loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 62 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت فرانسوی  ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4  و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft  این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی  دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.

The Crew XBOX360-COMPLEX




حامد صفری بازدید : 84 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

Far Cry 4 XBOX360-COMPLEX




حامد صفری بازدید : 68 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

Escape Dead Island نام جدیدترین بازی از سری بازی های Dead Island می باشد که همانند سری های گذشته، حال و هوای بازی، نبرد با Undead ها می باشد. این بازی در ژانر ماجراجویی بوده که ساخته ی استودیو Fatshark می باشد و برای اولین بار، این بازی را می توان یک Spin Off نامید و داستانی مستقل را روایت می کند که پایه ای جدید در این سری بازی ها را بنا خواهد کرد. داستان بازی درباره ی فردی با نام Cliff Calo می باشد که برای یک ماموریت ماجراجویانه به بمبی اعزام می شود و وقتی به جزیره ی ناراپیلا می رسد، متوجه می شود که نظم و ترتیب یک جامعه ی معمولی در این مکان برقرار نیست.منبع دانلودها

Escape Dead Island XBOX360-COMPLEX

حامد صفری بازدید : 101 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

Escape Dead Island نام جدیدترین بازی از سری بازی های Dead Island می باشد که همانند سری های گذشته، حال و هوای بازی، نبرد با Undead ها می باشد. این بازی در ژانر ماجراجویی بوده که ساخته ی استودیو Fatshark می باشد و برای اولین بار، این بازی را می توان یک Spin Off نامید و داستانی مستقل را روایت می کند که پایه ای جدید در این سری بازی ها را بنا خواهد کرد. داستان بازی درباره ی فردی با نام Cliff Calo می باشد که برای یک ماموریت ماجراجویانه به بمبی اعزام می شود و وقتی به جزیره ی ناراپیلا می رسد، متوجه می شود که نظم و ترتیب یک جامعه ی معمولی در این مکان برقرار نیست.

منبع دانلودها.

Escape Dead Island PS3-DUPLEX

حامد صفری بازدید : 47 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

                                                                                                                       


      Little Big Planet 3 PS3 -iMARS 

                                                                                          

 


حامد صفری بازدید : 30 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین رویکرد‌هایی که سازندگان در نسخه جدید(Inquisition) پیش رو گرفته اند، متغیر بودن شرایط محیطی و البته تغییرات آب و هوایی است که باعث می‌شود تا بازیکن با دنیای پیرامونش ارتباط عمیق‌تری برقرار کند، این ارتباط برقرار کردن باعث می‌شود تا برای انجام ماموریت های اصلی و فرعی اشتیاق کافی بوجود آید. بحث در مورد گیم‌پلی یک بازی RPG کاملاً معمولی بسیار سخت است، حالا فرض کنید اگر بخواهیم در مورد گیمپلی عنوانی همانند Inquisition که بنا به گفته سازندگان ترکیبی از گیمپلی دو عنوان قبلی از این فرانچیز است، چقدر می‌توان سخت باشد. البته شاید بتوان گفت بحث در مورد گیمپلی در سری بازی Dragon Age سهل و ممتنع است. یعنی می‌توان خیلی ساده به موارد و عناصر اصلی GP اشاره کردولی برای توضیح این المان‌ها نیازمند کمی آشنایی بیشتر با سبک RPG و بخصوص تجربه دو عنوان پیشین هست. سال ۲۰۱۳ شاید برای طرفداران سری بازی‌های DA(DragonAge) سالی پر از هیجان بوده باشد، زیرا در همین سال بود که اطلاعات جامع و نسبتاً کاملی در مورد گیمپلی بازی منتشر شد که بزرگترین دلیل ممکن برای دیگر گیمرهاست تا بتوانند وارد دنیای عظیمی که شامل جادوگران، اژدهایان و شوالیه ها می‌شوند، بشوند. این بازی به طور کامل Open World ساخته شده است، بدین معنی که به هر نقطه از مناطق مختلف بازی که بخواهید می‌توانید سفر کنید و از ماموریت‌های لذت بخش و مفرحی که سازندگان قولش را داده اند، استفاده کنید و به جنگ بزرگترین دشمنتان در این بازی یعنی اژدهایان بروید.

Dragon Age Inquisition XBOX360-COMPLEX

طبق اطلاعاتی که منتشر شده، محیط کلی بازی حدود ۱۰ برابر از مجموع دو بازی Origins و DA2 بزرگتر است. هر یک از مناطق بازی به بخش‌های مختلفی تقسیم می شوند که به دلیل داشتن ماموریت‌های مختلف گاهی اوقات مجبور می‌شوید به مناطق دیگر سفر کنید تا ماموریت اتخاذ شده را به اتمام برسانید. چنین ماموریت‌هایی که نیازمند صرف وقت زیادی هستند با دشمنان مختلف و صد البته Mini Boos دوست داشتنی به پیشواز بازیباز خواهند آمد، البته نباید فراموش کنید که هر سختی با پاداش مخصوصی همراه است، این قاعده در همه جا حاکم است و این بازی هم در این امر مستثنی نیست، پس منتظر جوایز مختلفی که برایتان در نظر گرفته شده‌اند باشید.

 

همانند نسخه‌های پیشین، در این نسخه هم امکان شخصیسازی کاراکتر‌ها وجود دارد و بازیباز بر اساس علاقه خود می‌تواند از آیتم‌های مختلف برای هرچه شخصی‌تر کردن کاراکتر استفاده کند. می‌توان علاوه بر جنسیت، نوع نژاد که از چهار گروه مختلف قابل انتخاب شدن است، یکی را برای شخصیت خود انتخاب کنید. در این بین نژاد‌های human, dwarf, elfوQunari وجود دارند که بازیباز می‌توان نژاد خود را از بین ۳ کلاس موجود (Warrior, Rogueو Mage) انتخاب کند. تمام کاراکتر‌ها از همان ابتدا دسترسی محدودی به آیتم‌های مختلف منجمله ؛ شمشیر، کریستال های جادو، خنجر های مختلف و… دارند که بر اساس کلاسی که بازیکن انتخاب کرده است از قدرت خاصی برخوردار هستند. امکان ساختن معجون و وسایل مختلف در این نسخه از DA وجود دارد که خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران این سری تلقی می‌شود. با وجود سیستم Crafting می‌توان به خلق آیتم‌هایی دست زد که برای به دست آوردن آنها در حالت عادی نیازمند هزینه کردن مقدار زیادی Point هستید، البته لازم به ذکر است که بر اساس الگو‌هایی که در بازی وجود دارد می توانید آیتم‌های ابتدایی درست کنید ولی با کمی گشت و گذار و پیدا کردن الگو‌های جدید امکان درست کردن وسایل و آیتم‌های قوی‌تر وجود دارد. یکی از نکاتی که می‌توان نوید سخت‌تر شدن بازی نسبت به دو عنوان قبلی باشد، تغییرات در سیستم سلامتی و جادوها است که اینبار برای استفاده از جادوها و پر کردن میزان سلامتی نیازمند استفاده از آیتم های مربوطه خواهید بود. پس در هر مبارزه باید نسبت به آیتم‌هایی که در اختیار دارید و نسبت به میزان سختی بازی بالانس مناسبی برقرار کنید. از نظر گیمپلی با وجود اینکه بازی تاحدودی تداعی کننده DA2 است ولی از عناصر مهم و پرکابرد DA Origins هم به خوبی استفاده کرده است. مهم‌ترین عامل در موفقیت این نسخه البته در بخش گیم‌پلی چیزی نمی‌تواند باشد بجز همکاری در مبارزات. البته بستگی دارد که در چه کلاسی و با چه کسانی در مبارزات شرکت کنید. به طور مثال اگر شمادر کلاس مبارز باشید و هم رزم شما هم Mage باشد، می‌توانید از آیتم‌های مخصوصِ جادوگران استفاده کنید، به طور مثال اگر جادوگری که هم‌گروهی شماست، کریستال ایجاد دیواری یخی داشته باشد، شما می توانید از آن استفاده کنید، علاوه بر اینکه سدی قدرتمند مقابل دشمنان خود ایجاد می کنید، امکان استفاده از آیتم‌هایی که به مبارزین(Warrior) اجازه می‌دهد از فاصله دور به دشمنان صدمه وارد کند، فراهم می‌شود. اگر از تیر و کمان استفاده کنید ‌می‌توانید از کناره‌های دیوار تیر‌های آتشین یا یخی به سمت دشمنان پرتاب کنید. لازم به ذکر است که همانند گذشته در این نسخه هم با تعدادی زیادی از شخصیت‌های غیرقابل بازی(NPC) رو به رو خواهید شد که ماموریت‌های مختلفی را برایتان در نظر گرفته‌اند. انجام هر یک از این ماموریت‌ها علاوه بر اینکه بر روی گیم‌پلی تاثیر می‌گذارد، بر روی دیگر ماموریت‌هایی که در منطقه مجاور وجود دارد، تاثیر‌گذار است.

 

شاید بتوان گفت یکی از رویکرد‌های جالبی که تیم Bioware اتخاذ کرده اند، انعطاف پذیریت بازی باشد. هر بازیکن در این بازی می‌تواند حس و حال خاصی داشته باشد. راه‌هایی که برای از بین بردن دشمنان وجود دارد نامحدود است و بی‌نهایت روش برای نابود کردن هر دشمنی وجود دارد ولی باید به خاطر داشته باشید که بعضی از دشمنان نقاط ضعفی دارند که فقط از طریق همان ضعف‌ها قابل شکست دادن هستند، پس باید کمی تا حدودی این طیف از دشمنان را جدا از دیگر موجوداتی بدانیم که امکان نابود کردن آنها به هر روش و متدی وجود دارد. جدای از بحث انعطاف‌پذیری که شاید برای برخی مهم و غیر‌قابل صرف‌نظر باشد، امکان انتقال دادن فایل‌های Save در این نسخه می‌تواند بسیار برای بازیکنان خوش‌آیند باشد. طبق اطلاعات منتشر شده هر بازیکن می‌تواند از فایلهای سیو خود برای انتقال دادن تعدادی از اطلاعات مهم که امکان یکپارچهسازی آنها وجود دارد، اقدام بکند. میتوانید از آیتمهایی که در نسخههای پیشین به دست آورده اید و هنوز پابرجا هستند، استفاده کرده و قابلیت‌های بیشتری به دست آورید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که سازندگان در این نسخه انجام داده اند؛ زنجیره وار کردن بازیست، بدین منظور که اگر شما فایل‌های سیو خودتان را داشته باشید، در دنیای جدید که با آن رو به رو هستید، می‌توانید تجربیات متفاوتری نسبت به دیگر بازکنان داشته باشید. البته نباید منکر این مسئله شد که اگر سیو‌های خود را به هر دلیل در اختیار ندارید می‌توانید زنجیره را از همین نسخه شروع کنید و شاید بتوانید زنجیره‌ای هرچند کوچک ولی کاملی تا انتهای بازی برای خودتان خلق کنید. بدین منظور سازندگان در بازی سیستمی تحت نام Dragon Age Keep تعبیه نموده‌اند که به وسیله این سیستم می‌توانید از آیتم‌های خودتان بهترین بهربرداری را بکنید. این سیستم به بازیکنان امکان این مسئله را می‌دهد که از هر جا بتواند اطلاعات خودشان را بین کنسول‌های نسل پیشین و کنسول‌های نسل جدید یا بین کنسول‌های شرکت‌های مختلف مثل PS4 و Xone انتقال دهد. البته نکته ای که در مورد این سیستم وجود دارد این است که برای دسترسی به آن حتماً باید به اینترنت و سرور‌های شرکت میزبان وصل باشید، در غیر این صورت دسترسی شما به سیو‌های خودتان محدود و قطع خواهد شد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

Dragon Age Inquisition screenshots 01 small دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360 Dragon Age Inquisition screenshots 02 small دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360

Dragon Age Inquisition screenshots 03 small دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360 Dragon Age Inquisition screenshots 04 small دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360

Dragon Age Inquisition screenshots 05 small دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360 Dragon Age Inquisition screenshots 06 small دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار  winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360 دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 

download دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBOX360 دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

حامد صفری بازدید : 44 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

Middle Earth Shadow Of Mordor XBOX360-iMARS

حامد صفری بازدید : 244 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

Middle Earth Shadow Of Mordor PS3-iMARS

حامد صفری بازدید : 60 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

Far Cry 4 PS3-iMARS

 

حامد صفری بازدید : 59 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت افزار دانلود برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 XBOX360-COMPLEX

|بازی دارای نسخه PAL می باشد|

حامد صفری بازدید : 49 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

LEGO Batman 3 Beyond Gotham XBOX360-COMPLEX

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,467
  • بازدید ماه : 6,797
  • بازدید سال : 44,493
  • بازدید کلی : 169,854
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif