loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 79 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (1)

سریع عمل کنید! نجات دهید! حفظ کنید! آتش ها را خاموش کنید! هیچ محدودیتی در فعالیت های شما در جدیدترین سری بازی های Emergency با نام EMERGENCY 5 نمی باشد. سرانجام، پس از ۸سال از ارائه ی نسخه ۴ این بازی، نسخه جدید با بهبودهای بی نظیر عرضه شد. شما در این بازی، در ۳نقشه گسترده، به ماموریت های مختلف دعوت خواهید شد و جان انسان ها را نجات خواهید داد. در این بازی، برای موفقیت در ماموریت های خود، شما باید ماشین های خود را همواره به روز کنید و تجهیزاتی که برای نجات استفاده می کنید را نیز به روز نگه دارید و مطمئن باشید که هرچیزی که لازم دارید، در مکان درست خود قرار داشته باشد و در زمان مناسب استفاده گردد.

Emergency 5 PC-CODEX




حامد صفری بازدید : 57 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

Tales from the Borderlands PC-FLT





حامد صفری بازدید : 97 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

نسخه PC بازی کلاسیک کمپانی Atari که با همین نام قبلا منتشر شده بود، حال برای پلتفرم PC عرضه شده است. این بازی، یک بازی اول شخص، ترسناک، ماجراجویی می باشد که با معماهای پیچیده، موجودات فراطبیعه و فعالیت های غیرعادی مملوء است و شما را برای یک بازی با طعم جدیدی در این سبک همراه می کند. شما در این بازی در نقش Anya Graves بازی خواهید کرد که شخصیتی شرور داشته و به جمع آوری هرچیزی که فراطبیعه باشد مشغول است. وقتی که اسرار Abbadon Grange برای شما برملا می شود، قدرت های واقعی شما بیدار می شوند، به همراه شیطانی درون شما …

Haunted House Cryptic Graves PC-RELOADED





حامد صفری بازدید : 438 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Company of Heroes 2 با نام Ardennes Assault عرضه شده است که یک فصل جدید و دلخراش در راستای سری بازی هایی با همین عنوان می باشد. در ادامه ی داستان جنگ جهانی دوم، نسخه ی جدید این بازی یک بار دیگر شما را در قلب نبرد قرار می دهد که قبلا توسط چرچیل به عنوان بزرگترین جنگ امریکا یاد شده است. در این بازی شما رهبری ارتش امریکا را بر عهده دارید و باید در چالش های تاکتیکی و حمله های خطرناک، با استفاده از مانورهای ناگهانی که توسط رهبر ارتش خستگی ناپذیر آن ها یعنی Oberkommando West صورت می گیرد، راهنمایی نمایید. دقت داشته باشید که نسخه جدید این بازی به همراه تمامی DLC های موجود این بازی، از جمله Ardennes Assault: Fox Company Rangers عرضه شده است.

Company of Heroes 2 Ardennes Assault PC-RELOADED






حامد صفری بازدید : 84 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

بازی Never Alone اولین بازی می باشد که با همکاری یکی ازقبیله های بومی در آلاسکا با نام Inupiat ساخته شده است! نزدیک به ۴۰نفر از ریش سفیدان، قصه گویان و اعضای ساکن در آلاسکا برای ساخت این بازی شرکت کرده اند و راهنمایی های لازم را انجام داده اند. شما در این بازی نقش یکی از دختران قبیله ی Inupiat را دارید و باید با روباه قطبی خود عازم سفر شوید و دلیل نابودی ازلی که باعث نابودی ماندگاری هرچیزی در قطب می شود را کشف کنید و جلوی آن را بگیرید. پس می توان گفت در این بازی، شما دو شخصیت را به طور هم زمان به دست خواهید گرفت که یکی گرگ شما بوده و دیگری دختر جوان می باشد.

Never Alone PC-CODEX





حامد صفری بازدید : 388 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (1)

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

Far Cry 4 PC-SKIDROW

|کرک فیکس Far.Cry.4.CrackFix-SKIDROW به پست اضافه شد|

حامد صفری بازدید : 62 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

Lords of Xulima یک بازی نسبتا کم حجم در سبک ماجراجویی، ایندی و RPG می باشد که می توان آن را یک بازی نقش آفرینی نیز نامید. در این بازی، سرزمینی اسطوره ای با نام Xulima وجود دارد که در آن خدایان همراه با انسان ها، پا به پای هم زندگی می کنند. گیم پلی بازی چیزی حدود ۱۰۰ساعت زمان می برد و شما می توانید طعم دلنشین و جدیدی از سری بازی های RPG را تجربه نمایید.

Lords of Xulima PC-RELOADED

حامد صفری بازدید : 84 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بازی بی نظیر This War of Mine یک بازی در سبک مقاومتی، ایندی، ماجراجویی و استراتژیک می باشد که با استقبال بسیار بالای کاربران در سرتاسر دنیا مواجه شده است.  در این بازی شما نقش یک سرباز جنگنده را نخواهید داشت! بلکه شما به همراه همشهری های خود، در یک شهر به اسارت کشیده شده باید سعی کنید تا زنده بمانید. در این راه با مشکلاتی از قبیل کمبود غذا، دارد و تهدید دائمی از طریق تک تیراندازها و اسارت همراهان خود مواجه هستید. در این بازی، شما با دیدگاهی کاملا جدید از یک جنگ مواجه خواهید شد. چیزی که در بازی بسیار مهم است، تاثیر چرخه ی روز و شب است. در درون روز، شما نمی توانید پناهگاه خود را ترک کنید، چرا که تک تیراندازها در انتظار شما هستند و شما و همراهانتان را به خواهند کشت. پس شما باید بر روی روش های مخفی کاری خود تمرکز کنید، به تعامل بپردازید و از همراهان خود مراقبت کنید. در طول شب نیز، شما می توانید به همراه یکی از اعضای پناهگاه خود به بیرون رفته و به جمع آوری آذوقه و مواد مورد نیاز خود بپردازید تا بتوانید زنده بمانید. منبع دانلودها

This War of Mine PC-RELOADED





حامد صفری بازدید : 911 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

Assassin’s Creed : Unity همانند یک IP جدید است. در واقع در این عنوان اکثر مکانیزم ها تغییر کرده اند و بهبود یافته اند که از جمله ی آن ها می توان به حرکات بسیار بهتر پارکور و همچنین مبارزات چالش بر انگیز تر اشاره کرد. اولین نمایش رسمی بازی از بخش جدید آن یعنی Co-Op بود که در E3 2014 به نمایش در آمد و نشان داد که تیم سازنده بر روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. نمایش دیگر بازی از بخش تک نفره ی آن و نمایش مکانیزم های جدید این نسخه بود که باعث شد تا امید طرفداران به این عنوان بسیار بیشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations یعنی آقای Alexandre Amancio نیز به خوبی نشان دهنده ی این مسئله است که یوبی سافت قصد دارد با این عنوان به ریشه های این سری باز گردد. از سوی دیگر ۱۰ استودیو مشهور یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نیز بر روی این عنوان کار می کنند که نشان از عظمت این عنوان دارد. Unity اولین نسخه ی این سری است که تنها بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود و در نتیجه دارای یک جهش گرافیکی عظیم نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همه ی این موارد نوید یک عنوان عالی را می دهد و طرفداران این فرانچایز امیدوارند تا این نسخه بار دیگر عظمت این سری را باز گرداند.

Assassins Creed Unity PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۰.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

حامد صفری بازدید : 194 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

یک دوست علاقه مند به سرقت، جامعه گریز و وحشتناک! راندال شخصیتی است که فوق العاده بد دهن بوده و به عبارتی یکی از بدترین شخصیت های جامعه خود تلقی می شود. بازی Randal's Monday یک بازی ادیسه بعد چهارم در ژانر ماجراجویی کلاسیک می باشد که با بسیاری از فرهنگ های گیک آمیخته شده است و مرجعی برای ۳۰سال اخیر می باشد. راندال بعد از مراسم عقد دوست صمیمی خود، مت، از خواب بر می خیزد و متوجه می شود که توسط یک بی برنامگی شدید گرفتار شده و کیف پول دوست خود یعنی مت، دست وی مانده است. درون کیف، حلقه ی عقد او می باشد و راندال، بدون توجه به عواقب کارش، حلقه را می فروشد و بنابراین توسط کینه ای نابخشودنی گرفتار می شود.

Randals Monday PC-FLT

حامد صفری بازدید : 84 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

                                                                                                           Merchants of Kaidan PC-RELOADED

                                                                                   

                                                          

حامد صفری بازدید : 57 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

در این بازی شما می توانید در نقش یک کوسه و یا یک غواص در آب های جهان حضور داشته باشید و با حیله گری، کار گروهی و یا مخفی کاری از پس دشمنان خود بر بیایید. بازی Depth شما را به نبردهای اکشنی دعوت می کند که باید در آن به صورت گروهی با تیم خود به نبرد با دشمنان بپردازید و در جنگ هایی خطرناک، خود را نجات دهید.  وقتی که نقش کوسه را انتخاب کنید، شما یک کوسه ۲۰فوتی خواهید بود که سرعت و احساس شما، بزرگترین سلاح شما هستند. در قالب یک غواص، شما باید در اعماق دریا به دنبال گنج ها باشید و توسط آن، تجهیزات خود را بهبود ببخشید.منبع دانلودها.

Depth PC-CODEX

حامد صفری بازدید : 44 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

شاید بتوان بازی Gold Rush را یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری دانست! این بازی، برای اولین بار در دهه ی ۱۹۸۰ ساخته شده و حال، نسخه ی بازسازی شده ی این بازی، با بهبودهای گرافیکی بسیار زیاد، عرضه شده است. در نسخه ی جدید این بازی، تکنیک های بازی های مدرن هیچ کدام نادیده گرفته نشده اند، ام فضای قدیمی بازی حفظ شده و شما می توانید بازی معروف Gold Rush! را با گرافیک HD تجربه کنید. جریان بازی دارای بهبودهای بسیار زیادی بوده که باعث می شود تا سفرها و تعاملات شما با سایر مردم روان تر بوده و جذاب تر گردد.منبع دانلودها

Gold Rush Anniversary Special Edition PC-CODEX

حامد صفری بازدید : 43 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

Deathbat یک بازی سوم شخص، اکشن، ماجرایی و RPG می باشد که شما را به حال و هوای بازی های حدود ۱۵سال پیش باز می گرداند. داستان بازی، بر اساس نسخه قدیمی و افسانه ای این بازی می باشد و در آن گیمرها به دنیای دیگری سفر می کنند، با مردگان بامهارت به نبرد می پردازند و رئیس های نابخشودنی آن ها را شکست خواهند داد. داستان بازی درباره ی Andronikos می باشد که توسط فرمانروایی و اشخاص Deathbat دستگیر شده است و وظیفه ی شما این است که سرزمین Haides را از دست شیاطین تاریک سرزمین Andronikos نجات دهید.

Hail to the King: Deathbat PC-PLAZA

حامد صفری بازدید : 59 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)


Angry Birds Toons Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 


 

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و …

 

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,499
  • بازدید ماه : 6,829
  • بازدید سال : 44,525
  • بازدید کلی : 169,886
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif