loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 178 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (3)

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.







حامد صفری بازدید : 146 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

BurnAware Professional نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.






 

حامد صفری بازدید : 130 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (1)

YouTube Video Downloader ابزاری است ساده جهت دانلود کردن ویدئوها از YouTube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .شما قادر خواهید بود با Paste کردن URL مورد نظر از یک ویدئو در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون Folder مورد نظر خود Download کنید .شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش Flash video ها نداشته و تنها با استفاده از Media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .



حامد صفری بازدید : 123 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Iperius Backup برنامه ای قدرتمند و کامل برای تهیه ی نسخه پشتیبان از سرورها و Workstation ها می باشد .تنها با یک نرم افزار می توانید به ذخیره سازی فایل های خود روی سرویس های زیادی از جمله Google Drive, Dropbox و Microsoft SkyDrive بپردازید . از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان تهیه بک آپ از نرم افزار هایی مانند Vmware و سایر نرم افزار های مجازی سازی استفاده کرد که برای مدیران سرور ها بسیار کاربردی است . تهیه نسخه پشتیبان به وسیله ی نرم افزار Iperius Backup بسیار ساده می باشد و تنها با چند کلیک انجام می شود و فایل های شما به صورت خودکار با رمزگذاری AES 256-bit فشرده سازی می شوند و به صورت کاملا ایمن بر روی سرورهای اشتراک گذاری Cloud ذخیره خواهند شد . همچنین Iperius Backup یک نرم افزار فوق پیشرفته برای گرفتن پشتیبان از ویندوز سروهای ۲۰۰۸ و ویندوز سرور ۲۰۱۲ هم هست که با آن می توانید به سرعت و آسانی یک فایل پشتیبان انعطاف پذیر برای بازگردانی را ایجاد کنید .





حامد صفری بازدید : 65 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.





حامد صفری بازدید : 57 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

iSkysoft Video Editor از قدرتمند ترین برنامه های کار با کلیپ ها و ساخت و ویرایش فیلم می باشد که دارای رابط کاربری بسیار راحت و آسانی نیز می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهایی مثل برش قسمت های دلخواه فیلم، چسباندن فیلم ها به یکدیگر و چند قسمت کردن یک فیلم طولانی را به سادگی انجام دهید. مطمئنا خود شما هم از نتیجه کلیپ حرفه ای درست شده شگفت زده می شوید، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه و امکان به اشتراک گذاری به شکل های مختلف نظیر در سرویس های آنلاین و شبکه های اجتماعی از جمله دیگر خصوصیات کلیدی این ابزار محسوب می شوند.






حامد صفری بازدید : 83 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

Mediachance Photo Blend 3D نرم افزاری عالی و قدرتمند برای مونتاژ و مختلف کردن تصاویر به صورت کاملا طبیعی و محصول شرکت Mediachance می باشد. این نرم افزار با ارائه ابزارهای اتوماتیک این امکان را به شما میدهد تا بیشتر وقت خود را صرف ایجاد تصاویری منحصربفرد نمایید تا اینکه بیشتر وقت را در ویرایش سپری کنید. یکی از مهمترین نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاویر ، این است که ۲ یا چند تصویر با یکدیگر همخوانی داشته باشند ، از نظر پرسپکتیو و زوایا گرفته تا وجود سایه ها و تنظیم بودن رنگ ها و کنتراست ها که این مسئله اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود ، مسلما نیازمند صرف وقت بسیاری خواهد بود ، این در حالی است که نرم افزار Mediachance Photo Blend 3D با تنظیم رنگ ، سایه و کنتراست به همخوانی تصاویر کمک خواهد کرد. این نرم افزار همچنین در ساخت تصاویر به صورت ۳D نیز امکانات لازم را دارا بوده و میتواند تمامی اعمالی که در حالت ۲بعدی انجام میدهد را در حالت سه بعدی نیز مورد استفاده قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی امکاناتی که در Mediachance Photo Blend 3D فراهم آماده اعم از تنظیم رنگ عکس ها ، سایه ها و کنتراست ها و نور همگی برای این است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاویر کاربر مشکلی از نظر منطبق بودن تصاویر را نداشته باشد و به راحتی امکان تصحیح عیوب را داشته باشد.





حامد صفری بازدید : 58 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

بدون شک برنامه های تبدیل کننده فایل های صوتی و تصویری زیادی عرضه شده اند. ابزاری بسیار حرفه ای که در کنار پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی با سرعت بسیار مناسب امکاناتی نظیر رایت برروی انواع لوح های فشرده و همچنین ویرایش ساده فیلم ها را هم فراهم کرده است.شما میتوانید به راحتی فیلم های دی وی دی را ریپ کرده و یا بالعکس سایر فرمت ها را به فرمت DVD تبدیل نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت های به فرمت های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد، تمامی فایل های ویدیویی در سایت هاب YouTub e، Metac afe، H ulu، Net flix قابل دانلود در این نرم افزار هستند. تبدیل فایل های دانلود به هرنوع فرمت دلخواه شما ، دستگاه های قابل حمل و…. فراهم شده است.




حامد صفری بازدید : 49 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

TSR Watermark Image Software نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های JPEG, TIFF, PNG, BMP, GIF پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.





حامد صفری بازدید : 99 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

کاربرانی که با مدیریت شبکه های رایانه ای سروکار دارند مطمئنا با ابزارهای متعددی هم دست و پنچه نرم کرده اند که بتوانند بهترین کارآیی را در سیستم شبکه خود داشته باشند. نرم افزارهای زیادی هستند که می توان با کمک گرفتن از آن ها یک شبکه از رایانه ها را مدیریت کرد ، نرم افزار NetSupport School در وهله اول، یک نرم افزار بسیار کارآمد جهت مدیریت شبکه های کامپیوتری در مدارس و آموزشگاه هاست.به کمک این برنامه مربی می تواند اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان را محدود کند. مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان، توانایی دیگر این برنامه است. امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی در این برنامه فراهم شده است. نرم افزار فوق حرفه ای و بسیار کامل از امکاناتی که می توان با استفاده از آن ها به عنوان معلم یا مدیر برروی عملکرد دانش آموزان یا کلاینت ها مدیریتی کامل داشت و عملکرد تمامی آن ها را دائما مورد چک و بازبینی قرار داد. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است.

.





حامد صفری بازدید : 55 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزای حرفه ای و کارآمد جهت ضبط انواع عملیات در حال اجرا برروی صفحه نمایش خود هستید ، نرم افزار FastStone Capture می تواند بسیار مفید می باشد.در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند.با این برنامه می توانید به صورت حرفه ای از تمام و یا بخشی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید که از صفحات اسکرول دار ، پنجره های خاص ، صفحات وب و … پشتیبانی می کند . در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

.




حامد صفری بازدید : 61 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

سال‌ها قبل زمانی که نه از اینترنت در ایران خبری بود و نه از کامپیوترهای پرقدرتی که بازی های سه بعدی را اجرا می‌کنند نوجوانان و جوانان علاقمند به کامپیوتر، این تکنولوژی را با کمودور ۶۴ ( Commodor 64 ) و آمیگا ۵۰۰ ( Amiga 500 ) تجربه می‌کردند. کمودور ۶۴ نام نوعی از رایانه‌های خانگی است که با علامت‌های اختصاری C64، C=64 و (Commodore Business Machines) و به معنی ماشین‌های اداری کمودور شناخته می‌شود.نرم افزار C64 Forever به شما اجازه می دهد که این کامپیوتر های منحصر به فرد را تجربه کنید. این نرم افزار که در بر دارنده ی یک رابط پخش کننده بصری،حمایت شده توسط یک پایگاه داده موجود در نرم افزار، حاوی بیش از ۵,۰۰۰ بازی C64 و پشتیبانی های پیشرفته ای برای فرمت جدید RP9 می باشد.





حامد صفری بازدید : 50 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

PassMark OSForensics نرم افزاریست که اطلاعات کاملی از استفاده از کامپیوتر و فایل های ذخیره شده در آن به شما ارائه می کند. وظایف بسیار مهم این نرم افزار ، پیدا کردن فایل های از دست رفته، بازیابی کلمه عبور گم شده، تشخیص نرم افزارهای مخرب و غیره است.PassMark OSForensics جستجو بسیار سریع تر از جستجو گر ویندوز در اختیار شما قرار می دهد.این نرم افزار به شما در کنترل کارکرد کودکان با سیستم کامپیوتری کمک می کند. همچنین مأموران امنیتی نیز می توانند در تحقیقات خود از این نرم افزار استفاده نمایند. شما می توانید آثار فعالیت های کاربر را مشاهده کنید، این امکان وجود دارد برای جمع آوری اطلاعات کامل در موردسیستم رایانه ای مورد استفاده ی کاربران و یا حتی کودکان شما ! توسط این نرم افزارمی توانید رمز های عبوری تمامی مرورگر ها را مشاهده نمایید.از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت نصب بر روی حافظه یو اس بی می باشد . از طریق منوی سمت چپ این نرم افزار دسترسی به ابزار موجود در نرم افزار بر اساس موضوعات دسته بندی شده به کاربر داده شده است .




حامد صفری بازدید : 423 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود داشته باشید و به طور ناگهانی با مشکل خرابی ویندوز مواجه شوید، هیچ چیز مثل یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند! SystemRescueCd یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس می باشد که به صورت CD ، DVD یا USB های قابل بوت کاربرد دارد . این نرم افزار با ارایه ابزار هایی جهت ساخت و ویرایش پارتیشن ها ، امکان رفع عیب از کامپیوتر شما را امکان پذیر میکند . این دیسک بوت دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای سیستم و ابزارهای پایه می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.دیسک بوت نهایی، علاوه بر اینکه امکان راه اندازی (Boot) سیستم را دارد، امکاناتی برای بازیابی پارتیشن های پاک شده، رفع مشکلات دیسک سخت، پارتیشن بندی، بکاپ گیری و … را در اختیار شما قرار میدهد.





حامد صفری بازدید : 67 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت AVG را همگان با نرم افزارهای امنیتی آن می شناسند ولی این شرکت از حدود یکسال پیش نرم افزاری را به نام AVG PC Tuneup Pro ارائه داده است که توانسته در مدت زمان کمی کاربران زیادی را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است. Turbo Mode : غیرفعال کردن بیش از ۷۰ پروسه غیرضروری برای ارائه سرعتی بالا جهت انجام فرایندهای پرمصرف مثل انجام بازی Program Deactivator : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه فعالیت دارند Startup Optimizer : غیرفعال کردن پروسه هایی که باعث کاهش سرعت استارت آپ ویندوز می شوند Startup Manager : مدیریت نرم افزارهایی که در هنگام استارت آپ فعال هستند Drive Defrag : یکپارچه سازی درایو ها Disk Doctor : شناسایی و رفع خطاهای مربوط به هارد دیسک و رفع بدسکتورها Registry Defrag : یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Registry Cleaner : پاکسازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز Shortcut Cleaner : حذف میانبرهای زائد روی دسکتاپ Disk Space Explorer : نمایش جزئیات کامل از فایل ها فولدرهای موجود در هارد دیسک Gain Disk Space : حذف فایل های اضافی و حجیم درون هارد دیسک Shredder : حذف فایل های مهم و محرمانه و شخصی بطوری قابل بازیابی نباشند Repair Wizard : رفع مشکلات معمول و ارائه بیش از ۲۰۰ پیشنهاد برای رفع آنها Uninstall Manager : حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Undelete : بازیابی فایل های حذف شده Process manager : نمایش نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا و مصرف Registry Editor : ویرایش رجیستری توسط کاربر و…








حامد صفری بازدید : 52 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.




حامد صفری بازدید : 39 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی و تست به زبان PHP و طراحی و تست صفحات HTML ،XML، نرم افزار DzSoft PHP Editor می باشد. این نرم افزار قابل استفاده برای کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این مجموعه ویژه گی های مهم و کاربردی در زمینه ی تولید کد های PHP در اختیار کاربران قرار می دهد. بهره مندی از واسط کاربری قدرتمند و ساده از دیگر امکانات این محصول می باشد. نوارهای جستجوگر فایل و کد، سرعت بالا در افزودن ویژگی ها، عدم نیاز به وب سرور برای ورود به مرورگرهای داخلی، روش های مختلف در وارد کردن کد و … از دیگر امکانات این نرم افزار است.





حامد صفری بازدید : 61 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Advanced System Protector دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند.  این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.



حامد صفری بازدید : 54 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.




حامد صفری بازدید : 46 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. Max Uninstaller نرم افزار کاربردی برای جذف کامل نرم افزار های نصب شده است. با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.





حامد صفری بازدید : 145 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.




حامد صفری بازدید : 38 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

چنانچه می خواهید آماری از مدت زمان استفاده ی خود از تمام نرم‌افزارهای موجود در سیستم را بدست آورید و یا حتی اگر می خواهید زمانی که به وبگردی می‌پردازید را به صورت دقیق محاسبه کنید، نرم افزارManicTime Pro یک برنامه ثبت وقایق گذشته شده و انجامم نشده می باشد.ManicTime تمام اتفاقاتی که در کامپیوتر شما رخ می‌دهد را پیگیری می کند و در آخر روز آماری از مدت زمان استفاده شما از تمام نرم‌افزارهای موجود در سیستم ارائه می‌دهد. این نرم افزار در پشت زمینه به صورت خودکار شروع به فعالیت می کند و شما با خیال راحت می توانید به انجام کارهای خود رسیده و در پایان کار تمامی داده های جمع آوری شده را مشاهده کنید.




حامد صفری بازدید : 184 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Aimersoft Video Converter که توسط شرکت معروف Aimersoft ارائه شده است مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا بوده که به جرات می توان آن را جز ۳ مبدل برتر دنیا نامید. این نرم افزار به راحتی از بیش از ۹۹ درصد از فرمت های صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف همچون کیفیت های HD و SD و نیز انواع فرمت های اختصاصی گوشی های موبایل، کنسول های بازی و … پشتیبانی کرده و فایل های شما را با کیفیتی فوق العاده عالی به فرمت های دلخواه شما تبدیل می نماید. علاوه بر این Aimersoft Video Converter Pro به سبب داشتن امکاناتی همچون اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، Edit کردن انواع فیلم ها و DVD ها، ترکیب کردن انواع فایل ها و ساختن فایلی واحد، اضافه کردن افکت های خاص به فیلم، عکس برداری و جداسازی صدا از فیلم و ذخیره ی آن ها با فرمت دلخواه و هزاران ویژگی دیگر به یکی از محبوب ترین مبدل های حال حاضر دنیا تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته است.






حامد صفری بازدید : 186 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Camera Control برای کنترل از راه دور دوربین های دیجیتال SLR نیکون از طریق کامپیوتر شخصی طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا کنترل کاملی بر روی اغلب دوربین های دیجیتال SLR نیکون داشته باشید، این نرم افزار شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند مشاهده گر برای نمایش آنچه توسط دوربین ضبط می شود می باشد. به عنوان مثال می توانید حالت نوردهی، سرعت عکاسی و اندازه دهانه لنز (shutter speeds & aperture) دوربینی که از طریق کابل USB یا Firewire و یا از طریق Wireless LAN برای کنترل به کامپیوترتان متصل شده است را تغییر دهید.




حامد صفری بازدید : 50 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید Windows Media Player که می توانید برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز استفاده کنید. این برنامه بر روی ویندوز های ویستا و جدیدتر به صورت پیش فرض نصب می باشد و می توانید از آن برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری استفاده کنید. این برنامه برای پخش بعضی از شبکه های تلویزیونی Online مورد نیاز است. در ضمن بعضی کاربران این برنامه را به عنوان Player محبوب خود بر می گزینند.برخی از ویژگی های این پلیر ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪ Stacks ﺑﺮای دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﺑﮫﺘﺮ آﻟﺒﻮﻣﮫﺎی ﺻﻮﺗﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮی ، فایل های DRM می توانند به دلخواه و بر اساس محتوی آنها تگ گذاری شوند ، پشتیبانی و هماهنگی بهتر با رایانه های قابل حمل و … است .




حامد صفری بازدید : 65 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

RightNote نرم افزاری برای نگهداری و دسته بندی یادداشت های شماست . شما می توانید نوشته های کوتاه یا بلند خود را ذخیره کرده و به دو صورت از طریق منو بالای نرم افزار و یا منوی درختی پیدا کنید. ویژگی های نرم افزار Bauerapps RightNote امکان جستجوی کلمه یا جمله در متون ، رمز نگاری و محافظت از یادداشت ها ، قابلیت سینک با نرم افزار Evernote ، ذخیره سازی نوشته ها و دسته بندی و … است.




حامد صفری بازدید : 53 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

WebSite-Watcher نام نرم افزاری است که با استفاده از برنامه می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، از آپدیت شدن سایت های مورد علاقه تان تنها در چند ثانیه مطلع شوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های خاص خود ، می تواند تمامی صفحه هایی را که به لیست علاقه مندی خود افزوده اید چک کند ؛ خواه این صفحه استاتیک باشد و خواه دینامیک .ویژگی های کلیدی این نرم افزار مونیتور کردن خوراک های RSS ، مونیتورینگ انجمن های اینترنتی برای مشاهده تاپیک ها ، امکان فیلتر کردن محتوای ناخواسته و … است .با استفاده این نرم افزار همچنین می توانید سایت ما را دنبال کنید و از آپدیت های افزار دانلود ، باخبر شوید.




حامد صفری بازدید : 66 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

WavePad Sound Editor نرم افزاری پیشرفته و مجهز برای ویرایش فایل های صوتی است که مجموعه ی وسیعی از ابزارهای پردازنده و افکت ها را برای انجام امور پیچیده در زمینه ی ویرایش فایل های صوتی در خود جای داده است. شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های صوتی خود را ویرایش کنید ، صدای خود را ضبط کنید و افکت هایی زیبا نظیر echo, amplification و noise reduction به آن بدهید ، قطعه ای از موزیک را ببرید و قطعه دیگری به آن اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید .




حامد صفری بازدید : 39 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Google Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد.

 





حامد صفری بازدید : 51 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

قرار دادن واتر مارک بر روی ویدئو ها از جمله اقدام هایی است که شرکت ها برای حفظ حقوق خود در هنگام ارائه فایل های تصویری انجام میدهند.به این طریق از تکثیر غیر مجاز آن فایل ها توسط شرکت های دیگر هم جلوگیری خواهد شد.uRex Videomark Platinum نرم افزاری کاربردی برای قرار دادن واترمارک بر روی ویدئو می باشد که با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند متن، تصویر و اشکال واترمارک مورد نظر خود را به آسانی بر روی ویدئو های خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی که واسط گرافیکی ساده اما کاربرپسندی دارد با سرعت مناسب خود به راحتی طرح و نوشته ای که کاربر انتخاب می کند را در قسمت های مختلف فیلم هک کرده و پس از ثبت آن خروجی را با کیفیت بسیار مناسب ذخیره می کند.از توانمندی های نرم افزار uRex Videomark Platinum عملیات ساده، رابط کاربری دوستانه، پردازش با سرعت بالا و انجام عملیات در حالت دسته ای، ویرایش و تبدیل فرمت ویدئو، قرار دادن افکت روی ویدئو و … این محصول را میتوان برشمرد.




حامد صفری بازدید : 46 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید اطلاعات موجود بر روی گوشی موبایل فرد دیگری را به گوشی موبایل خود انتقال دهید و با انتقال آن ها از طریق بلوتوث، وقت زیادی از شما به هدر رفته است. نرم افزار Wondershare MobileTrans برای انتقال اطلاعات از قبیل مخاطبین ، پیامک ها ، فایل های چندرسانه ای ، نرم افزارها و.. از یک گوشی موبایل به گوشی های دیگر با سیستم عامل متفاوت می باشد.برای مثال به راحتی می توان شماره های ثبت شده را با چند کلیک ساده از یک گوشی به گوشی تلفن همراه دیگر به صورت کامل منتقل کرد. قدیمی ترین گوشی های تلفن همراه موجود هم در این نرم افزار پشتیبانی می شوند؛ گوشی های قدیمی در کنار جدیدترین ساخته ها می توانند کاربر را در انتقال و جابه جایی اطلاعات میان گوشی ها همراه کنند.استفاده از این نرم افزار برای انتقال اطلاعات مابین دو گوشی موبایل باعث می شود که این فرایند آسان تر شده و کم تر خسته کننده باشد.

 






حامد صفری بازدید : 50 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

اگر زیاد با رایانه در ارتباط باشید مطمئنا می دانید که سیستم عامل رایانه پس از مدتی به دلیل ذخیره ی برخی اطلاعات و فایل ها بر روی رجیستری و بخش های اصلی سیستم عامل کند می شود و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد که عموم کاربران سیستم عامل خود را از نو نصب می کنند. Sys Optimizer یک ابزار کاربردی و سریع است که پس از اسکن سیستم شما فایل های اضافه و موقت را شناسایی و آن ها را حذف می کند . این نرم افزار قادر است تا فایل ها و کش های مربوط به مرورگر ها Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari و … را شناسایی و حذف کند .





حامد صفری بازدید : 50 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از قوی ترین نرم افزار های ضد جاسوسی در دنیا. این نرم افزار با فراهم کردن محافظتی پیشرفته و عالی کامپیوتر کاربران را در برابر انواع برنامه های جاسوسی و مخرب که به طور مخفیانه و به منظور بدست گرفتن کنترل سیستم وارد کامپیوتر می شوند، محافظت می کند. از نتایج مخرب ورود برنامه های جاسوسی به سیستم می توان به : باز شدن مکرر صفحات تبلیغاتی، پایین آمدن سرعت سیستم، به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه کاربران و … اشاره کرد.قابلیت های این نرم افزار طراحی مجدد موتور نرم افزار به منظور انعطاف پذیری و دقا بیشتر نرم افزار در جستجوی برنامه های جاسوسی و مخرب ، امکان زمانبندی برای جستجو و به روز رسانی برنامه بر اساس نیاز های شخصی کاربران ، دارای Process Watch Module برای زیر نظر گرفتن دقیق Process های در حال اجرا در کامپیوتر و دسترسی دقیق به جزئیات آنها برای توقف فعالیت سریع برنامه های مشکوک در حال اجرا در کامپیوتر است .





حامد صفری بازدید : 67 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

ممکن است دلایل زیادی باعث شوند تا کارایی ویندوز کاهش پیدا کند اما شما به عنوان یک کاربر نتوانید آنها را شناسایی کنید. بنابراین شما برای شناسایی و رفع مشکلات احتیاج به یک ابزار مناسب دارید. Webroot System Analyzer ابزار کم حجم و رایگانی است که شما به کمک آن میتوانید مشکلات ویندوز را در کمتر از ۵ دقیقه شناسایی و بررسی کنید .







حامد صفری بازدید : 48 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

MiniTool Power Data Recovery نرم افزاری سودمند و کاربری آسان جهت بازیابی فایلها برای کاربران خانگی می باشد. این نرم افزار قدرتمند نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و… را دارد. قابلیت های کلیدی نرم افزار MiniTool Power Data Recovery بازگرداندن اطلاعاتی که با عوض شدن Fat درایو پاک شده اند ، بازگرداندن اطلاعاتی که بر اثر ضربه به هارد از بین رفته اند ، بازگرداندن اطلاعاتی که اتفاقی پاک شده اند ، بازگرداندن اطلاعات از انواع هاردها، کارت دوربین های دیجیتال، USB درایوها و دیسکهای فلاپی و … است .





حامد صفری بازدید : 45 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

زمانی که به نرم افزاری برای ریکاوری داده ها، فایل ها و یا سیستم عامل ویندوز نیاز داشته باشید، و یا حتی زمانی که کامپیوتر شما به صورت نرمال روشن نمی شود، Lazesoft Data Recovery نرم افزاری است که راه حل های کاملی را جهت بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته به دلیل فرمت یا خرابی هارد دیسک، آلودگی ویروس یا تروجان، خاموش شدن غیر منتظره سیستم و یا خرابی نرم افزار ها به کاربران ارائه می کند. شما می توانید با ایجاد یک سی دی و یا یو اس بی بازیابی Lazesoft، بسیاری از مشکلات کامپیوتر خود را به سرعت و به آسانی برطرف کرده و با استفاده از آن کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید.با یک رابط کاربری ساده و زیبا و قدرتمند ترین موتور نرم افزاری باز گردانی اطلاعات، با این برنامه قابلیت بازگردانی و یا مشاهده پیش نمایش فایل های پیدا شده در هنگام جستجو برای بازیابی فایل ها را دارا هستید.



.



حامد صفری بازدید : 68 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار iTunes برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی های نرم افزار iTunes ویرایش اطلاعات فایل ، کپی و انتقال فایل های مختلف به iPod یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال ، کدگذاری موسیقی به برخی از فرمت های مختلف صوتی و .. است .








حامد صفری بازدید : 46 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

آیا ایمیجی که از اینترنت دانلود کرده اید ، فرمت ناشناخته ای در سیستم شما می باشد؟ دیگر نیازی نیست که نرم افزارهای تجاری و گران قیمت را خریداری کنید ،AnyToISO Converter Professional یکی از قدرتمندترین نرم افزار هایی می باشد که در جهت تبدیل فایل های ایمیج به ایزو می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های Image را به فرمت ISO تبدیل کنند. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ایمیج های مختلف مانند BIN، MDF، PDI، CDI، NRG، B5I، IMG DAA، UIF به فرمت ISO را برای شما فراهم می کند. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فرمت های ایمیج را به فرمت ISO تبدیل نمایید.




حامد صفری بازدید : 68 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (1)

نرم افزار VSO ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.




حامد صفری بازدید : 50 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از جمله امکاناتی که می توان در دنیای مجازی اینترنت از آن بهره گرفت موزیک های آنلاینی است که می تواند گوش دادن به بعضی از آن ها بسیار دلنشین باشد.شما می توانید با استفاده از Freemake Music Box به میلیون ها آهنگ به صورت آنلاین گوش دهید .امکان جست و جو با فیلترهای مورد نظر کاربر، توانایی ایجاد لیست موزیک های مورد علاقه، Stream کردن موزیک ها، توانایی هماهنگ سازی لیست موزیک ها با انواع گوشی ها و تبلت ها از جمله خصوصیات مهم و کلیدی هستند که در این ابزار به چشم می خورند.




تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,503
  • بازدید ماه : 6,833
  • بازدید سال : 44,529
  • بازدید کلی : 169,890
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif