loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 51 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

 Toy Story That Time Forgot HDTV 720p (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

نام انیمیشن: ۲۰۱۴ Toy Story That Time Forgot

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

خلاصه داستان: داستان پس از تعطیلات کریسمس اتفاق می افتد جایی که اسباب بازی ها خودشون رو در یک سرزمین غیر معمول با یک سری اسباب بازی های جدید و عجیب و غریب پیدا می کنند. آنها باید به کمک هم چاره ای بیندیشند تا راه خروج را پیدا کرده و سالم به خانه بازگردند و…




حامد صفری بازدید : 56 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

Criss Angel Believe (2013) HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت یکم در ادامه مطلب قرار گرفت|




نام مجموعه : Criss Angel Believe

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم: میانگین ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: کریس انجل شعبده باز معروف آمریکایی به انجام کارهای فوق العاده مشهور است . او که نمایش های زیادی را اجرا کرده است ، اکنون در قالب یک برنامه تلویزیونی کوشیده تا هنر خودش را به نمایش بگذارد . فصل های قدیمی تر برنامه ی کریس انجل Mindfreak بزودی قرار خواهند گرفت. هم اکنون میتوانید این مجموعه را ازافزار دانلود دریافت نمایید.

حامد صفری بازدید : 57 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باید میومدی نام آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی می باشد که هم اکنون می توانید این آهنگ را با کیفیت عالی (۳۲۰ MP3) از افزار دانلود دریافت نمایید. شعر این آهنگ را مهرزاد امیرخانی سروده است و همچنین آهنگسازی و تنظیم آن را پازل باند (علی رهبری و آرین بهاری) انجام داده است.

 

rezasadeghi bayadmiumadi دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام باید میومدی

 

 

حامد صفری بازدید : 37 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باید میومدی نام آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی می باشد که هم اکنون می توانید این آهنگ را با کیفیت عالی (۳۲۰ MP3) از افزار دانلود دریافت نمایید. شعر این آهنگ را مهرزاد امیرخانی سروده است و همچنین آهنگسازی و تنظیم آن را پازل باند (علی رهبری و آرین بهاری) انجام داده است.

 

rezasadeghi bayadmiumadi دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام باید میومدی

 

 

حامد صفری بازدید : 82 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  Fast And Furious 6   را قرار بدهیم داستان قسمت ششم این فیلم که در لندن رخ می دهد ماجرای سرقت سوخت مایع توسط برایان (پول واکر) و دومنیک(وین دیزل) و تحت تعقیب قرار گرفتن این دو توسط لوک هابز که نقش آن را “دواین جانسون یا راک ” ایفا می کنند، را بیان می کند و…. هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از افزار دانلود باشید.







حامد صفری بازدید : 99 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم Guardians of the Galaxy را که شامل ۴۱ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی Flac رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.گروهی از مجرمان فضایی باید بایکدیگر متحد شوند تا از اعمال تبهکارانه و متعصبانه ی Ronan که قصد در نابودی کهکشان دارد، جلوگیری کنند و …  .





حامد صفری بازدید : 52 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

David Beckham: Into the Unknown (2014) HDTV 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|کیفیت HDTV 720p اضافه شد|

|زیرنویس  فارسی اضافه شد|



نام مستند : David Beckham: Into the Unknown

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۱۷۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان:فیلمی مستند درباره ی دیوید بکهام که بعد از ۲۲ سال ورزش حرفه ای بازنشسته شده است و می خواهد به یک ماجراجویی به کشور برزیل برود که… منتظر قسمت های جدید تر این مستند از افزار دانلود باشید.



حامد صفری بازدید : 43 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

مرتضی پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هایش همیشه در زندگى و قلب مردم و طرفدارانش خواهد ماند.
مرگ پایان کبوتر نیست، مرتضی گرچه با این دنیا وداع کرد و رفت ولی یاد و خاطراتش همیشه در ذهن ها خواهد ماند، جوانی که با وجود بیماری هرگز تسلیم نشد و همواره با کنسرت ها و آهنگ هایش از شوق و امیدش به آینده گفت و با ترانه هایش خاطرات ماندگاری را برجای گذاشت.
تیم افزار دانلود مجموعه ای از ۱۰ آهنگ برتر و شنیدنی مرتضی پاشایی را در قالب یک مجموعه مهیا نموده است که هم اکنون می توانید آن را دریافت کرده و از شنیدنش لذت ببرید. همچنین لیست موزیک ها را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.




حامد صفری بازدید : 145 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.




حامد صفری بازدید : 63 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)


The Maze Runner Bluray (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|


نام مستند: The Maze Runner

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پس از اینکه حافظه توماس به کلی پاک می شود، متوجه می شود که در گروهی از افراد گیر افتاده است و پس از مدت کوتاهی، همه ی آن ها متوجه می شوند که در یک هزارتو گیر کرده اند و توماس را وادار می کند تا به گروه هایی به عنوان "دوندگان" ملحق شود تا بتواند از این هزارتو رهایی پیدا کند و …



حامد صفری بازدید : 50 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید Windows Media Player که می توانید برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز استفاده کنید. این برنامه بر روی ویندوز های ویستا و جدیدتر به صورت پیش فرض نصب می باشد و می توانید از آن برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری استفاده کنید. این برنامه برای پخش بعضی از شبکه های تلویزیونی Online مورد نیاز است. در ضمن بعضی کاربران این برنامه را به عنوان Player محبوب خود بر می گزینند.برخی از ویژگی های این پلیر ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪ Stacks ﺑﺮای دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﺑﮫﺘﺮ آﻟﺒﻮﻣﮫﺎی ﺻﻮﺗﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮی ، فایل های DRM می توانند به دلخواه و بر اساس محتوی آنها تگ گذاری شوند ، پشتیبانی و هماهنگی بهتر با رایانه های قابل حمل و … است .




حامد صفری بازدید : 66 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

WavePad Sound Editor نرم افزاری پیشرفته و مجهز برای ویرایش فایل های صوتی است که مجموعه ی وسیعی از ابزارهای پردازنده و افکت ها را برای انجام امور پیچیده در زمینه ی ویرایش فایل های صوتی در خود جای داده است. شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های صوتی خود را ویرایش کنید ، صدای خود را ضبط کنید و افکت هایی زیبا نظیر echo, amplification و noise reduction به آن بدهید ، قطعه ای از موزیک را ببرید و قطعه دیگری به آن اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید .




حامد صفری بازدید : 49 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)


Before I Disappear Web-DL (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|



نام مستند: Before I Disappear – قبل از اینکه ناپدید شوم

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: وقتی که از زندگی خیلی ناامید شده است، ریچی تماسی از طرف خواهر جداشده ی خود دریافت می کند که از او می خواهد تا به دنبال خواهرزاده ی یازده ساله اش سوفیا برای چندین ساعت بگردد و …


حامد صفری بازدید : 60 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (1)

NBA 2014.11.26 – Raptors Vs Hawks – HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|



تاریخ برگزاری: ۵ آذر

مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم: ۱.۳ گیگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

لذت تماشای بسکتبال NBA را پنج شنبه هر هفته با دانلودها تجربه کنید. پنجمین مسابقه یعنی مسابقه تورونتو رپتورز و آتلانتا هاوکس را برای کابران گرامی آماده کرده ایم. این مسابقه در شهر آتلانتا در سالن PHILIPS Arena برگزار شده است. هفته آینده با مسابقه شیکاگو و شارلوت با ما همراه باشید.

حامد صفری بازدید : 51 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

قرار دادن واتر مارک بر روی ویدئو ها از جمله اقدام هایی است که شرکت ها برای حفظ حقوق خود در هنگام ارائه فایل های تصویری انجام میدهند.به این طریق از تکثیر غیر مجاز آن فایل ها توسط شرکت های دیگر هم جلوگیری خواهد شد.uRex Videomark Platinum نرم افزاری کاربردی برای قرار دادن واترمارک بر روی ویدئو می باشد که با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند متن، تصویر و اشکال واترمارک مورد نظر خود را به آسانی بر روی ویدئو های خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی که واسط گرافیکی ساده اما کاربرپسندی دارد با سرعت مناسب خود به راحتی طرح و نوشته ای که کاربر انتخاب می کند را در قسمت های مختلف فیلم هک کرده و پس از ثبت آن خروجی را با کیفیت بسیار مناسب ذخیره می کند.از توانمندی های نرم افزار uRex Videomark Platinum عملیات ساده، رابط کاربری دوستانه، پردازش با سرعت بالا و انجام عملیات در حالت دسته ای، ویرایش و تبدیل فرمت ویدئو، قرار دادن افکت روی ویدئو و … این محصول را میتوان برشمرد.




حامد صفری بازدید : 73 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Avatar: The Legend of Korra Season 4: Balance Web-DL\WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت نهم (نسخه فشرده ۱۰۸۰p)به پست اضافه شد|



نام انیمیشن: Avatar: The Legend of Korra Season 4: Balance – آواتار افسانه ی کورا – فصل چهارم: اعتدال

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Webrip 720p/Web-DL 1080p/Webrip 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: –





حامد صفری بازدید : 240 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Predestination BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|




مستند: Predestination – تقدیر

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: زندگی یک کارمند وقت که در طول زمان سفر می کند. در آخرین ماموریت وی، او باید یک جرم جنایی را دنبال کند که وی را در طول زمان به طفره می کشاند و …




حامد صفری بازدید : 352 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

Teen Titans Go HDTV 720p (2013) mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|تا قسمت ۱۰  آماده دانلود میباشد|


نام انیمیشن :  Teen Titans Go

سال انتشار: ۲۰۱۳ 

مدت زمان: میانگین ۲۲ دقیقه

حجم : میانگین ۲۸۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : انگلیسی

خلاصه  داستان: Teen Titan Go یک انیمیشن تلویزیونی ساخت آمریکا میباشد که بر اساس کمیک ابر قهرمانی کمپانی DC بازنویسی و ساخته شده است  .


حامد صفری بازدید : 61 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه بیست و دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|




حامد صفری بازدید : 76 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 Web-DL/WebRip/Bluray/BRRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه های کم حجم و اصلی Bluray به پست اضافه شدند|



نام انیمیشن: لاک پشت های نینجا ۲۰۱۴ – Teenage Mutant Ninja Turtles 2014

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۱ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p/Webrip 720p/Webrip 1080p/Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: –



حامد صفری بازدید : 50 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از جمله امکاناتی که می توان در دنیای مجازی اینترنت از آن بهره گرفت موزیک های آنلاینی است که می تواند گوش دادن به بعضی از آن ها بسیار دلنشین باشد.شما می توانید با استفاده از Freemake Music Box به میلیون ها آهنگ به صورت آنلاین گوش دهید .امکان جست و جو با فیلترهای مورد نظر کاربر، توانایی ایجاد لیست موزیک های مورد علاقه، Stream کردن موزیک ها، توانایی هماهنگ سازی لیست موزیک ها با انواع گوشی ها و تبلت ها از جمله خصوصیات مهم و کلیدی هستند که در این ابزار به چشم می خورند.




حامد صفری بازدید : 62 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

تماشای فیلم بر روی کامپیوتر کار واقعاً آسانی است اما زمانی که زیرنویس فیلم هایی که قصد مشاهده آن را دارید مشکل داشته باشد، این لذت از شما سلب خواهد شد.Aegisub یک نرم افزار رایگان و متن باز برای ساخت و ویرایش فایل های زیر نویس فیلم است .این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار خوب و آسان است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی با آن کار کنند. Aegisub هماهنگ سازی تصویر و صدا با زیر نویس را برای شما آسان و سریع می سازد و با وجود توانایی های بالا و ابزارهای زیاد در مدیریت و ویرایش جلوه های بصری ، می تواند ظاهری زیبا را به زیر نویس شما ببخشد .می توانید از این نرم افزار فوق العاده برای ساخت، ویرایش و هم زمان سازی زیر نویس با صدا و تصویر فیلم (جهت هماهنگی بیشتر فیلم با زیرنویس) استفاده کنید.

 




حامد صفری بازدید : 58 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

How Its Made: Dream Cars S02 (2014) 720p/480p HDTV

|دانلود با لینک مستقیم|

|قسمت دهم (KTM X-Bow) در ادامه مطلب قرار گرفت|




 


نام مستند : How Its Made Dream Cars S02

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTV 720p | HDTV 480p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد ،

خلاصه داستان:عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۴ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید…

حامد صفری بازدید : 54 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

The Boxtrolls Web-DL (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|






 

نام انیمیشن: The Boxtrolls

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن ترول های جعبه ای، بر اساس رمان کودکانه ای با نام "اینجا مانند هیولاها باشید" نوشته ی آلن اسنو می باشد. در این انیمیشن، پسر یتیمی که توسط آشغال جمع کن های زیرزمینی بزرگ شده است سعی دارد که دوستان خود را از دست شیطانی بدذات نجات دهد و …

منبع دانلودها.

حامد صفری بازدید : 134 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

Air Warriors Season 1 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

|قسمت اول و دوم (نسخه کم حجم اختصاصی افزار دانلود) به پست اضافه شد|


 مستند: Air Warriors Season 1 – فصل اول مستند جنگنده های هوایی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۷۶ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

SmithSonian Channel

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند جذاب جنگنده های هوایی، به بررسی جدیدترین هواپیماها و جت های جنگی ساخته شده می پردازد و نقد و بررسی هر یک از آن ها در یک قسمت مجزا صورت می گیرد و …



حامد صفری بازدید : 57 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Avid Sibelius آخرین نسل از بهترین نرم افزار نت نویسی می باشد که نیاز بهترین سازنده های موسیقی ، تنظیم کننده ها و منتشر کننده ها را بر طرف کرده و برای افراد مبتدی و دانش آموزان نیز بسیار مفید است. این نرم افزار اولین نرم افزار نت نویسی ۶۴bit تولید شده می باشد که به شما اجازه می دهد که از قدرت کامل سیستم های ۶۴bit استفاده کرده و سرعت اجرای ابزار مجازی و افکت ها در آن بسیار افزایش می یابد.Avid Sibelius به شما امکان می دهد که به سادگی انواع فرمت های گرافیکی را وارد نرم افزار کرده و سپس آنها را دستکری کرده تا قالب زیبا برای انتشار و ساخت منابع آموزشی استفاده کنید.همچنین می توانید تمام متون موسیقیایی را به عنوان PDF ذخیره کنید.یک کتاب و صفحات منفرد یا قسمت کوچکی از فرمت های EPS ، PNG یا SVG را می توانید توسط این نرم افزار به سادگی بسازید.




حامد صفری بازدید : 56 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

موسیقی متن  بازی Call of Duty Advanced Warfare را که شامل ۴۶ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از افزار دانلود دریافت نمایید.بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.




حامد صفری بازدید : 65 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  Amazing Spider Man 2  را قرار بدهیم داستان فیلم از این قرار است که در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲، زندگی پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) مثل فسمت های گذشته بر سر دوراهی فرار دارد یا اسپایدرمن بودن و مقابل افراد شرور فرار گرفتن یا گذراندن وقت با کسی که او را دوست دارد- گوئن (اما استون)- پیتر به پدر گوئن قول داده که از خطرات خدش و دخترش را دور نگه دارد و بدنبال ماجراجویی نباشد. اما پیتر میتواند بر سر قولش بماند؟ اوضاع با پیدا شدن یک تبه کار جدید، الکترو (جیمی فوکس) و ظهور یک دوست قدیمی هری اسبورن (Dane DeHaan )، تغیر میکند و در ادامه پیتر سرنخ های جدیدی از گذشته خود کشف میکند… .…هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از افزار دانلود  باشید.





حامد صفری بازدید : 195 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

Discovery Channel Future Weapons DVDRip (2006_) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| فصل سوم بصورت کامل آماده دانلود میباشد |

| اتمــام مجموعه |

 

نام مستند: مستند سلاح‌های آینده –  Future Weapons

سال انتشار:۲۰۰۶

مدت زمان:۶۰ دقیقه

حجم: میانگین ۳۵۰  مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند بسیار زیبا و جذاب سلاح‌های آینده از شبکه دیسکاوری است و در سه فصل و ۲۹ قسمت تهیه شده که به بررسی‌ و معرفی‌ ابزار‌های جنگی مدرن قرن بیست‌ و یکم و پیشرفت‌های تکنولوژیکی کشور‌ها در زمینه طراحی و تولید سلاح‌های جنگی و نقش روز افزون علوم مختلف در خط مقدم جبهه‌ جنگ می‌پردازد که ما به مرور تمام قسمت‌های آن را برای شما عزیزان آماده و برای دانلود قرار می دهیم.

حامد صفری بازدید : 319 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار Windows Loaderجهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید. Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.





حامد صفری بازدید : 52 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

مجله ی Mac Life بزرگترین و معتبرترین مجله ی غیر وابسته به کمپانی  پرآوازه ی اپل است که به طور محسوسی تمام محصولات این کمپانی رو اعم از اپیکیشن ها و دیوایس ها و … را تحت پوشش خود قرار داده و در هر ماه انرا گردآوری میکند و در قالب مجله ی بسیار زیبا و شکیلی ارائه می کند حال با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۵ و معرفی Iphone 6 وIphone 6 Plus و ios 8  این مجله اطلاعات مهمی را در اینباره تحت پوشش خود قرار داده است . هم اکنون میتوانید این مجله را از افزار دانلود دریافت نمایید.

شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |






حامد صفری بازدید : 200 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

موسیقی متن  بازی Batman Arkham Origins را که شامل ۳۱ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از افزار دانلود دریافت نمایید.در این نسخه،همه ی شخصیت های افسانه ی Batman دور هم جمع شده اند تا باری دیگر نام این قهرمان را سر زبان ها بیاندازد،حتی جوکر هم دیوانه تر از همیشه برگشته، و همگان تعب کردند، زیرا جوکر از قبر برگشته! اما اینطور نیست! بلکه داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد و جوکر شادتر و قاتل تر از همیشه بازگشته تا بتمن جوان را دیوانه کند! منبع دانلودها.





حامد صفری بازدید : 70 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

Discovery Channel Future Weapons DVDRip (2006_) Avi

|دانلود با لینک مستقیم |

| پایان فصل دوم  - تا قسمت ۱۳ - آماده دانلود میباشد|

 

نام مستند: مستند سلاح‌های آینده –  Future Weapons

سال انتشار:۲۰۰۶

مدت زمان:۶۰ دقیقه

حجم: میانگین ۳۵۰  مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند بسیار زیبا و جذاب سلاح‌های آینده از شبکه دیسکاوری است و در سه فصل و ۲۹ قسمت تهیه شده که به بررسی‌ و معرفی‌ ابزار‌های جنگی مدرن قرن بیست‌ و یکم و پیشرفت‌های تکنولوژیکی کشور‌ها در زمینه طراحی و تولید سلاح‌های جنگی و نقش روز افزون علوم مختلف در خط مقدم جبهه‌ جنگ می‌پردازد که ما به مرور تمام قسمت‌های آن را برای شما عزیزان آماده و برای دانلود قرار می دهیم.

حامد صفری بازدید : 61 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

Guardians of the Galaxy Bluray/BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

ام انیمیشن: Guardians of the Galaxy – نگهبانان کهکشان

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۲۱ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: گروهی از مجرمان فضایی باید بایکدیگر متحد شوند تا از اعمال تبهکارانه و متعصبانه ی Ronan که قصد در نابودی کهکشان دارد، جلوگیری کنند و …

حامد صفری بازدید : 319 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (1)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ آماده شده اند .

حامد صفری بازدید : 81 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

موسیقی متن  بازی Assassins Creed 4 Black Flag را که شامل ۳۴ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از افزار دانلود دریافت نمایید.داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

حامد صفری بازدید : 73 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه X-MEN Days OF Future Past را قرار بدهیم داستان فیلم از این قرار است که ولوراین به زمان گذشته فرستاده می شود تا با تلاشی ناامیدانه برای جلوگیری از نابودی نسل انسان ها و موجودات دیگر حادثه ای را در تاریخ تغییر دهد و .…هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از افزار دانلود باشید.

حامد صفری بازدید : 68 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

Star Wars: Rebels WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت ششم در ادامه مطلب قرار گرفت|

نام انیمیشن: Star Wars: Rebels

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۳۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: آشوب گران (به انگلیسی: Star Wars: Rebels) نام جدیدترین سریال کارتونی از سری جنگ ستارگان می باشد که با همکاری کمپانی دیزنی ساخته شده است. ماجرای Rebels در ۱۴سال بعد از سری سوم و ۵سال قبل از سری چهارم جنگ ستارگان اتفاق می افتد، وقتی که پادشاه کهکشان به ایمن سازی گروه نظامی خود در کهکشان پرداخته و به دنبال آخرین شوالیه ی "جدی" می باشد و …

حامد صفری بازدید : 52 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای بسیاری به منظور فیلم برداری از صفحه نمایش وجود دارند، اما بیشتر آنها یا نمی توانند از محیط بازی های در حال اجرا در ویندوز فیلم برداری کنند و یا اگر هم بتوانند کیفیت لازم را برای انجام این کار ندارند. Dxtory یک نرم افزار موثر و قدرتمند برای ضبط فیلم و درست کردن کلیپ از بازی های کامپیوتری و سایر برنامه هایی می باشد که از تکنولوژی OpenGL و DirectX بهره می برند و جایگزین مناسب برای نرم افزار Fraps بکار می‌رود و سرعت ضبط فایل‌های تصویری بسیار بالایی دارد.برخلاف برنامه فرپس، این برنامه کدک های تصویری زیادی در بر داشته و شما می توانید همه تنظیمات خروجی فایل تصویری خود را به میل خود تغییر دهید.

حامد صفری بازدید : 68 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

Discovery Channel Future Weapons DVDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|پایان فصل اول –  قسمت ۰۶ – آماده دانلود میباشد|


نام مستند: مستند سلاح‌های آینده –  Future Weapons

سال انتشار:۲۰۰۶

مدت زمان:۶۰ دقیقه

حجم: میانگین ۲۰۰  مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند بسیار زیبا و جذاب سلاح‌های آینده از شبکه دیسکاوری است و در سه فصل و ۲۹ قسمت تهیه شده که به بررسی‌ و معرفی‌ ابزار‌های جنگی مدرن قرن بیست‌ و یکم و پیشرفت‌های تکنولوژیکی کشور‌ها در زمینه طراحی و تولید سلاح‌های جنگی و نقش روز افزون علوم مختلف در خط مقدم جبهه‌ جنگ می‌پردازد که ما به مرور تمام قسمت‌های آن را برای شما عزیزان آماده و برای دانلود قرار می دهیم.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,526
  • بازدید ماه : 6,856
  • بازدید سال : 44,552
  • بازدید کلی : 169,913
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif