loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 123 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم افزار دانلود امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.






حامد صفری بازدید : 55 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزای حرفه ای و کارآمد جهت ضبط انواع عملیات در حال اجرا برروی صفحه نمایش خود هستید ، نرم افزار FastStone Capture می تواند بسیار مفید می باشد.در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند.با این برنامه می توانید به صورت حرفه ای از تمام و یا بخشی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید که از صفحات اسکرول دار ، پنجره های خاص ، صفحات وب و … پشتیبانی می کند . در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

.




حامد صفری بازدید : 422 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود داشته باشید و به طور ناگهانی با مشکل خرابی ویندوز مواجه شوید، هیچ چیز مثل یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند! SystemRescueCd یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس می باشد که به صورت CD ، DVD یا USB های قابل بوت کاربرد دارد . این نرم افزار با ارایه ابزار هایی جهت ساخت و ویرایش پارتیشن ها ، امکان رفع عیب از کامپیوتر شما را امکان پذیر میکند . این دیسک بوت دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای سیستم و ابزارهای پایه می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.دیسک بوت نهایی، علاوه بر اینکه امکان راه اندازی (Boot) سیستم را دارد، امکاناتی برای بازیابی پارتیشن های پاک شده، رفع مشکلات دیسک سخت، پارتیشن بندی، بکاپ گیری و … را در اختیار شما قرار میدهد.





حامد صفری بازدید : 67 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت AVG را همگان با نرم افزارهای امنیتی آن می شناسند ولی این شرکت از حدود یکسال پیش نرم افزاری را به نام AVG PC Tuneup Pro ارائه داده است که توانسته در مدت زمان کمی کاربران زیادی را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است. Turbo Mode : غیرفعال کردن بیش از ۷۰ پروسه غیرضروری برای ارائه سرعتی بالا جهت انجام فرایندهای پرمصرف مثل انجام بازی Program Deactivator : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه فعالیت دارند Startup Optimizer : غیرفعال کردن پروسه هایی که باعث کاهش سرعت استارت آپ ویندوز می شوند Startup Manager : مدیریت نرم افزارهایی که در هنگام استارت آپ فعال هستند Drive Defrag : یکپارچه سازی درایو ها Disk Doctor : شناسایی و رفع خطاهای مربوط به هارد دیسک و رفع بدسکتورها Registry Defrag : یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Registry Cleaner : پاکسازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز Shortcut Cleaner : حذف میانبرهای زائد روی دسکتاپ Disk Space Explorer : نمایش جزئیات کامل از فایل ها فولدرهای موجود در هارد دیسک Gain Disk Space : حذف فایل های اضافی و حجیم درون هارد دیسک Shredder : حذف فایل های مهم و محرمانه و شخصی بطوری قابل بازیابی نباشند Repair Wizard : رفع مشکلات معمول و ارائه بیش از ۲۰۰ پیشنهاد برای رفع آنها Uninstall Manager : حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Undelete : بازیابی فایل های حذف شده Process manager : نمایش نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا و مصرف Registry Editor : ویرایش رجیستری توسط کاربر و…








حامد صفری بازدید : 50 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

اگر زیاد با رایانه در ارتباط باشید مطمئنا می دانید که سیستم عامل رایانه پس از مدتی به دلیل ذخیره ی برخی اطلاعات و فایل ها بر روی رجیستری و بخش های اصلی سیستم عامل کند می شود و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد که عموم کاربران سیستم عامل خود را از نو نصب می کنند. Sys Optimizer یک ابزار کاربردی و سریع است که پس از اسکن سیستم شما فایل های اضافه و موقت را شناسایی و آن ها را حذف می کند . این نرم افزار قادر است تا فایل ها و کش های مربوط به مرورگر ها Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari و … را شناسایی و حذف کند .





حامد صفری بازدید : 67 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

ممکن است دلایل زیادی باعث شوند تا کارایی ویندوز کاهش پیدا کند اما شما به عنوان یک کاربر نتوانید آنها را شناسایی کنید. بنابراین شما برای شناسایی و رفع مشکلات احتیاج به یک ابزار مناسب دارید. Webroot System Analyzer ابزار کم حجم و رایگانی است که شما به کمک آن میتوانید مشکلات ویندوز را در کمتر از ۵ دقیقه شناسایی و بررسی کنید .







حامد صفری بازدید : 70 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

Tiranium Internet Security یک نرم افزار امنیتی قدرتمند با استفاده آسان برای محافظت از سیستم و اطلاعات شخصی کاربران در محیط اینترنت و هنگام گشت و گذار در اینترنت می باشد.این نرم افزار قدرتمند با شناسایی لینک های سالم و مخرب در شبکه های اجتماعی ، شناسایی سایت های امن و مخرب در نتایج جستجوهای اینترنتی از شما محافظت میکند . داشتن تیونر سیستم ، جلوگیری از سرقت اطلاعات ، امکان مدیریت والدین بر فعالیت های اینترنتی فرزندان خود و نیز امکان محدود کردن آنها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.Tiranium Internet Security با کنترل تمامی اطلاعات خروجی و ورودی از طریق اینترنت و برسی آن ها مانع از ورود هر گونه ارتباط نا مطمعن و … می شود .




حامد صفری بازدید : 81 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

Auslogics BoostSpeed نرم افزار بهینه سازی به صورت متفاوت از نرم افزارهای مشابه می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه تمامی ابزارهای نرم افزارهای مشابه را اختیار دارد دارای روش های متفاوتی برای بهینه سازی حافظه رم و پردازنده cpu و بهینه سازی اینترنت می باشد و همچنین برای یافتن علت های کاهش سرعت ویندوز و عدم پایداری آن الگوریتم های متفاوتی را به اجرا می گذارد. ابزارهای معمول بهینه سازی نظیر مدیریت استارت آپ،پاکسازی هارد دیسک،پاکسازی رجیستری،پاکسازی ویندوز،پاکسازی فایل های اینترنتی،یکپارچه سازی هارد دیسک،یکپارچه سازی رجیستری و… می باشد. نرم افزار دارای بخش های ویژه جهت بهینه سازی حافظه رم و پردازنده سی پی یو می باشد که در نتیجه باعث افزایش سرعت ویندوز خواهد شد. همچنین برای بخش اینترنت نیز دارای امکانات ویژه ای می باشد که با یافتن دلایل کاهش سرعت اینترنت سعی در افزایش سرعت اینترنت دارد و همچنین دارای امکاناتی جهت حذف تبلیغات اینترنتی مزاحم از وبگردی شما می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربر پذیر طراحی شده است و تمامی امکانات نرم افزار به گونه ای حرفه ای در اختیار کاربر قرار داده شده است.

\




حامد صفری بازدید : 68 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۷.۰۸.۲۰۱۴، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 


| دانلود ویندوز ۷ ، آپدیت شده ماه November 2014 |




حامد صفری بازدید : 58 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه November 2014 |





حامد صفری بازدید : 72 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی مک خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

حامد صفری بازدید : 52 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (1)
اگر زیاد با رایانه در ارتباط باشید مطمئنا می دانید که سیستم عامل رایانه پس از مدتی به دلیل ذخیره ی برخی اطلاعات و فایل ها بر روی رجیستری و بخش های اصلی سیستم عامل کند می شود و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد که عموم کاربران سیستم عامل خود را از نو نصب می کنند. Advanced System Optimizer نرم افزاری کامل برای بهینه سازی و نگهداری از ویندوز و جلوگیری از خرابی و ایجاد خطاها و کاهش سرعت آن می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای کاملی جهت تعمیر و رفع مشکلات ویندوز و از طرفی بهینه سازی و نگهداری آن جهت افزایش سرعت ویندوز می باشد. اولین نسخه این نرم افزار در سال ۲۰۰۴ منتشر شده است و یکی از نرم افزارهای قدیمی بهینه سازی می باشد که قابل رقابت با نرم افزاری چون Tuneup utilities می باشد.
حامد صفری بازدید : 47 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

Tracks Eraser نرم افزاری است که هرگونه ردپای شما را در فعالیت های اینترنتیاتان یا استفاده از نرم افزار های مختلفی چون iTunes, Quicktime, Windows Media, Office را از بین میبرد. قابلیت های مرورگرتان در زمینه حذف فایل های موقت در آن حد خوب نیست که شما فکر میکنید; با استفاده از این نرم افزار شما می توانید هرگونه ردپای خود را از هارد پاک کرده و اطلاعات شخصی خود را از هکران و دیگر کاربران امن نگه دارید. کار با این نرم افزار بسیاری آسان بوده و با داشتن منویی کوچک اما پر محتوا به شما کمک می کند تا به فرض مثال تمامی کوکی ها و IP های به جا مانده و پسوردهای ذخیره شده در وبسایت های مختلف را پاکسازی نمایید.

حامد صفری بازدید : 70 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.
اما ویندوزی که امروز در وبسایت افزار دانلود به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت افزار دانلود دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

حامد صفری بازدید : 67 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (1)

Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

حامد صفری بازدید : 64 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

YUMI نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

حامد صفری بازدید : 66 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

WinSetupFromUSB نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

منبع دانلوها

حامد صفری بازدید : 92 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت فوریه ۲۰۱۴|

حامد صفری بازدید : 77 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا April 2014 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

حامد صفری بازدید : 62 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

حامد صفری بازدید : 89 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم افزار دانلود امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.

حامد صفری بازدید : 123 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

حتما تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بنا بر دلایل مختلفی ویندوزتان به طور خودکار به شما پیغام your windows is not genuine بدهد، بدیت ترتیب صفحه نمایش سیاه شده و سرعت کامپیوتر کاهش پیدا می کند و از شما درخواست می شود که ویندوز را به صورت اورجینال خریداری کنید، این موارد قطعا موضوع یست دردسرساز و شاید تا این زمان فکر می کردید تنها راه حل آن عوض کردن ویندوز بوده است ولی چنین نیست با نرم افزار RemoveWAT تنها در عرض چندین ثانیه ویندوز خود را کرک کنید و دیگر هرگز با این ارور مواجه نشوید، کار شما بسیار راحت است، پس از دانلود و اکسترکت برنامه را باز کرده و بر روی Restore Wat کلیک کنید، سپس منتظر باشید تا برنامه کار خودش را انجام دهد. پس از آن کامپیوتر را ریستارت کنید و به همین راحتی ویندوز کاملا کرک خواهد شد.

 

حامد صفری بازدید : 114 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

توسط برنامه کم حجم WHDownloader می توانید به راحتی آخرین آپدیت های Windows 8.1, Windows 7 Post-SP1, Office 2013 Post-SP1, Office 2010 Post-SP2 را به صورت جداگانه دانلود نمایید . در واقع این برنامه Hotfix های جدید ویندوز و همچنین برنامه آفیس را از سایت های منبع دانلود می کند . اگر می خواهید بدون نصب دوباره ی ویندوز ، آپدیت های جدید ویندوزهای مایکروسافت را در اختیار داشته باشید ، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند .

حامد صفری بازدید : 119 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

YUMI نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

حامد صفری بازدید : 91 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار Wondershare Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

حامد صفری بازدید : 62 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۷.۰۸.۲۰۱۴، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

                                                                 | دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده August 2014 |  

حامد صفری بازدید : 515 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه September 2014 |

حامد صفری بازدید : 154 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

حامد صفری بازدید : 201 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا October 2014 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,415
  • بازدید ماه : 6,745
  • بازدید سال : 44,441
  • بازدید کلی : 169,802
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif