loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 56 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

Criss Angel Believe (2013) HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت یکم در ادامه مطلب قرار گرفت|




نام مجموعه : Criss Angel Believe

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم: میانگین ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: کریس انجل شعبده باز معروف آمریکایی به انجام کارهای فوق العاده مشهور است . او که نمایش های زیادی را اجرا کرده است ، اکنون در قالب یک برنامه تلویزیونی کوشیده تا هنر خودش را به نمایش بگذارد . فصل های قدیمی تر برنامه ی کریس انجل Mindfreak بزودی قرار خواهند گرفت. هم اکنون میتوانید این مجموعه را ازافزار دانلود دریافت نمایید.

حامد صفری بازدید : 56 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باید میومدی نام آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی می باشد که هم اکنون می توانید این آهنگ را با کیفیت عالی (۳۲۰ MP3) از افزار دانلود دریافت نمایید. شعر این آهنگ را مهرزاد امیرخانی سروده است و همچنین آهنگسازی و تنظیم آن را پازل باند (علی رهبری و آرین بهاری) انجام داده است.

 

rezasadeghi bayadmiumadi دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام باید میومدی

 

 

حامد صفری بازدید : 37 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باید میومدی نام آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی می باشد که هم اکنون می توانید این آهنگ را با کیفیت عالی (۳۲۰ MP3) از افزار دانلود دریافت نمایید. شعر این آهنگ را مهرزاد امیرخانی سروده است و همچنین آهنگسازی و تنظیم آن را پازل باند (علی رهبری و آرین بهاری) انجام داده است.

 

rezasadeghi bayadmiumadi دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام باید میومدی

 

 

حامد صفری بازدید : 49 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

TSR Watermark Image Software نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های JPEG, TIFF, PNG, BMP, GIF پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.





حامد صفری بازدید : 99 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

کاربرانی که با مدیریت شبکه های رایانه ای سروکار دارند مطمئنا با ابزارهای متعددی هم دست و پنچه نرم کرده اند که بتوانند بهترین کارآیی را در سیستم شبکه خود داشته باشند. نرم افزارهای زیادی هستند که می توان با کمک گرفتن از آن ها یک شبکه از رایانه ها را مدیریت کرد ، نرم افزار NetSupport School در وهله اول، یک نرم افزار بسیار کارآمد جهت مدیریت شبکه های کامپیوتری در مدارس و آموزشگاه هاست.به کمک این برنامه مربی می تواند اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان را محدود کند. مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان، توانایی دیگر این برنامه است. امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی در این برنامه فراهم شده است. نرم افزار فوق حرفه ای و بسیار کامل از امکاناتی که می توان با استفاده از آن ها به عنوان معلم یا مدیر برروی عملکرد دانش آموزان یا کلاینت ها مدیریتی کامل داشت و عملکرد تمامی آن ها را دائما مورد چک و بازبینی قرار داد. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است.

.





حامد صفری بازدید : 55 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزای حرفه ای و کارآمد جهت ضبط انواع عملیات در حال اجرا برروی صفحه نمایش خود هستید ، نرم افزار FastStone Capture می تواند بسیار مفید می باشد.در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند.با این برنامه می توانید به صورت حرفه ای از تمام و یا بخشی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید که از صفحات اسکرول دار ، پنجره های خاص ، صفحات وب و … پشتیبانی می کند . در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

.




حامد صفری بازدید : 61 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

سال‌ها قبل زمانی که نه از اینترنت در ایران خبری بود و نه از کامپیوترهای پرقدرتی که بازی های سه بعدی را اجرا می‌کنند نوجوانان و جوانان علاقمند به کامپیوتر، این تکنولوژی را با کمودور ۶۴ ( Commodor 64 ) و آمیگا ۵۰۰ ( Amiga 500 ) تجربه می‌کردند. کمودور ۶۴ نام نوعی از رایانه‌های خانگی است که با علامت‌های اختصاری C64، C=64 و (Commodore Business Machines) و به معنی ماشین‌های اداری کمودور شناخته می‌شود.نرم افزار C64 Forever به شما اجازه می دهد که این کامپیوتر های منحصر به فرد را تجربه کنید. این نرم افزار که در بر دارنده ی یک رابط پخش کننده بصری،حمایت شده توسط یک پایگاه داده موجود در نرم افزار، حاوی بیش از ۵,۰۰۰ بازی C64 و پشتیبانی های پیشرفته ای برای فرمت جدید RP9 می باشد.





حامد صفری بازدید : 50 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

PassMark OSForensics نرم افزاریست که اطلاعات کاملی از استفاده از کامپیوتر و فایل های ذخیره شده در آن به شما ارائه می کند. وظایف بسیار مهم این نرم افزار ، پیدا کردن فایل های از دست رفته، بازیابی کلمه عبور گم شده، تشخیص نرم افزارهای مخرب و غیره است.PassMark OSForensics جستجو بسیار سریع تر از جستجو گر ویندوز در اختیار شما قرار می دهد.این نرم افزار به شما در کنترل کارکرد کودکان با سیستم کامپیوتری کمک می کند. همچنین مأموران امنیتی نیز می توانند در تحقیقات خود از این نرم افزار استفاده نمایند. شما می توانید آثار فعالیت های کاربر را مشاهده کنید، این امکان وجود دارد برای جمع آوری اطلاعات کامل در موردسیستم رایانه ای مورد استفاده ی کاربران و یا حتی کودکان شما ! توسط این نرم افزارمی توانید رمز های عبوری تمامی مرورگر ها را مشاهده نمایید.از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت نصب بر روی حافظه یو اس بی می باشد . از طریق منوی سمت چپ این نرم افزار دسترسی به ابزار موجود در نرم افزار بر اساس موضوعات دسته بندی شده به کاربر داده شده است .




حامد صفری بازدید : 422 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اگر اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود داشته باشید و به طور ناگهانی با مشکل خرابی ویندوز مواجه شوید، هیچ چیز مثل یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند! SystemRescueCd یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس می باشد که به صورت CD ، DVD یا USB های قابل بوت کاربرد دارد . این نرم افزار با ارایه ابزار هایی جهت ساخت و ویرایش پارتیشن ها ، امکان رفع عیب از کامپیوتر شما را امکان پذیر میکند . این دیسک بوت دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای سیستم و ابزارهای پایه می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.دیسک بوت نهایی، علاوه بر اینکه امکان راه اندازی (Boot) سیستم را دارد، امکاناتی برای بازیابی پارتیشن های پاک شده، رفع مشکلات دیسک سخت، پارتیشن بندی، بکاپ گیری و … را در اختیار شما قرار میدهد.





حامد صفری بازدید : 76 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Photobucket Mobile یکی از محبوب ترین وقوی ترین نرم افزارها سیستم عامل اندروید است که در گروه عکاسی قرار دارد و به تازگی در گوگل پلی قرار گرقته و کاربران زیادی از آن استفاده کرده اند و امکانات گسترده ای از جمله آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر شما در هر نقطه ای از جهان در اختیار شما میگذارد . توانایی های بیشماری در این نرم افزار عکاسی نهفته است که می توان از جمله ی ان ها به متحرک سازی عکس ها و امکان به اشتراک گذاشتن ان ها نام برد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک نسخه پشتیبانی از تمامی عکس های خود تهیه کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید به راحتی عکس های خود را در ۸ گیگ فضایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند آپلود کرده و آنها را با دوستان خود در سرار دنیا و یا در شبکه های اچتماعی به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.





تعداد صفحات : 45

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,407
  • بازدید ماه : 6,737
  • بازدید سال : 44,433
  • بازدید کلی : 169,794
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif