loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 65 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.





حامد صفری بازدید : 57 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

iSkysoft Video Editor از قدرتمند ترین برنامه های کار با کلیپ ها و ساخت و ویرایش فیلم می باشد که دارای رابط کاربری بسیار راحت و آسانی نیز می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهایی مثل برش قسمت های دلخواه فیلم، چسباندن فیلم ها به یکدیگر و چند قسمت کردن یک فیلم طولانی را به سادگی انجام دهید. مطمئنا خود شما هم از نتیجه کلیپ حرفه ای درست شده شگفت زده می شوید، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه و امکان به اشتراک گذاری به شکل های مختلف نظیر در سرویس های آنلاین و شبکه های اجتماعی از جمله دیگر خصوصیات کلیدی این ابزار محسوب می شوند.






حامد صفری بازدید : 83 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

Mediachance Photo Blend 3D نرم افزاری عالی و قدرتمند برای مونتاژ و مختلف کردن تصاویر به صورت کاملا طبیعی و محصول شرکت Mediachance می باشد. این نرم افزار با ارائه ابزارهای اتوماتیک این امکان را به شما میدهد تا بیشتر وقت خود را صرف ایجاد تصاویری منحصربفرد نمایید تا اینکه بیشتر وقت را در ویرایش سپری کنید. یکی از مهمترین نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاویر ، این است که ۲ یا چند تصویر با یکدیگر همخوانی داشته باشند ، از نظر پرسپکتیو و زوایا گرفته تا وجود سایه ها و تنظیم بودن رنگ ها و کنتراست ها که این مسئله اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود ، مسلما نیازمند صرف وقت بسیاری خواهد بود ، این در حالی است که نرم افزار Mediachance Photo Blend 3D با تنظیم رنگ ، سایه و کنتراست به همخوانی تصاویر کمک خواهد کرد. این نرم افزار همچنین در ساخت تصاویر به صورت ۳D نیز امکانات لازم را دارا بوده و میتواند تمامی اعمالی که در حالت ۲بعدی انجام میدهد را در حالت سه بعدی نیز مورد استفاده قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی امکاناتی که در Mediachance Photo Blend 3D فراهم آماده اعم از تنظیم رنگ عکس ها ، سایه ها و کنتراست ها و نور همگی برای این است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاویر کاربر مشکلی از نظر منطبق بودن تصاویر را نداشته باشد و به راحتی امکان تصحیح عیوب را داشته باشد.





حامد صفری بازدید : 58 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

بدون شک برنامه های تبدیل کننده فایل های صوتی و تصویری زیادی عرضه شده اند. ابزاری بسیار حرفه ای که در کنار پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی با سرعت بسیار مناسب امکاناتی نظیر رایت برروی انواع لوح های فشرده و همچنین ویرایش ساده فیلم ها را هم فراهم کرده است.شما میتوانید به راحتی فیلم های دی وی دی را ریپ کرده و یا بالعکس سایر فرمت ها را به فرمت DVD تبدیل نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت های به فرمت های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد، تمامی فایل های ویدیویی در سایت هاب YouTub e، Metac afe، H ulu، Net flix قابل دانلود در این نرم افزار هستند. تبدیل فایل های دانلود به هرنوع فرمت دلخواه شما ، دستگاه های قابل حمل و…. فراهم شده است.




حامد صفری بازدید : 449 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

مطمئنا بازی پین بال را می شناسید. در بازی پین بال مارول بزرگترین قهرمانان تاریخ وجود دارند. این بازی یک بازی ویدئویی پین بال می باشد که دارای گیم پلی فوق العاده جذاب و زیبا می باشد. قهرمانان خود را انتخاب نموده و جهان را از بدی پاک سازید . ترکیبی از حماسه ، هیجان ، گیم پلی همه جانبه و تصاویر خیره کننده را در این بازی تجربه نمایید ! در این بازی شخصیت های معروفی چون مرد عنکبوتی، مرد آهنی، روح سوار، ایکس من، هالک، کاپیتان آمریکا و … حضور دارند که تلاش می کنند تا از دست شیطان ها و نیروهای شیطانی رهایی پیدا کنند. لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.






حامد صفری بازدید : 51 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

 Toy Story That Time Forgot HDTV 720p (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

نام انیمیشن: ۲۰۱۴ Toy Story That Time Forgot

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

خلاصه داستان: داستان پس از تعطیلات کریسمس اتفاق می افتد جایی که اسباب بازی ها خودشون رو در یک سرزمین غیر معمول با یک سری اسباب بازی های جدید و عجیب و غریب پیدا می کنند. آنها باید به کمک هم چاره ای بیندیشند تا راه خروج را پیدا کرده و سالم به خانه بازگردند و…




حامد صفری بازدید : 49 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

The Ministry of Silly Walks یک بازی جدید و بسیار اعتیادآور در سبک بازی های اکشن و ران از استودیوی بازیسازی The Ministry of Silly Walks مخصوص سیستم عامل اندروید است . مونتی پایتون یک مرد بریتانیایی عجیب و غریب است، زیرا پاهای او شرایطی را دارند که هر لحظه امکان دارد او به زمین بخورد و او در کل به شکل خاص و در نگاه اول احمقانه حرکت می کند. وظیفه شما در این بازی این است که او را تا رسیدن به مقصد هدایت کنید بدون این که او زمین بخورد. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود صداگذاری های حرفه ای ، فیزیک واقع گرایانه بازی ، عبور از موانع و به روز رسانی منظم اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.




حامد صفری بازدید : 46 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

آیا از افرادی هستید که بازی های استراتژیک آنلاین علاقه مندید!؟ امروز قصد معرفی یکی از پرطرفدارترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک با نام Friendly Fire را داریم . در بازی Friendly Fire با یکدیگر متحد شوید و ضمن تشکیل یک ارتش قوی، پایگاه ها، سلاح ها و تجهیزات خود را تقویت نمایید تا با دشمنان وارد جنگ شوید. در این بازی شما در نقش فرمانده باید باید با فرماندهی نیروهای خود قلمرو خود را گسترش دهید و به یکی از ابر قدرت های جهان تبدیل شوید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.





حامد صفری بازدید : 82 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت افزار دانلود برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|آپدیت بازی Update.v1.01.01-RELOADED به پست اضافه شد|




حامد صفری بازدید : 60 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

اتوجه به اینکه امسال گروه PESEdit از ارائه ی پچ برای آخرین نسخه بازی محبوب Pro Evolution Soccer، یعنی PES 2015 سر باز زده است، سعی در ارائه ی پچی سالم که مشکلی نداشته باشد دیده می شد. در این راستا، با همکاری گروه ویرایشگران ایرانی (IEG)، یکی از کامل ترین پچ های بازی PES 2015 که امکانات بسیار زیادی در آن قرار داده شده است برای شما کاربران محترم وبسایت افزار دانلود آماده گردیده و امیدواریم نسخه های آینده این پج نیز توسط این گروه عرضه شود. برای مشاهده ی تغییرات این پچ می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




تعداد صفحات : 45

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,541
  • بازدید ماه : 6,871
  • بازدید سال : 44,567
  • بازدید کلی : 169,928
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif