loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 52 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Beware Planet Earth یک بازی مدیریتی بسیار زیبا می باشد.در این بازی شما علاوه بر دامداری و کشاورزی می بایست از مزرعه خود در مقابل حملات دشمنان مریخی زمین نیز پدافند کنید.آنها در حال آماده سازی به منظور یورش به زمین و به تاراج بردن منابع مهم ما هستند.در این بازی سلاح های متفاوت و جالبی برای مقابله با دشمنان فضایی طراحی و ساخته شده است.فضای چند بعدی و گرافیک قابل قبول این بازی جالب توجه خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 52 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

در بازی SpongeBob Moves In اولین روز زندگی باب اسفنجی را تجربه کنید! در بازی SpongeBob Moves In شما به شهر رویایی خود در زیر آب می روید و باید تا آن جایی که می توانید آن شهر را رونق دهید. شما می توانید در این بازی به ساخت مغازه ها، ساختمان ها و مکان های تفریحی و… بپردازید تا شهر رونق بگیرد و مسافر های زیادی به دیدن شهر بروند.همچنان که شهر زیرآبی خود را پر رونق می‌کنید، قفل شخصیت‌ها، ساختمان‌ها، دکوراسیون و مناطق جدید برایتان باز می‌شود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 62 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

بازی های مدیریتی Pocket Harvest همواره دارای طرفداران خاص خود هستند و سبک کشاورزی نیز از محبوبترین های این دسته بازی ها برای سیستم عامل ios است . در این بازی شما باید به کشت محصولات مختلفی مانند خیار، موز، هویج، گوجه و … بپردازید و از این راه کسب درآمد کنید. سپس با پول هایتان می توانید شهر را گسترش دهید و به جذب توریست ها بپردازید. همچنین می توانید تنوع محصولات خود را زیاد کرده و نمایشگاه مواد غذایی بر پا کنید.لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.






حامد صفری بازدید : 50 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال یک بازی با گیم پلی متفاوت هستید بدون شک Romans In My Carpet بهترین انتخاب برای شما خواهد بود !سربازهایی که به قدری کوچک هستند که فقط کل جنگ آن ها در میدانی به اندازه یک فرش کوچک برگزار می شود، اما جنگ آن ها را دست کم نگیرید. اگر فکر می کنید یک نابغه در جنگ های استراتژی هستید، می توانید خود و دوستانتان را در این بازی به چالش بکشانید. لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 




حامد صفری بازدید : 76 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

داستان از این قرار است که خانم Smith عاشق درخت‌های سیب خانه‌اش است، ولی یک دزد قصد دارد تا سیب‌های او را بدزدد و شما باید به خانم اسمیت کمک کنید تا به‌دزد اجازه‌ی دزدی ندهد! در این بازی یک تعقیب و گریز جالب را شاهد خواهید بود که سبک آن کارتونی است. بازی دارای ۳۶ مرحله‌ی متفاوت است که طبق گفته‌ی سازنده روی جزئیات هر مرحله وقت زیادی گذاشته شده است. این بازی از امتیاز مناسبی برخوردار است و در عین سادگی دارای مراحل پیچیده‌ای است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

منبع دانلودها.

حامد صفری بازدید : 39 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

بیشتر شما بازی فوتبال را برای یکبار هم که شده در کنسول های اولیه همچون سگا و آتاری تجربه کرده اید. بازی Pixel Cup Soccer نیز بازی مسابقه ی فوتبال را در فضایی خاطره انگیز و با گرافیک و صدایی شبیه به کنسول سگا برایتان عرضه میکند که میتواند برای شما جالب باشد .از ویژگی های بازی دارای ۱۶ تیم ملی مختلف ، گرافیک ریترو و موزیک های خاطره انگیز ، دارای قابلیت به اشتراک گذاری است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

حامد صفری بازدید : 54 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

Real Boxing برای شما رینگ های بوکس را به ارمغان می آورد . این بازی که بر اساس حرکات واقعی ورزشکاران این رشته طراحی شده است که در آن می توانید با مشت زنی به حریف خود ، امتیاز کسب نمایید . با بیش از ۲۰ حریف مختلف در سطح های متنوع می توانید به صورت دونفره یا آنلاین به رقابت بپردازید . این قابلیت را در بازی خواهید داشت تا بوکسر خود را شخصی سازی کنید و لباس ها ، شلوار ، خالکوبی ها ، مدل مو ، رنگ پوست و سایر بخش های آن را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب نمایید . بازی در شهرهای مختلف مثل لاس وگاس ، میدان سرخ مسکو، رم و نیویورک برگزار خواهد شد . همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

حامد صفری بازدید : 60 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

بازی RubPix از کمپانی BULKYPIX عرضه شده است که بار دیگر با یک پازل متفاوت برای سیستم عامل ios ظاهر شده است . در این بازی هدف شما این است که با استفاده از پیکسل های داخل صفحه ، تصویر خواسته شده را درست کنید و از آن مرحله عبور کنید ؛ کاری که در بسیاری از مراحل ممکن است ساعت ها زمان شما را بگیرد ! دارای گیم پلی اعتیادآور ، دارای ۱۵۰ مرحله و … از ویژگی های این بازیست.همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,517
  • بازدید ماه : 6,847
  • بازدید سال : 44,543
  • بازدید کلی : 169,904
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif