loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 82 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  Fast And Furious 6   را قرار بدهیم داستان قسمت ششم این فیلم که در لندن رخ می دهد ماجرای سرقت سوخت مایع توسط برایان (پول واکر) و دومنیک(وین دیزل) و تحت تعقیب قرار گرفتن این دو توسط لوک هابز که نقش آن را “دواین جانسون یا راک ” ایفا می کنند، را بیان می کند و…. هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز دانلود ها دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از افزار دانلود باشید.







حامد صفری بازدید : 53 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

SoccerRally World Championship یک بازی اعتیادآور و فوق العاده هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی و رالی از استودیوی بازیسازی IceFlame Ltd مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید است . در بازی Soccer Rally 2 شما بایستی با استفاده از خودرو و توپ فوتبال بازی کرده و به با دوستان خود رقابت نمایید . مهارت خود را امتحان کنید و دوستان را به چالش بکشانید . یکی دیگر از قابلیت های جالبی که در بازی SoccerRally World Championship تعبیه گردیده است امکان بازی به صورت دو نفره از طریق یک گوشی می باشد ؛ بدین صورت که شما می توانید با دوست خود در دو سمت تبلت و یا اسمارت فون خود بایستید و به رقابت با یکدیگر بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.


حامد صفری بازدید : 99 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم Guardians of the Galaxy را که شامل ۴۱ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی Flac رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.گروهی از مجرمان فضایی باید بایکدیگر متحد شوند تا از اعمال تبهکارانه و متعصبانه ی Ronan که قصد در نابودی کهکشان دارد، جلوگیری کنند و …  .





حامد صفری بازدید : 52 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Beware Planet Earth یک بازی مدیریتی بسیار زیبا می باشد.در این بازی شما علاوه بر دامداری و کشاورزی می بایست از مزرعه خود در مقابل حملات دشمنان مریخی زمین نیز پدافند کنید.آنها در حال آماده سازی به منظور یورش به زمین و به تاراج بردن منابع مهم ما هستند.در این بازی سلاح های متفاوت و جالبی برای مقابله با دشمنان فضایی طراحی و ساخته شده است.فضای چند بعدی و گرافیک قابل قبول این بازی جالب توجه خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 52 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

David Beckham: Into the Unknown (2014) HDTV 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|کیفیت HDTV 720p اضافه شد|

|زیرنویس  فارسی اضافه شد|



نام مستند : David Beckham: Into the Unknown

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۱۷۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان:فیلمی مستند درباره ی دیوید بکهام که بعد از ۲۲ سال ورزش حرفه ای بازنشسته شده است و می خواهد به یک ماجراجویی به کشور برزیل برود که… منتظر قسمت های جدید تر این مستند از افزار دانلود باشید.



حامد صفری بازدید : 67 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت AVG را همگان با نرم افزارهای امنیتی آن می شناسند ولی این شرکت از حدود یکسال پیش نرم افزاری را به نام AVG PC Tuneup Pro ارائه داده است که توانسته در مدت زمان کمی کاربران زیادی را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است. Turbo Mode : غیرفعال کردن بیش از ۷۰ پروسه غیرضروری برای ارائه سرعتی بالا جهت انجام فرایندهای پرمصرف مثل انجام بازی Program Deactivator : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه فعالیت دارند Startup Optimizer : غیرفعال کردن پروسه هایی که باعث کاهش سرعت استارت آپ ویندوز می شوند Startup Manager : مدیریت نرم افزارهایی که در هنگام استارت آپ فعال هستند Drive Defrag : یکپارچه سازی درایو ها Disk Doctor : شناسایی و رفع خطاهای مربوط به هارد دیسک و رفع بدسکتورها Registry Defrag : یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Registry Cleaner : پاکسازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز Shortcut Cleaner : حذف میانبرهای زائد روی دسکتاپ Disk Space Explorer : نمایش جزئیات کامل از فایل ها فولدرهای موجود در هارد دیسک Gain Disk Space : حذف فایل های اضافی و حجیم درون هارد دیسک Shredder : حذف فایل های مهم و محرمانه و شخصی بطوری قابل بازیابی نباشند Repair Wizard : رفع مشکلات معمول و ارائه بیش از ۲۰۰ پیشنهاد برای رفع آنها Uninstall Manager : حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Undelete : بازیابی فایل های حذف شده Process manager : نمایش نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا و مصرف Registry Editor : ویرایش رجیستری توسط کاربر و…








حامد صفری بازدید : 52 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.




حامد صفری بازدید : 39 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی و تست به زبان PHP و طراحی و تست صفحات HTML ،XML، نرم افزار DzSoft PHP Editor می باشد. این نرم افزار قابل استفاده برای کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این مجموعه ویژه گی های مهم و کاربردی در زمینه ی تولید کد های PHP در اختیار کاربران قرار می دهد. بهره مندی از واسط کاربری قدرتمند و ساده از دیگر امکانات این محصول می باشد. نوارهای جستجوگر فایل و کد، سرعت بالا در افزودن ویژگی ها، عدم نیاز به وب سرور برای ورود به مرورگرهای داخلی، روش های مختلف در وارد کردن کد و … از دیگر امکانات این نرم افزار است.





حامد صفری بازدید : 61 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Advanced System Protector دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند.  این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.



حامد صفری بازدید : 62 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شرکت فرانسوی  ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4  و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft  این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی  دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.

The Crew XBOX360-COMPLEX




تعداد صفحات : 45

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,458
  • بازدید ماه : 6,788
  • بازدید سال : 44,484
  • بازدید کلی : 169,845
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif