loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 247 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

امروزه برای یادگیری روش استفاده از نرم افزارهای مختلف در هر نرم افزاری گزینه ای به نام Help قرار داده شده که استفاده کننده ها می توانند با خواندن آن با کارایی نرم افزار آشنایی پیدا کنند.Adobe RoboHelp یکی دیگر از برنامه های معروف کمپانی Adobe برای تهیه و تولید فایل های راهنما با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد. به کمک آن برنامه نویسان یا تولید کنندگان نرم افزار و یا حتی کاربران غیرحرفه ای می توانند یک فایل آموزشی ساخته ، آن را در فرمت هایی مختلفی ذخیره کنند و یا آنرا مستقیما از طریق نرم افزار پرینت کنند. مصرف کنندگان را با سر تیتر ها و پانویس های شخصی سازی شده و به کار بردن منابع مالتی مدیا در این فایل های راهنما متحیر و ذوق زده نمایید. همچنین این نرم افزار از چند زبان مختلف پشتیبانی می کند که این مزیت خاص این برنامه به شمار می رود. افزایش کیفیت مضمون مورد نظر شما با اضافه کردن Web 2.0 توسط امکانات بی نظیر Adobe® RoboHelp® ۹ برای هر کسی گزینه ی مناسبی خواهد بود.




حامد صفری بازدید : 55 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.



حامد صفری بازدید : 55 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

با گذشت یک قرن از تولد کمیک استریپ، این هنر توانسته است تحول گسترده ای به عنوان یک وسیله ارتباط قوی در جهان رسانه ها پیدا کند. به ویژه کمیک استریپ های سیاسی که قریب به اکثر مطبوعات دنیا را عرصه هنرنمایی خود ساخته اند.خلق و ساخت کمیک استریپ را به جرات می توان یکی از خلاقانه ترین و هیجان انگیز ترین رشته های هنری دانست. MotionArtist نرم افزار حرفه ای نسل جدید طراحی انیمیشن با امکانات فراوان است. MotionArtist قادر است با سرعت زیاد و به آسانی، به شما در متحرک سازی اجزاء یک اثر کمک کند. همچنین این نرم افزار به شما در متحرک کردن طراح های انیمیشنی کمک خواهد کرد. شما به وسیله ی این نرم افزار که تحت کد HTML5 است، می توانید کمیک های خود را برای اشتراک در سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک و یوتیوب آماده کرده و یا برای ساخت وب سایت هایی حرفه ای و متحرک از آن استفاده کنید .





حامد صفری بازدید : 64 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

منبع دانلودها.




حامد صفری بازدید : 487 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

حامد صفری بازدید : 169 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند. ۳ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصور سازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است که  با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به ۳DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است. که این نرم افزار نیز در ادامه پست برای شما کاربران محترم آماده گردیده است.

Autodesk 3DS Max v2015-XFORCE

Autodesk 3DS Max Design v2015-XFORCE

حامد صفری بازدید : 111 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

در این دوره های آموزشی شرکت لیندا ، Aaron به شما تمام نکات و ویژگی های لازم برای شروع ساخت پروژه های ۳D با نرم افزار محبوب ۳Ds Max 2015 را نشان می دهد . تکنیک ها و راه های ایجاد مدل های پیشرفته با استفاده از خطوط ، اشکال و .. به شما آموزش داده می شود . سطح این آموزش های مقدماتی می باشد . تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه‌های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی‌های میانجی متفاوت نظیر Yost، Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

حامد صفری بازدید : 61 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار ArchiCAD ، نرم افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط های سه بعدی است و فراهم کننده مدل های حرفه ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است. کاربران با کمک نرم افزار ArchiCAD طرح های خود را سریعتر آنالیز می کنند این کار با استفاده از تخمین خصوصیات فضای طراحی در محیطی سه بعدی صورت می گیرد و سریعاً گزارشی دقیق از کل پروژه به صورت مستند برای کاربر تولید می شود.محیط کاری این نرم افزار به گونه ایست که کاربران احساس طراحی در دنیای واقعی را دارند و این احساس ناشی از ابزار و پلت ها و مدل های سه بعدی مانند پله ها، مبلمان و اثاثیه و … است. از دیگر خصوصیات این نرم افزار فرامین ترسیمی پیشرفته این نرم افزار می باشد.

منبع دانلودها.


حامد صفری بازدید : 126 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

TwistedBrush نرم افزاری گرافیکی و ویرایش و افکت گذاری و براش و طراحی عالی است که یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی همانند فتوشاپ با محیط و کاربرد پذیری ساده تر می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ براش و ابزار جهت ویرایش و افکت گذاری و… در نرم افزاری کاملی جهت ویرایش می باشد. پشتیانی از اکثر فرمت های عکس نظیر JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF و EMF نرم افزار از دیگر ابزارها بی نیاز می کند. نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و هنوز هم استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد.

حامد صفری بازدید : 55 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

PowerDirector نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.


حامد صفری بازدید : 50 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

به احتمال خیلی خیلی قوی بایستی تا کنون نام اسپید تری را شنیده باشید و خب معمولاً با شنیدن این نام یاد ساخت درخت، سبزه، بوته و … می افتید. پلاگینی نیز با این نام برای مکس وجود دارد، که البته یک پلاگین قدیمی است و اما SpeedTree Cinema نرم افزاری کاربردی در زمینه سینما و فیلم سازی برای ساخت درختان و گیاهان است. از این نرم افزار شرکت های زیادی از جمله Maya®, Houdini, Cinema 4D, 3ds Max®, Rhino, و … در فیلم هایی مانند Avatar ,Harry Potter ,King Kong استفاده کردند که این خود نشانه کیفیت و توانایی این نرم افزار در زمینه ساخت درختان است.خروجی این برنامه تا حد بسیار زیادی واقع گرایانه بوده و مدل های تولیدی توسط این برنامه کاملاً در اختیار کاربر می باشد. کاربران می توانند مدل هایی را ویرایش کنند و یا در معرض نیروهای طبیعی مانند باد و … قرار دهند.

حامد صفری بازدید : 95 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

Adobe Muse CC نرم افزاری کاربر محور است برای صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در این نرم افزار کاربر حتی نبایستی ۱ خط بنویسید و تمامی مراحل به صورت بصری و دیداری یا به بیانی ویزاردی انجام خواهد شد. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد. یک وبسایت کامل میتواند توسط این نرم افزار طراحی شود که دارای صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت باشد. تعیین هدرها و فوترها و قرار دادن لینک های مختلف در این قسمت جهت دسترسی به دیگر قسمت ها همانند وبسایت های حرفه ای میتواند توسط کاربر ایجاد شود. تعیین عرض و طول صفحه و همچنین ایجاد عناصری که به صورت درصدی دارای عرض و طول باشند.ساخت اسلایدشو به صورت کاملا حرفه ای با افکت های مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نیز بسیار حائز اهمیت است. از نظر گرافیکی کاربر بر تمامی امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ایجاد از عکس ها و تطبیق آنها با دنیای وب و همچنین کنترل فونت های استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که میتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشیاء و فایل های پیوستی نظیر نقشه های گوگل و فید های فیس بوک نیز در نرم افزار به طور کامل پشتیبانی شده است.

 

حامد صفری بازدید : 58 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد. 

حامد صفری بازدید : 76 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

EVEnX QR Code Generator پلاگین فتوشاپ برای ساخت QR Code به صورت آفلاین درون خود فتوشاپ و بدون نیاز به اتصال به اینترنت می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی QR Code های با سایز و رنگ و قالب و بکگراند دلخواه بسازد و درون فتوشاپ از آن استفاده نماید. از این اطلاعات میتواند QR Code بسازید. URL (standard link and social network links as Facebook like, Twitter follow, googleplus profiles, Youtube channels) و Contact information (vCard 3.0 and MeCard format) و Calendar events و پی پال و لینک پرداخت و Wifi networks و اطلاعات جغرافیایی و SMS, شماره تلفن و آدرس ایمیل و متن معمولی . همچنین پلاگین با نسخه های مختلف نرم افزار Adobe Photosho CS/CS2/CS3/CS4/CS5/CS6/CC, و نسخه های مختلف نرم افزار Adobe Photoshop Elements 4/5/6/7/8/9/10/11/12 سازگاری دارد و در آنها قابل استفاده می باشد. 

حامد صفری بازدید : 137 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

حامد صفری بازدید : 56 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Tiffen Dfx 3.0.10.4 سومین نسخه از سری برنامه های Tiffen است که پس از انتشار ۲ نسخه موفق خود و دریافت جایزه کیفیت اکنون Tiffen سومین نسخه خود را برای نرم افزار قدرتمند فتوشاپ تولید و منتشر کرده است ، این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با قرار دادن انواع افکت ها ، ماسک ها ، فیلترها و…به راحتی یک عکس خارق العاده خلق نمایند ، این برنامه برای کسانی که می خواهند کنترل دقیق بر روی تصاویر خود در طراحی داشته باشند طراحی شده و با ارائه بیش از ۲۰۰۰ فیلتر مختلف یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس محسوب می شود.

حامد صفری بازدید : 58 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Eye Candy 7 مجموعه ای از ۳۰ فیلتر برای نرم افزار فوتوشاپ می باشد که گستره وسیعی از طراحی را در بر میگیرد ، از صفحات ساده وب تا لوگوهای بی نظیر با سرتیتر هایی جذاب. فرایند واقعی در ایجاد پدیده ها باعث نتایج بسیار زیبایی در این نرم افزار می شود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در وقت خود هنگام طراحی با فوتوشاپ صرفه جویی نمایید.

حامد صفری بازدید : 92 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X7 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X7 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,371
  • بازدید ماه : 6,701
  • بازدید سال : 44,397
  • بازدید کلی : 169,758
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif