loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 449 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

مطمئنا بازی پین بال را می شناسید. در بازی پین بال مارول بزرگترین قهرمانان تاریخ وجود دارند. این بازی یک بازی ویدئویی پین بال می باشد که دارای گیم پلی فوق العاده جذاب و زیبا می باشد. قهرمانان خود را انتخاب نموده و جهان را از بدی پاک سازید . ترکیبی از حماسه ، هیجان ، گیم پلی همه جانبه و تصاویر خیره کننده را در این بازی تجربه نمایید ! در این بازی شخصیت های معروفی چون مرد عنکبوتی، مرد آهنی، روح سوار، ایکس من، هالک، کاپیتان آمریکا و … حضور دارند که تلاش می کنند تا از دست شیطان ها و نیروهای شیطانی رهایی پیدا کنند. لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.






حامد صفری بازدید : 49 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

The Ministry of Silly Walks یک بازی جدید و بسیار اعتیادآور در سبک بازی های اکشن و ران از استودیوی بازیسازی The Ministry of Silly Walks مخصوص سیستم عامل اندروید است . مونتی پایتون یک مرد بریتانیایی عجیب و غریب است، زیرا پاهای او شرایطی را دارند که هر لحظه امکان دارد او به زمین بخورد و او در کل به شکل خاص و در نگاه اول احمقانه حرکت می کند. وظیفه شما در این بازی این است که او را تا رسیدن به مقصد هدایت کنید بدون این که او زمین بخورد. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود صداگذاری های حرفه ای ، فیزیک واقع گرایانه بازی ، عبور از موانع و به روز رسانی منظم اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 46 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

آیا از افرادی هستید که بازی های استراتژیک آنلاین علاقه مندید!؟ امروز قصد معرفی یکی از پرطرفدارترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک با نام Friendly Fire را داریم . در بازی Friendly Fire با یکدیگر متحد شوید و ضمن تشکیل یک ارتش قوی، پایگاه ها، سلاح ها و تجهیزات خود را تقویت نمایید تا با دشمنان وارد جنگ شوید. در این بازی شما در نقش فرمانده باید باید با فرماندهی نیروهای خود قلمرو خود را گسترش دهید و به یکی از ابر قدرت های جهان تبدیل شوید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 53 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

SoccerRally World Championship یک بازی اعتیادآور و فوق العاده هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی و رالی از استودیوی بازیسازی IceFlame Ltd مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید است . در بازی Soccer Rally 2 شما بایستی با استفاده از خودرو و توپ فوتبال بازی کرده و به با دوستان خود رقابت نمایید . مهارت خود را امتحان کنید و دوستان را به چالش بکشانید . یکی دیگر از قابلیت های جالبی که در بازی SoccerRally World Championship تعبیه گردیده است امکان بازی به صورت دو نفره از طریق یک گوشی می باشد ؛ بدین صورت که شما می توانید با دوست خود در دو سمت تبلت و یا اسمارت فون خود بایستید و به رقابت با یکدیگر بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.


حامد صفری بازدید : 54 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Sonic Jump Fever یکی دیگر از سری بازی های سونیک می باشد که برای اندروید منتشر شده است. داستان بازی هدایت جوجه تیغی به نام سونیک است که با سرعت تمام در مسیر در حال دویدن است که با پرش از موانع و انتخاب مسیر صحیح حرکت می توانید امتیاز بالاتری کسب نمایید. جمع آوری حلقه های طلایی که در راه پرش سونیک قرار گرفته است ضروری است. اگر هیچ حلقه ای جمع نکرده باشید، برخورد به هر یک از موانع سر راه می تواند جان شما را بگیرد. شخصیت مورد نظر خود را انتخاب نموده و توانایی های خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید . با دوستان خود رقابت کنید و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. انواع مختلف حالت های بازی وجود دارند تا با رکورد شکنی در آن ها به بالای جدول بالاترین امتیازات دست یابید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 55 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

کسی اسم دونات پنیری با کره بیکن را آورد؟ مرد خپل گرسنه است! به او غذا بدهید! بازی منحصربه‌فرد The Chub سبک بازی پویا را با خوردن، فرار کردن و باز هم خوردن ترکیب کرده است.در این بازی باید با عبور از موانع ستاره‌ها را جمع‌آوری کنید و تا می‌توانید چاق شوید. مواد لازم برای آشپزی را جمع‌آوری کنید، سپس دستپخت شاهکار پرچرب خود را نوش جان کنید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 58 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Raaka! Run to the Jungle شما را در نقش یک شیر به نام راکا ظاهر می کند. راکا را گرفته اند و اسیر کرده اند تا در یک سیرک به اجرای حرکات نمایشی بپردازد. شما وظیفه دارید در سیرک با انجام کارهای مختلف مردم را سرگرم کنید، ولی از وضعیت خود خسته شده اید و قصد فرار از سیرک را دارید و می خواهید به وطن واقعی خود یعنی جنگل باز گردید. زندگی در جنگل آسان نیست، باید با انواع حیوانات وحشی و خطرناک مقابله کنید! برای مثال می توانید بر پشت فیل سوار شوید و مسافتی را طی کنید و یا با پرش و گرفتن عقاب و دیگر پرنده ها کمی از مسافت را پرواز کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 93 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

یک ویروس خطرناک در شهر شیوع پیدا کرده که این مسئله موجب سلب آرامش مردم شده است ‍! در بازی Living Dead City وظیفه شما به عنوان یک قهرمان این است تا جلوی گسترش ویروس خطرناک را بگیرید و دشمنان را نابود نمایید .برای این کار می توانید از سلاح های قدرتمندی استفاده کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 45 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

بازی استراتژیک Master of craft یک بازی استراتژیک هست که در زمان قرون وسطی است . با ساخت و ساز می توانید شهر خودتان را بزرگ تر کنید و با توسعه هر چه بیشتر صنعت، هنر، تولید و کار به شهر خود رونق ببخشید. اما باید به یاد اشته باشید همیشه کسانی هستند که به مخالفت با کار های مثبت شما در شهر به پا می خیزند. برای نابودی دشمنان خود و تثبیت آرامش باید به تقویت نیرو های نظامی شهر خود بپردازید و از شهری که به دست خودتان ساخته شده دفاع کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 43 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

Traffic Racer بازی جدید، بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما لذت و هیجان را به صورت واقعی لمس خواهید کرد! می توانید با اتومبیل ها و کامیون های مختلفی رانندگی کنید. در سه حالت مختلف می توانید بازی کنید، حتی قادر به انتخاب روز و یا شب بودن محیط بازی هستید. پس از کسب امتیازهای مورد نیاز می توانید اتومبیل خود را تقویت کنید یا اتومبیل های جدید با ویژگی های مناسب خریداری کنید.این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی دانست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.







حامد صفری بازدید : 50 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

دویدن باعث کم کردن وزن می‌شود، اما در بازی Dark Runner 3 شخصیت بازی انرژی لازم برای دویدن و چالشهای فزاینده را دارد. تا جایی که می‌توانید بدوید و از موانع مختلف که سعی در نابودی شما دارند عبور کنید. با استفاده از رفلکس خود و مانورهای مختلف از موانع مرگبار سر راه خود دوری کنید. امکانات این بازی ۲ حالت مختلف مرحله‌ای و کلاسیک ، بازی دویدن و پرش اعتیادآور ، دو شخصیت کاملاً جدید برای دویدن و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 51 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

آیا به دنبال ماشین سواری غیر قانونی بوده اید ؟ آیا به ماشین های پرسرعت علاقه مند هستید ؟ در بازی Championship Street Racing 3D شما باید با نهایت سرعت حرکت کنید . Championship Street Racing تجربه ای از مسابقات واقعی اتومبیل رانی را خواهید داشت. ماشین خود را انتخاب کرده و در خیابان ها به مسابقه بپردازید. تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید برنده مسابقات شوید و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 




حامد صفری بازدید : 58 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

Pororo Penguin Run یک بازی سراسر هیجان می باشد که بر اساس انیمیشن سریالی با همین نام ساخته شده است. در این بازی شما باید از روی موانع بپرید، پرواز کنید و همیشه در حال فرار باشید، شما باید ستاره ها و سکه ها را در طی راه جمع کنید ! همین الان به این بازی ماجراجویی رایگان بپیوندید ! ویژگی های این بازی کنترل های ساده ، مسیرهای مناطق مختلف از قصرهای یخی تا شهرهای برفی و غیره ، دارای مسابقه های هفتگی یا روزانه ، رایگان بودن بازی ، حالت‌های جایزه‌ای خیره کننده با ماشین‌ها، هواپیماها، موشک‌ها و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 90 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Catapult King یک بازی پرطرفدار و زیبا در سبک بازی های اکشن از استودیوی CHILLINGO برای اندروید است . در بازی Catapult King در نقش سلطان در هم کوبنده قلعه ها به ماجراجویی پرداخته و دژها، قلعه ها و حتی اژدهاهایی که دارای تنفس آتشین هستند را برای آزاد کردن پرنسس با منجنیق خود در هم بکوبید. پرنسس به طور مدام توسط اژدها ربوده شده و به قلعه دشمنان برده می شود؛ شوالیه های بدجنس قلعه هم به اژدها کمک می کنند تا بتوانند پرنسس را در بند نگه دارند.با انجام مبارزاتی در ۹۶ سطح، به آن ها درسی بدهید که هرگز فراموش نکنند. افزون بر این با کامل کردن هر سطح جادویی بدست می آورید که در قدرتمندتر کردن منجنیق سودمند است.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 60 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Dark Incursion بازی زیبایی است که از آمیختن گیم پلی بازی های قدیمی که شامل شکستن ، پریدن و ضربه زدن می شد با محیط ۳ بعدی برجسته ساخته شده است . در این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا با دشمنان مبارزه کنید. نیروهای تاریکی بار دیگر در تلاش هستند تا سرزمین های شما را اشغال کنند، سریع باشید و تمام تلاش خود را برای مبارزه با آنها به کار گیرید تا قلمرو خود را حفظ کنید. قابلیت های این بازی انواع مدافعان مختلف ، ۱۶ مهارت قابل ارتقا برای قهرمان ، ۵۰ نوع دشمن مختلف و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 52 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

به سیرک رومی خوش آمدید! اگر به این جا آمده اید که تیم ارابه رانی خود را تشکیل دهید، پس رانندگان خود را آموزش دهید و آن ها را با ارابه های عالی و بهترین اسب ها مجهز کنید. اگر از پس این کار به خوبی برآیید، تیم ارابه رانی شما برایتان شهرت و به همراه آن ثروت به ارمغان می آورد. همچنین لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشند . از ویژگی های این بازی میتوان به وجود ۴۳ سیرک در بازی ، خرید و فروش ارابه ، سفارشی سازی اسب و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 




حامد صفری بازدید : 74 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

The Tribez یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژی سیستم عامل Ios می باشد که اکنون نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در بازی The Tribez شما به عنوان رئیس یک قبیله انجام وظیفه خواهید کرد. مدیریت قبیله ای کوچک به شما سپرده می شود و وظایف کوچک و بزرگ آن به شما محول می شود. می توانید در سرزمین های ناشناخته اطرافتان ماجراجویی کنید و قلمرو خود را گسترش دهید. با کمک به رهبران قبایل همسایه راه نزدیکی با آنها را می توان پیش گرفت و به این ترتیب با بهبود وضعیت اقتصادی خود، به دیگر قبایل و همسایگان خود نیز کمک کنید.از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیار خوب ، گیم پلی جذاب ، وجود اسباب مخصوص جادو و محیط های سه بعدی اشاره داشت .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 144 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

وارد دنیایی فانتزی شوید و آماده ماجراجویی شوید، قهرمان خود را با آیتم ها و سلاح های مختلف مجهز کنید و به نبرد انبوهی از دشمنان بروید. در این بازی چه چیزی را به دست خواهید آورد؟ آیا یک جادوگر می شوید، شوالیه یا اینکه فردی بدنام در تاریخ خواهید شد که همه با بدی از شما یاد می کنند و دیگر جایگاهی در میان مردم نخواهید داشت. Battleheart Legacy یک بازی ایفای نقش بسیار زیبا و جذاب می باشد . همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.



 

حامد صفری بازدید : 52 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

بازی Farming Simulator یک شبیه‌ساز از کشاورزی است. در این بازی با در اختیار داشتن ابزارهای کشاورزی باید به کاشت محصولات مشغول شوید و پروسه رشد محصولاتتان را در شب و روز دنبال کنید. می‌توانید با تعیین قیمت‌ها محصولات خود را به‌فروش برسانید و نهایتاً پولی که به‌دست می‌آورید را سرمایه‌گزاری کنید. در این بازی بیش از ۱۰۰ ابزار گوناگون کشاورزی همچون تراکتورها وجود دارد. اگر به بازی‌های شبیه‌سازی علاقه‌مند هستید، کار در یک مزرعه را همینجا تجربه کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 278 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

Deer Hunter جدیدترین ورژن از بازی معروف شکار . این بازی یکی از قویترین شبیه سازی های شکار رو داراست.سفر خود را از شمال غربی اقیانوس آرام به شمال امریکا تا ساوانا آفریقا مرکزی ادامه دهید و حیوانات مختلف، عجیب و غریب را شکار کنید. در محیط های گوناگون و مختلف که بیش از ۱۰۰ جانور مختلف وجود دارند شکار خود را آغاز کنید و تا می توانید حیوانات ارزشمند بیشتری شکار کنید. انواع تجهیزات شکار از جمله جلیقه، چکمه، تفنگ و … همراه شماست و شما قادر خواهید بود در زمان های مختلف روز از جمله شب به شکار حیوانات مشغول شوید! اگر دوست دارید یک بازی شکار مهیج را تجربه کنید پس با این بازی همراه شوید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.






حامد صفری بازدید : 59 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

Real Drift یک بازی فوق العاده واقعی ۳ بعدی می باشد که توانسته است در کمتر از یک ماه یک میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد.در این بازی شما در مکان های مختلف بر ماشین خود سوار می شوید و با پیروزی در مسابقات و انجام دریفت هایی مهیج درامد کسی می کنید تا با استفاده از ان بتوانید ماشین خود را سفارشی سازی و ارتقا دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید! ویژگی های این بازی کمک به دریفت در طول مراحل ، امکان سفارشی سازی ماشین ، صدای مخصوص به هر خودرو ، محاسبه دقیق امتیاز ها و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 73 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

Scribble Hero بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی های اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد . ارتشی از دشمنان شما قصد دارند دفتر نقاشی شما را اشغال کنند، اکنون این وظیفه شما است که به عنوان قهرمان بازی با آن ها مبارزه کنید و دفتر خود را نجات دهید. شما در این بازی انواع سلاح های مختلف از نارنجک ها و بمب ها را در اختیار دارید تا دشمنان البه خود را نابود کنید. این بازی با وجود حجم کمی که دارد دارای یک گرافیک عالی HD می باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

منبع دانلودها.

حامد صفری بازدید : 56 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (1)

Image Blender Instafusion یکی از برترین برنامه های ترکیب تصاویر در فروشگاه گوگل می باشد. نرم افزار Image Blender Instafusion این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس های خود را با یکدیگر مخلوط نمایید ، سپس افکت های مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید تا به نتیجه شگفت انگیزی برسید. تمامی این مراحل در کمتر از چند ثانیه اتفاق می افتد. می توانید تصاویر خود را به آسانی در شبکه های اجتماعی نظیر: فیس بوک، توییتر، یاهو و … به اشتراک بگذارید.همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از چندین افکت زیبا و شیک نیز پشتیبانی می کند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

حامد صفری بازدید : 48 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

Pororo Penguin Run یک بازی سراسر هیجان می باشد که بر اساس انیمیشن سریالی با همین نام ساخته شده است. در این بازی در مسیر میان دنیای شگفت‌انگیز پورورو بدوید، بپرید و پرواز کنید و ستاره‌ها و سکه‌ها را جمع‌آوری کنید.از ویژگی های این بازی میتوان به رایگان بودن بازی ، کنترل ساده لمس و کج کردن که همه می‌توانند از آن استفاده کنند ، چالش های سرگرم کننده روزانه ، حالت‌های جایزه‌ای خیره کننده با ماشین‌ها، هواپیماها، موشک‌ها و … اشاره کرد . هم اکنون وارد ماجراجویی بزرگ این پنگوئن در این بازی دونده بی پایان شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

حامد صفری بازدید : 69 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

Crazy Cowboy Sniper War نام یک بازی قدرتمند و منحصر به فرد برای دستگاه های اندرویدی می باشد ! در این بازی باید به یک کابوی کمک کنید تا در جاده ای که پیش می رود، با دشمنانش که قصد جان او را دارند مبارزه کند و راه را برای خود باز کند تا بدون هیچ صدمه ای مسیر را طی کند. در شروع بازی دو هفت تیر ساده به شما داده می شود که برای از بین بردن تعداد کم مهاجمان کافی به نظر می رسد. اما با گذشتن از مراحل ابتدایی باید برای ادامه بقای خود از سلاح های مرگبار تری که سر راهتان قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود موسیقی های منحصر به فرد ، جنگ واقعی ، وجود عکس های گرافیکی و عبور از موانع متعدد اشاره داشت . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

حامد صفری بازدید : 58 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

منبع دانلودها

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

حامد صفری بازدید : 58 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (1)

Tengai یک بازی تیراندازی مشهور برای آندروید محسوب می شود که دومین اپیزود این بازی ارائه شده است.در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را برای همیشه نابود کنید . کنترل این بازی بسیار آسان است، ۶ شخصیت بی همتا در بازی به چشم می خورد که در آن باید با شخصیت های بی همتایی که در اختیار دارید با نینجاها، سامورایی ها و سایر دشمنان خود مبارزه کنید. این بازی زمانی که شما آخرین رییس هم شکست می دهید تمام نمی شود !قابل توجه است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی، کره ای، ژاپنی، اسپانیایی و چینی سازگاری دارد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

منبع دانلودها.

حامد صفری بازدید : 83 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

SongPop از سری بازی های سرگرم کننده و فانتزی برای دستگاه های اندرویدی می باشد که با هوش شما بازی می کند !در این بازی تعداد بسیاری آهنگ با سبک های مختلف پخش می شود. این بازی به صورت ۲ نفره انجام خواهد شد. یک طرف بازی شما هستید و طرف دیگر می تواند به طور تصادفی فرد دیگری که آنلاین است انتخاب گردد. حریف شما موزیکی برای شما پخش خواهد کرد و گزینه هایی برای انتخاب به شما می دهد. سوالاتی که مطرح می شوند در مورد خواننده و سبک موسیقی می باشد که شما باید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. هرچه جواب شما به گزینه صحیح نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری می گیرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

حامد صفری بازدید : 45 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

Darkdawn Encounters یک بازی سه‌بعدی جنگ‌های تاکتیکی سفینه‌های فضایی است . در این بازی اندروید وظیفه شما هدایت سفینه خود و نبرد با دیگر سفینه های دشمنان می باشد. با استفاده از سلاح های مختلف و مهارت های منحصر به فرد خود در فضا یک نبرد سخت برای نابودی دشمنان انجام دهید. تمام تلاش خود را بکنید تا دشمنان را شکست داده و خود پیروز میدان نبرد باشید.این بازی دارای محیط سه بعدی، ۲ حالت برای بازی کردن، گیم پلی بسیار روان، سلاح های مختلف و گرافیک قابل قبولی می باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

حامد صفری بازدید : 53 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

بازی Fightback از بازی های هیجان انگیز و اکشن اندروید که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.زمانی که عدالت وجود دارد کاری نمی توانید کنید و هر حرکت دیگری که انجام دهید انتقام به شمار می رود! گروهی از اراذل و اوباش خواهر شما را گروگان گرفته اند اما آنها این موضوع را نمی دانند که شما یک مبارز واقعی هستید و این موضوع ممکن است به قیمت جان آنها تمام شود!بیش از ۱۰۰ مرحله هیجانی و جذاب در بازی Fightback وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


حامد صفری بازدید : 44 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

Fanatical Football بهترین تجربه فوتبال آمریکایی ارائه می‌کند. این بازی به شما امکان می‌دهد هیجان فصل NFL را احساس کنید. تیم خود را بسازید و با استفاده از کنترل‌های لمسی جدید به دفاع و حمله بپردازید و در حالت‌های مختلف بازی شرکت کنید. از ویژگی های بازی Fanatical Football میتوان به گرافیک خیره‌کننده ، حالت‌های بازی سریع و قهرمانی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.


درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,431
  • بازدید ماه : 6,761
  • بازدید سال : 44,457
  • بازدید کلی : 169,818
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif