loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 158 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

Norton 360 محصول جدید کمپانی Symantec می باشد که در زمینه نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس فعالیت می کند. از معروفترین محصولات این شرکت می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton اشاره نمود. این نرم افزار در واقع یک پک امنیتی کامل می باشد که دارای توانمندیهای زیادی برای برقراری امنیت سیستم با کمک ابزار های مختلف و گونگون جمع آوری شده در این مجموعه می باشد.این نرم افزار با کمک ابزار های مختلف در زمینه حفاظت سیستم از ویروس ها ، مقابله در مقابل برنامه های جاسوسی ، حفاظت سیستم و هویت شما به صورت Online و حمایت از شما در مقابل دزدی هویت در اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین مشکلات اینترنت تبدیل شده ، چک نمودن وب سایت ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، دارای دیواره آتش قدرتمند برای مقابله با نفوذ هکرها به سیستم شما ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و را دارا می باشد.





حامد صفری بازدید : 67 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت AVG را همگان با نرم افزارهای امنیتی آن می شناسند ولی این شرکت از حدود یکسال پیش نرم افزاری را به نام AVG PC Tuneup Pro ارائه داده است که توانسته در مدت زمان کمی کاربران زیادی را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است. Turbo Mode : غیرفعال کردن بیش از ۷۰ پروسه غیرضروری برای ارائه سرعتی بالا جهت انجام فرایندهای پرمصرف مثل انجام بازی Program Deactivator : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه فعالیت دارند Startup Optimizer : غیرفعال کردن پروسه هایی که باعث کاهش سرعت استارت آپ ویندوز می شوند Startup Manager : مدیریت نرم افزارهایی که در هنگام استارت آپ فعال هستند Drive Defrag : یکپارچه سازی درایو ها Disk Doctor : شناسایی و رفع خطاهای مربوط به هارد دیسک و رفع بدسکتورها Registry Defrag : یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Registry Cleaner : پاکسازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز Shortcut Cleaner : حذف میانبرهای زائد روی دسکتاپ Disk Space Explorer : نمایش جزئیات کامل از فایل ها فولدرهای موجود در هارد دیسک Gain Disk Space : حذف فایل های اضافی و حجیم درون هارد دیسک Shredder : حذف فایل های مهم و محرمانه و شخصی بطوری قابل بازیابی نباشند Repair Wizard : رفع مشکلات معمول و ارائه بیش از ۲۰۰ پیشنهاد برای رفع آنها Uninstall Manager : حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Undelete : بازیابی فایل های حذف شده Process manager : نمایش نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا و مصرف Registry Editor : ویرایش رجیستری توسط کاربر و…








حامد صفری بازدید : 61 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Advanced System Protector دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند.  این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.



حامد صفری بازدید : 186 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Camera Control برای کنترل از راه دور دوربین های دیجیتال SLR نیکون از طریق کامپیوتر شخصی طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا کنترل کاملی بر روی اغلب دوربین های دیجیتال SLR نیکون داشته باشید، این نرم افزار شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند مشاهده گر برای نمایش آنچه توسط دوربین ضبط می شود می باشد. به عنوان مثال می توانید حالت نوردهی، سرعت عکاسی و اندازه دهانه لنز (shutter speeds & aperture) دوربینی که از طریق کابل USB یا Firewire و یا از طریق Wireless LAN برای کنترل به کامپیوترتان متصل شده است را تغییر دهید.




حامد صفری بازدید : 50 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از قوی ترین نرم افزار های ضد جاسوسی در دنیا. این نرم افزار با فراهم کردن محافظتی پیشرفته و عالی کامپیوتر کاربران را در برابر انواع برنامه های جاسوسی و مخرب که به طور مخفیانه و به منظور بدست گرفتن کنترل سیستم وارد کامپیوتر می شوند، محافظت می کند. از نتایج مخرب ورود برنامه های جاسوسی به سیستم می توان به : باز شدن مکرر صفحات تبلیغاتی، پایین آمدن سرعت سیستم، به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه کاربران و … اشاره کرد.قابلیت های این نرم افزار طراحی مجدد موتور نرم افزار به منظور انعطاف پذیری و دقا بیشتر نرم افزار در جستجوی برنامه های جاسوسی و مخرب ، امکان زمانبندی برای جستجو و به روز رسانی برنامه بر اساس نیاز های شخصی کاربران ، دارای Process Watch Module برای زیر نظر گرفتن دقیق Process های در حال اجرا در کامپیوتر و دسترسی دقیق به جزئیات آنها برای توقف فعالیت سریع برنامه های مشکوک در حال اجرا در کامپیوتر است .





حامد صفری بازدید : 70 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

Tiranium Internet Security یک نرم افزار امنیتی قدرتمند با استفاده آسان برای محافظت از سیستم و اطلاعات شخصی کاربران در محیط اینترنت و هنگام گشت و گذار در اینترنت می باشد.این نرم افزار قدرتمند با شناسایی لینک های سالم و مخرب در شبکه های اجتماعی ، شناسایی سایت های امن و مخرب در نتایج جستجوهای اینترنتی از شما محافظت میکند . داشتن تیونر سیستم ، جلوگیری از سرقت اطلاعات ، امکان مدیریت والدین بر فعالیت های اینترنتی فرزندان خود و نیز امکان محدود کردن آنها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.Tiranium Internet Security با کنترل تمامی اطلاعات خروجی و ورودی از طریق اینترنت و برسی آن ها مانع از ورود هر گونه ارتباط نا مطمعن و … می شود .




حامد صفری بازدید : 69 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

 






حامد صفری بازدید : 80 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . این نرم افزار امروزه برای کامپیوتر شما نیازی ضروری است ! Rootkit ها نوع جدیدی از تروجان ها هستند که دسترسی کامل به یک کامپیوتر یا شبکه را به وجود میاورند و هکر ها تمامی امکانات ادمین ویندوز را در اختیار میگیرند . این نرم افزار توانایی مقابله با این ویروس و پاک کردن آن را دارد. همراه داشتن این نرم افزار با یک آنتی ویروس قوی می تواند امنیت شما را در مقابل هر بد افزار جاسوسی و خصوصا روت کیت ها تضمین نماید زیرا روت کیت ها علاوه بر رایانه ی شما قادرند اطلاعات شبکه ها را نیز مورد جاسوسی و دزدی قرار دهند.

دانلودها.



 

حامد صفری بازدید : 60 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

USBDeview نرم افزاری بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی دستگاه هایی که توسط پورت USB به سیستم شما متصل شده اند را مشاهده و کنترل نمایید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

حامد صفری بازدید : 50 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

هر کسی در سیستم کامیپوتری خود دارای اطلاعات مهمی می باشد و یا در آن ها از اطلاعات و ابزارهای خاصی نگهداری می شود که آسیب دیدن این اطلاعات ممکن است ضررهای مادی بسیاری را برای افراد و یا شرکت ها به وجود آورد.با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های خود را انتخاب کنید و سپس یا یک کلیک راست و انتخاب گزینه Encrypt or Decrypt فایل های خود را رمزی کنید ! این نرم افزار برای رمزی کردن فایل ها از روش AES encryption استتفاده میکند که این روش یکی از معروفترین روش های رمز نگاری است و دسترسی به فایل های رمزی شده توسط این روش به هیچ وجه ممکن نخواهد بود.این نرم افزار ابزار شبیه به Winrar می باشد با این تفاوت که اصلا در نقش فشرده سازی عمل نمی کند فقط فایل را به صورت کد در آورده و قابلیت رمزگشایی را تنها به کسی می دهد که پسورد فایل را داشته باشد. رمزگشایی بدون پسورد غیر ممکن است.

 



حامد صفری بازدید : 181 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

GiliSoft USB Stick Encryption نرم افزاری عالی برای ایجاد فضایی محافظت شده به وسیله پسورد بر روی انواع حافظه های USB می باشد. امروزه یکی از متدوال ترین روش ها برای انتقال اطلاعات استفاده از انواع حافظه های USB و رم های قابل حمل می باشد چرا که به سادگی قابل انتقال هستند و فضای کمی را اشغال می نماید ولی مسلماً حافظت از اطلاعات درون این حافظه ها بسیار دشوار است و به گم شدن آنها تمامی افراد به سادگی میتوانند به اطلاعات کاربر دسترسی یابند. برای رفع این نقص امنیتی کاربران میتوانند از نرم افزارهای ویژه ای استفاده کنند. یکی از این نرم افزارها GiliSoft USB Stick Encryption می باشد که با ایجاد فضایی محافظت شده درون حافظه های usb و رم ها ، تمامی اطلاعات قرار دادن شده درون آن فضا برای دسترسی نیازمند پسورد هستند. تمامی اطلاعات درون آن فضا با استفاده از تکنولوژی  256bit AES on-the-fly encryption محافظت می شوند و دارای حداکثر امنیت هستند. فضای محافظت شده برروی تمامی کامپیوترها فعال است و مسلماً نیازی به نصب بودن نرم افزاری خاص وجود ندارد.

حامد صفری بازدید : 45 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Comodo Firewall فایروالی قدرتمند و در عین حال رایگان است که میتواند کنار آنتی ویروس رایگان ، امنیتی کامل را برای کاربرانی که میخواهند بدون صرف هزنیه امنیت کامپیوترشان را حفظ کنند ، را تامین کند. این نرم افزار با بررسی کامل ورودی و خروجی های شبکه و دنیای اینترنت ، تمامی اطلاعات رد و بدل شده را کنترل میکند و با فناوری Default Deny Protection که به طور اختصار DDP نامگذاری شده است ، از اجرای نرم افزارهای ناامن به شدت جلوگیری میکند. همچنین نرم افزار با ایجاد ارتباطات امن در دنیای اینترنت از حملات اینترنتی معمول جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار دارای تنظیماتی بسیار ساده و قابل فهم است و بسیار عالی و بدون نقص طراحی شده است و کاربران بسیار سریع با تنظیمات آن ارتباط برقرار خواهند نمود. با این نرم افزار ویروس ها و تروجان ها امکان ارتباط با دنیای خارج و سرقت اطلاعات را از دست خواهند داد و نرم افزار با توجه به دارا بودن قابلیت Auto Sandbox Technology امکان اجرای نرم افزارهای مشکوک را فراهم خواهد آورد. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه و سفید جهت کنترل ارتباط نرم افزارها با دنیای اینترنت نیز باشد. بنابراین Comodo Firewall دیوار آتش رایگان و قدرتمند برای محافظت از کاربر در دنیای آنلاین می باشد.

حامد صفری بازدید : 164 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

استفاده از شبکه در اداره ها و سازمان ها در حال افزایش است و دلیل آن نیز افزایش ارتباط بین کارمندان در یک اداره می باشد اما همواره تهدیدات و خطراتی همچون هکر ها و … شبکه های داخلی را تهدید می کند. Nsauditor Network Security Auditor با در اختیار داشتن بیش از ۴۵ نوع مختلف از ابزارها این توانایی را به مدیر شبکه می دهد تا با بررسی قسمت های مختلف تنظیمات امنیتی در شبکه خود ، از نوع تنظیمات اعمال شده و امنیت شبکه خود اطمینان حاصل کند. این نرم افزار پس از نصب شبکه ی شما را مورد اسکن قرار داده و تمام نقاط ضعف یک شبکه را که ممکن است آسیب پذیر واقع شود مورد بررسی قرار می دهد و امنیت کامل را در آن گزینه ها فراهم می کند.

حامد صفری بازدید : 90 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

بروز رسانی شده تا تاریخ : ESET Smart Security 8 Final آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی بخش های اصلی تشکلیل دهنده ESET Smart Security Final : دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد برخی از کارایی های این فایروال: مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی، گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد. NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد. Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد. Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد. Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد. ESET Anti Spam: پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان یکپارچگی کامل با نرم افزار

حامد صفری بازدید : 51 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Bitdefender Internet Security نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم. Bitdefender Autopilot : این قابلیت کاربر را از هرگونه دخالتی در اینکه ویروس ها را شناسایی یا حذف کند خلع میکند و به این ترتیب نیازی به سپری کردن وقت جهت شناسایی و حذف ویروس ها تلف نخواهد شد و این بخش کاملاً اتوماتیک تصمیمات امنیتی را انجام خواهد داد. Bitdefender Safepay : این روزها که تجارت الکترونیک رونق یافته است ، خطرات زیادی هم بوجود آمده است. این بخش با باز نمودن درگاه های پرداخت آنلاین در صفحات ویژه محافظت شده گویی شما را در هنگام پرداخت الکترونیک در قفسی با ماموران تا دندان مسلح قرار داده است و به این ترتیب خطر سرقت اطلاعات توسط هکرها به نزدیک صفر خواهد رسید. Internet protection: دنیای وب پر است از وبسایت های آلوده که قصد بر سوء استفاده های مختلف از کامپیوتر شما را دارند. توسط این قابلیت نرم افزار با بررسی عملکرد سایت ها ، چناچه قصد بر نفوذ غیرقانونی داشته باشند ، مقابله خواهد کرد. Safe Social Networking : شبکه های اجتماعی این روزها رونق یافته اند. بهتر است بخشی ویژه به طور خاص با الگوریتم های مخصوص بیت دفندر شما را در شبکه های اجتماعی نیز مورد حمایت داشته باشد. Total Privacy : حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. این قابلیت شما را در هنگام ارسال و دریافت ایمیل و پیام ها و وبگردی ها و تاریخچه های اینترنت محافظت خواهد کرد. USB Immunizer : انتقال ویروس از طریق حافظه های فلش usb معضل بزرگی است. با این بخش در هنگام اتصال حافظه usb کامپیوتر تحت نظر خواهد بود و از ورودی هرگونه ویروس جلوگیری خواهد شد. Active Virus Control : توسط این قابلیت ویندوز هر لحظه در حال کنترل شدن است و تمامی فعالیت های مخفی فایل ها و نرم افزارها کنترل می شود تا در صورت مشکوک بودند و ویروس ها از بین بروند. Rescue Mode : اگر ویروس ها و انواع فایل های مخرب قابل حذف تحت سیستم عامل نباشند. در حالت Rescue Mode نرم افزار آنها را به طور کامل حذف خواهد کرد. Antispam : برای مبارزه با هرزنامه ها Two-way Firewall : بررسی و محافظت از لایه های امنیتی ویندوز و پورت ها در هنگام فعالیت در اینترنت و بلاک کردن ورودی های غیرمجاز و همچنین حفظ امنیت کاربر در هنگام اتصال به مودم های بی سیم و وای-فای Antiphising: جلوگیری از حملات فیشینگ موجود در اینترنت File Shredder : حذف امن فایل های محرمانه که قصد نابودی آنها را دارند به صورتی که دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. File Encryption : قفل کردن فایل های شخصی Scan Dispatcher : در برخی از زمان ها که کامپیوتر بدون استفاده روشن مانده است این بخش سعی در اسکن فایل های کامپیوتر خواهد داشت تا ویروس ها را بیابد.

حامد صفری بازدید : 51 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند. همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است. Bitdefender Autopilot : این قابلیت کاربر را از هرگونه دخالتی در اینکه ویروس ها را شناسایی یا حذف کند خلع میکند و به این ترتیب نیازی به سپری کردن وقت جهت شناسایی و حذف ویروس ها تلف نخواهد شد و این بخش کاملاً اتوماتیک تصمیمات امنیتی را انجام خواهد داد. Safe Social Networking : شبکه های اجتماعی این روزها رونق یافته اند. بهتر است بخشی ویژه به طور خاص با الگوریتم های مخصوص بیت دفندر شما را در شبکه های اجتماعی نیز مورد حمایت داشته باشد. Total Privacy : حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. این قابلیت شما را در هنگام ارسال و دریافت ایمیل و پیام ها و وبگردی ها و تاریخچه های اینترنت محافظت خواهد کرد. USB Immunizer : انتقال ویروس از طریق حافظه های فلش usb معضل بزرگی است. با این بخش در هنگام اتصال حافظه usb کامپیوتر تحت نظر خواهد بود و از ورودی هرگونه ویروس جلوگیری خواهد شد. Active Virus Control : توسط این قابلیت ویندوز هر لحظه در حال کنترل شدن است و تمامی فعالیت های مخفی فایل ها و نرم افزارها کنترل می شود تا در صورت مشکوک بودند و ویروس ها از بین بروند. Rescue Mode : اگر ویروس ها و انواع فایل های مخرب قابل حذف تحت سیستم عامل نباشند. در حالت Rescue Mode نرم افزار آنها را به طور کامل حذف خواهد کرد. Scan Dispatcher : در برخی از زمان ها که کامپیوتر بدون استفاده روشن مانده است این بخش سعی در اسکن فایل های کامپیوتر خواهد داشت تا ویروس ها را بیابد.

حامد صفری بازدید : 59 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Ashampoo Anti-Virus 1.0.8 آنتی ویروس قدرتمند محصول شرکت معتبر اشامپو می باشد. این آنتی ویروس قدرتمند با دارا بودن دو موتور قدرتمند و اسکن و محافظت زنده لحظه ای از تمامی اطلاعات از جمله اطلاعات حساس ویندوز و همچنین بررسی اطلاعات مخفی پارتیشن ها امنیت بالایی را برای کاربرپدید می آورد. این آنتی ویروس میتواند انواع فایل های مخرب و ویروس های شناخته شده و ناشناس را شناسایی و از بین ببرد. از نظر محافظت نرم افزار بسیار سنگین و قدرتمند است در عین حال از نظر استفاده از منابع سیستمی بسیار آرام و سبک محسوب می شود. این نرم افزار همچنین از آلوده شدن سیستم از طریق صفحات آلوده اینترنتی جلوگیری می نماید ولی دارای فایروال نیست تا از حملات اینترنتی جلوگیری کند و در کنار آن باید از فایروال نیز استفاده نمایید. همچنین نرم افزار با بررسی hostfile های ویندوز از تغییرات ناخواسته توسط تروجان ها و فایل های مخرب جلوگیری به عمل می آورد

حامد صفری بازدید : 62 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

بالاخره نسخه جدید اینترنت سکیوریتی خارق العاده اوست منتشر شد. Avast! Internet Security 2014نرم افزار امنیتی بسیار کامل با داشتن ابزارهای آنتی ویروس،آنتی اسپای وار(ضد جاسوسی)،آنتی اسپم (ضد هرزنامه) و فایروال (دیوارآتش) به همراه SafeZone به نرم افزاری قدرتمند برای حفظ امنیت کاربر در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین کامپیوترها می باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند به راحتی با انواع ویروس ها و تروجان ها،کرم های اینترنتی،جاسوس افزارها و keyloggers ها مقابله نماید و در دنیای آنلاین با مجهز بودن به فایروال و آنتی اسپم از امن بودن اطلاعات و عدم نفوذ هکرها مطمئن باشد و با استفاده از قابلیت safezone بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات حساسی مانند شماره و رمزهای بانکی نسبت به تجارت الکترونیک و پر کردن فرم های پرداخت آنلاین اقدام کند. نسخه جدید فایروال از ipv6 به راحتی پشتیبانی نموده و شناسایی و کنترل داده ها سریعتر گشته است. قابلیت اجرای فایل های ناشناس و مشکوک در Sandbox به کاربر کمک می نماید تا بتواند قبل از استفاده آنها در حالت عادی در جعبه شنی و ایزوله نرم افزار آن را تست بنماید. تمامی این امکانات به همراه آنتی ویروس با موتور اسکن قدرتمند و همچنین جستجو و فعالیت لحظه ای و زنده در بطن ویندوز به یافتن بسیار سریع خطرات و ویروس ها کمک می نماید. لازم به ذکر است وجود آپدیت های منظم و سریع شرکت avast باعث می شود تا نرم افزار در یافتن ویروس های جدید و روش های رخنه جدید بسیار هوشمند و توانا باشد. با توجه به تمامی این امکانات نرم افزار از نظر اجرا و استفاده از منابع سیستمی بسیار سبک و کم حجم محسوب می شود و سیستم را در اجرا دچار اخلال و کاهش سرعت نخواهد نمود. 

 

حامد صفری بازدید : 393 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

avast! Premier Antivirus 2014 نام بهترین و کامل ترین آنتی ویروس این شرکت می باشد، نسخه Premier نیز از قابلیت هایی که در نسخه Internet Security ذکر شد برخوردار است، علاوه بر آن از ویژگی هایی نظیر: آپدیت سایر برنامه های نصب شده روی سیستم به طور امن و حذف کامل و ۱۰۰% فایل از روی هارد دیسک برخوردار است. اگر بخواهیم ۳ نسخه جدید منشتر شده را از نظر درجه امنیتی رتبه بندی کنیم نسخه Premier در رده اول، Internet Security دوم و Pro Antivirus نیز سوم خواهد بود. بنابراین درصورتی که به دنبال یک آنتی ویروس کمی سنگین و در عین حال قدرتمند و مطمئن هستید نسخه پرمیر پیشنهاد میشود.

حامد صفری بازدید : 46 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

McAfee VirusScan Enterprise یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران می توانند با امنیت بیشتری در محیط اینترنت به وبگردی بپردازند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت McAfee می باشد.

حامد صفری بازدید : 55 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

حامد صفری بازدید : 66 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Suite دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

حامد صفری بازدید : 77 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس‌ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل‌های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس‌ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می‌دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل‌های تغییر یافته ممکن است.

حامد صفری بازدید : 52 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

AVG Anti-Virus نسخه رایگان نرم افزار آنتی ویروس شناخته شده ومحبوبی می باشد که با قابلیت استفاده بدون مسئولیت برای کاربران خانگی تا مدت نصب برنامه برروی سیستم همانند یک دژ مستحکم از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، روت کیتها، کرم های رایانه ای، نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و غیر بصورت عالی محافظت به عمل می آورد. امکان بروزرسانی سریع دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس بصورت Life Time درکنار ارائه سطح محافظتی بالا شناسایی تهدیدهای مختلف که استفاده میلیونها کاربردر سرتاسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از رایانه های خود گواهی بر قدرت و قابلیت اطمینان این برنامه می باشد، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. AVG Anti-Virus قابلیت استفاده بسیار ساده و محیط کاربری طراحی شده بصورت ساده و قابل یادگیری آسانی دارد، و مهم تر از همه سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد ونیازمندی های سیستمی بسیار کمی نیز برای نصب برنامه مورد نیاز می باشد. توجه داشته باشید که این نسخه از آنتی ویروس، تنها برای استفاده فردی خانگی و غیر تجاری رایگان می باشد، بگونه ای که استفاده از آن برای سازمانها و مصارف تجاری اکیدا ممنوع می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار نیز دارای قابلیتهای حفاظتی و فایروال بیشتری علاوه بر ظرفیتهای نسخه رایگان می باشد.

حامد صفری بازدید : 61 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

USB Disk Security نرم افزار تقریبا نام آشنایست که همانطور که از نام آن مشخص است برای محافظت کامپیوتر در برابر انواع حافظه های usb می باشد. این محافظت شامل حذف ویروس های ورودی از پورت usb و همچنین قفل کردن پورت usb برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات می باشد. همانطور که میدانید ، نرم افزارهای آنتی ویروس در زمینه محافظت از پورت های usb دارای ضعف هایی هستند و برای رفع این نقص بایستی نرم افزاری مانند USB Disk Security روی ویندوز نصب شود. USB Disk Security میتوانید ویروس ها و فایل های مخربی که قصد دارند از طریق این درگاه وارد سیستم شوند را شناسایی و حذف کنند. این نرم افزار از انواع حافظه های usb نظیر USB Drive, USB Mass Storage Device, Flash Disk, flash Memory Card, Ipod, Removable Storage Media پشتیبانی میکند و آنها را پاکسازی می نماید. روی دیگر نرم افزار USB Disk Security قفل کردن پورت های usb برای جلوگیری از این مورد که هرکسی نتواند به اتصال حافظه usb اطلاعات داخل کامپیوترتان را کپی یا به سرقت ببرد. همچنین ابزاری های دیگری نیز در نرم افزار تعبیه شده است که برخی از آنها عبارت اند از Disk Cleanup برای پاکسازی هارد دیسک از اطلاعات زائد و Repair System برای رفع مشکلات معمول سیستم . این نرم افزار همچنین قابلیت آپدیت شدن را دارد که در مقایسه با نرم افزارهای مشابه این مورد کاملا بی نظیر است.

حامد صفری بازدید : 39 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

یکی از مشهورترین برنامه های مبارزه کننده با برنامه های هک و تروجان ها می باشد. این نرم افزار با قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند به راحتی تروجان ها و یا برنامه های مشابه موجود بر روی سیستم را پاکسازی نماید. این نرم افزار همچنین قابلیت شناسایی ویروس ها را نیز دارا می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر برای نابودی برنامه های جاسوسی می باشد. این نرم افزار با نظارت بر سیستم و فایل ها در قسمت های مختلف سیستم را در مقابل تروجان ها و برنامه های مشابه و ویروس ها حفاظت می کند. این نرم افزار محصولی از Mischel Internet Security می باشد.

حامد صفری بازدید : 42 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

Shadow Defender نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت PC شما در برابر تغییرات مشکوک , هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender v1.1 می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید (تقریبا همان تعریف Safe Mode ولی با روش دیگر و به صورت امن) که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند , فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های (Folder) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,514
  • بازدید ماه : 6,844
  • بازدید سال : 44,540
  • بازدید کلی : 169,901
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif