ۸ گیگ فضایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند آپلود کرده و آنها را با دوستان خود در سرار دنیا و یا در شبکه های اچتماعی به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 82 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  Fast And Furious 6   را قرار بدهیم داستان قسمت ششم این فیلم که در لندن رخ می دهد ماجرای سرقت سوخت مایع توسط برایان (پول واکر) و دومنیک(وین دیزل) و تحت تعقیب قرار گرفتن این دو توسط لوک هابز که نقش آن را “دواین جانسون یا راک ” ایفا می کنند، را بیان می کند و…. هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از افزار دانلود باشید.







حامد صفری بازدید : 53 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

SoccerRally World Championship یک بازی اعتیادآور و فوق العاده هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی و رالی از استودیوی بازیسازی IceFlame Ltd مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید است . در بازی Soccer Rally 2 شما بایستی با استفاده از خودرو و توپ فوتبال بازی کرده و به با دوستان خود رقابت نمایید . مهارت خود را امتحان کنید و دوستان را به چالش بکشانید . یکی دیگر از قابلیت های جالبی که در بازی SoccerRally World Championship تعبیه گردیده است امکان بازی به صورت دو نفره از طریق یک گوشی می باشد ؛ بدین صورت که شما می توانید با دوست خود در دو سمت تبلت و یا اسمارت فون خود بایستید و به رقابت با یکدیگر بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.


حامد صفری بازدید : 99 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم Guardians of the Galaxy را که شامل ۴۱ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی Flac رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.گروهی از مجرمان فضایی باید بایکدیگر متحد شوند تا از اعمال تبهکارانه و متعصبانه ی Ronan که قصد در نابودی کهکشان دارد، جلوگیری کنند و …  .





حامد صفری بازدید : 52 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Beware Planet Earth یک بازی مدیریتی بسیار زیبا می باشد.در این بازی شما علاوه بر دامداری و کشاورزی می بایست از مزرعه خود در مقابل حملات دشمنان مریخی زمین نیز پدافند کنید.آنها در حال آماده سازی به منظور یورش به زمین و به تاراج بردن منابع مهم ما هستند.در این بازی سلاح های متفاوت و جالبی برای مقابله با دشمنان فضایی طراحی و ساخته شده است.فضای چند بعدی و گرافیک قابل قبول این بازی جالب توجه خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 52 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

David Beckham: Into the Unknown (2014) HDTV 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|کیفیت HDTV 720p اضافه شد|

|زیرنویس  فارسی اضافه شد|



نام مستند : David Beckham: Into the Unknown

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۱۷۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان:فیلمی مستند درباره ی دیوید بکهام که بعد از ۲۲ سال ورزش حرفه ای بازنشسته شده است و می خواهد به یک ماجراجویی به کشور برزیل برود که… منتظر قسمت های جدید تر این مستند از افزار دانلود باشید.



حامد صفری بازدید : 67 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت AVG را همگان با نرم افزارهای امنیتی آن می شناسند ولی این شرکت از حدود یکسال پیش نرم افزاری را به نام AVG PC Tuneup Pro ارائه داده است که توانسته در مدت زمان کمی کاربران زیادی را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است. Turbo Mode : غیرفعال کردن بیش از ۷۰ پروسه غیرضروری برای ارائه سرعتی بالا جهت انجام فرایندهای پرمصرف مثل انجام بازی Program Deactivator : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه فعالیت دارند Startup Optimizer : غیرفعال کردن پروسه هایی که باعث کاهش سرعت استارت آپ ویندوز می شوند Startup Manager : مدیریت نرم افزارهایی که در هنگام استارت آپ فعال هستند Drive Defrag : یکپارچه سازی درایو ها Disk Doctor : شناسایی و رفع خطاهای مربوط به هارد دیسک و رفع بدسکتورها Registry Defrag : یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Registry Cleaner : پاکسازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز Shortcut Cleaner : حذف میانبرهای زائد روی دسکتاپ Disk Space Explorer : نمایش جزئیات کامل از فایل ها فولدرهای موجود در هارد دیسک Gain Disk Space : حذف فایل های اضافی و حجیم درون هارد دیسک Shredder : حذف فایل های مهم و محرمانه و شخصی بطوری قابل بازیابی نباشند Repair Wizard : رفع مشکلات معمول و ارائه بیش از ۲۰۰ پیشنهاد برای رفع آنها Uninstall Manager : حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Undelete : بازیابی فایل های حذف شده Process manager : نمایش نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا و مصرف Registry Editor : ویرایش رجیستری توسط کاربر و…








حامد صفری بازدید : 52 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.




حامد صفری بازدید : 39 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی و تست به زبان PHP و طراحی و تست صفحات HTML ،XML، نرم افزار DzSoft PHP Editor می باشد. این نرم افزار قابل استفاده برای کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این مجموعه ویژه گی های مهم و کاربردی در زمینه ی تولید کد های PHP در اختیار کاربران قرار می دهد. بهره مندی از واسط کاربری قدرتمند و ساده از دیگر امکانات این محصول می باشد. نوارهای جستجوگر فایل و کد، سرعت بالا در افزودن ویژگی ها، عدم نیاز به وب سرور برای ورود به مرورگرهای داخلی، روش های مختلف در وارد کردن کد و … از دیگر امکانات این نرم افزار است.





حامد صفری بازدید : 61 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Advanced System Protector دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند.  این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.



حامد صفری بازدید : 62 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت فرانسوی  ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4  و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft  این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی  دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.

The Crew XBOX360-COMPLEX




تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,381
  • بازدید ماه : 6,711
  • بازدید سال : 44,407
  • بازدید کلی : 169,768
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif