loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 122 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

پس از معرفی اندروید ۵ توسط گوگل تا به امروز شاهد انتشار تم های مختلفی با این موضوع برای گوشی های اکسپریا بوده ایم. امروز نیز قصد داریم تا  تمی با موضوع اندروید ۵ را برای شما قرار دهیم.این تم بر روی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر قابل نصب است.این تم برای نصب نیاز به هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت ندارند.





حامد صفری بازدید : 76 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Photobucket Mobile یکی از محبوب ترین وقوی ترین نرم افزارها سیستم عامل اندروید است که در گروه عکاسی قرار دارد و به تازگی در گوگل پلی قرار گرقته و کاربران زیادی از آن استفاده کرده اند و امکانات گسترده ای از جمله آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر شما در هر نقطه ای از جهان در اختیار شما میگذارد . توانایی های بیشماری در این نرم افزار عکاسی نهفته است که می توان از جمله ی ان ها به متحرک سازی عکس ها و امکان به اشتراک گذاشتن ان ها نام برد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک نسخه پشتیبانی از تمامی عکس های خود تهیه کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید به راحتی عکس های خود را در ۸ گیگ فضایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند آپلود کرده و آنها را با دوستان خود در سرار دنیا و یا در شبکه های اچتماعی به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 53 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Afterlight یکی از بهترین ترین نرم افزارهای عکاسی و دوربین از استودیوی Simon Filip برای اندروید است . Afterlight برنامه ای است که یک دوربین برتر نسبت به دیگر برنامه های ویرایش عکس دارد و ویرایش عکس ها در آن با شماری از فیلترها این برنامه را از برنامه های دیگر برتر می سازد و برای شما ایجاد خلاقیت می کند! اگر بخواهیم بخش های مختلف این نرم افزار کاربردی را معرفی کنیم به طور کلی می توانیم بگوییم که بخش عکس برداری برنامه بخوبی طراحی شده است، ویرایش عکس ها برای تنظیم میزان روشنایی و غیره نیز تجربه ای متفاوت از برنامه های عکاسی را برای شما به ارمغان می اورد و زمانی که ویرایش یک عکس را به پایان می رسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 57 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

CCleaner یک نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا است . پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی گوشیتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر گوشی کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از فایل ها می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 64 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار invi Messenger and SMS یکی از برنامه های تازه انتشار یافته برای دستگاه های اندروید است که در واقع یک نرم افزار مسنجر و پیام رسان بسیار جالب است.در این نرم افزار شما می توانید قسمت ظاهری مسیج خود را تغییر داده و تصاویر زیبا را برای ان انتخاب کرد و از محیطی تکراری و خسته کننده گوشی خود رها و یک محیط جالب برای مسیج خود داشته باشید.یکی از امکانات ویژه این نرم افزار این است که در صورتی که طرف مقابل شما که با او در حال ارسال اس ام اس هستید این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد و شما و او هر دو با هم به اینترنت متصل باشید پیامک شما از طریق اینترنت ارسال شده و دیگر هزینه ای بابت ارسال پیامک به حساب شما منظور نمی شود .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 92 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار اس ام اس باز یک مجموعه کامل اس ام اس برای گوشی اندروید شماست.۴۵۰۰ اس ام اس در ۱۶۰ موضوع با قابلیت ارسال ارزان و آپدیت دوره ای ! این نرم افزار با ویژگی های جامع خود رقیبی قدرتمند برای تمامی نرم افزارهای پیامکی اندرویدیست. با اس ام اس باز دیگر نیازی به نصب چندین کتاب اس ام اس روی تلفن همراه خود نخواهید داشت.با استفاده از این قابلیت می توانید تمام اس ام اس های نرم افزار (چه با متن کوتاه – چه با متنی بیش از ۱۰ اس ام اس) را تنها با هزینه یک اس ام اس ارسال کنید.برای این امکان نیاز است هم ارسال کننده پیام و هم دریافت کننده پیام این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 52 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

XPrivacy برنامه ای کاربردی است که می تواند از فاش شدن اطلاعات حساس و حریم خصوصی شما جلوگیری کند. شما با استفاده از این برنامه میتوانید چندین دسته از اطلاعات خود مانند مخاطبین و غیره را محدود به خود کنید به طور مثال اگر شما دسترسی به مخاطبین را برای یک برنامه محدود کنید، این منیجر به ارسال یک لیست خالی مخاطب در برنامه می شود, در نتیجه هنگامی که کسی وارد مخاطب ها شما شود چیزی مشاهده نمی کند و بخش مخاطبین شما خالی است . از ویژگی های این برنامه می توان به محدود کردن دسترسی به بخش های مختلف گوشی حتی به مخاطبین و پیام ها، محافظت کامل از حریم خصوصی و محیطی ساده و کاربرپسند اشاره کرد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 




حامد صفری بازدید : 68 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

Smart Tools نرم افزاری محبوب و کاربردی شامل ۵ ابزار مهندسی و محاسباتی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این ابزار ها عبارتند از مجموعه اول: طول، زاویه، شیب، سطح، خط کش هوشمند ، مجموعه دوم: فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، اندازه گیری هوشمند ، ۳- ابزارهای جهت یابی شامل انواع قطب نماهای دیجیتال و آنالوگ. ، مجموعه چهارم: صداسنج، نوسان سنج، صدا سنج حرفه ای ، ۵- چراغ و ابزارهای آن است . با این نرم افزار می توانید تمام ابزارهای اندازه گیری طول ، زاویه ، فاصله ، ارتفاع ، جهت و صدا را به صورت یک جا داشته باشید و از آن ها استفاده کنید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.




 

حامد صفری بازدید : 137 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

Mobogenie نرم افزار رایگان و قدرتمند در زمینه مدیریت گوشی های هوشمند اندروید میباشد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بصری مدرن و زیباست که به شما اجازه می دهد که به آسانی تمامی فایل های موجود بر روی تلفن هوشمند خود را مرور کرده و مدیریت کنید. پس از اولین اتصال گوشی به نرم افزار App مربوط به Mobogenie بروی گوشی شما نصب شده و امکان مدیریت راحت تر و آسان بروی App ها ، مخاطبین ، پیامک ها ، قابلیت انتفال تصاویر ، ویدیو ، موزیک و حتی نصب بازی و App را برای شما به ارمغان می آورد.نرم افزار Mobogenie هر کسی قادر خواهد بود بدون مواجهه با کوچکترین مشکلی، فایل های موجود بر روی گوشی موبایل خود را مدیریت کند.





حامد صفری بازدید : 61 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

منبع دانلودها.

حامد صفری بازدید : 74 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار WiFi Mouse گوشی اندرویدی شما را به یک ماوس بی سیم تبدیل می کند . از طریق شبکه وای فای گوشی خود را به کامپیوتر وصل کرده و سپس از گوشی خود به عنوان یک ماوس همراه استفاده کنید . برنامه دارای کیبورد نیز می باشد ! یکی از ویژگی های نرم افزار داشتن آپشن چپ دست ها می باشد . این نرم افزار دارای ویژگی هایی نظیر کنترل صفحه کلید، کنترل موس، سازگار با تمامی نسخه های ویندوز و مک، اتصال خودکارو… می باشد. برنامه دارای محیط زیبایی می باشد و اسکرول را نیز ساپورت می کند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

منبع دانلودها.

حامد صفری بازدید : 58 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

منبع دانلودها

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

حامد صفری بازدید : 57 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

منبع دانلودها.

حامد صفری بازدید : 162 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Measure Map یک نرم افزار قدرتمند و کم نظیر در زمینه ی محاسبه مسافت از طریق نقشه های گوگل از گروه برنامه نویسی Global DPI مخصوص سیستم عامل اندروید است . این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن مسافت مسیر های مختلف را شناسایی کنید و از آن ها با خبر شوید. تمامی این مسافت ها بر اساس نقشه گوگل انجام می شود. بدین صورت که نقشه را باز کرده و دو مسیر را انتخاب می کنید این برنامه جزئیات کامل آن را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه از واحدهای طول: متر، کیلومتر، فوت، یارد، مایل، مایل دریایی، کن، ری، بو و در واحد سطح: متر مربع و کیلومتر، مساحت، هکتار، فوت مربع، حیاط مربع، کیلومتر مربع، هکتار و … در برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳ و بالاتر نیاز دارید.

منبع دانلودها.

 

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,419
  • بازدید ماه : 6,749
  • بازدید سال : 44,445
  • بازدید کلی : 169,806
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif