loading...
افزار دانلود
حامد صفری بازدید : 43 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

مرتضی پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هایش همیشه در زندگى و قلب مردم و طرفدارانش خواهد ماند.
مرگ پایان کبوتر نیست، مرتضی گرچه با این دنیا وداع کرد و رفت ولی یاد و خاطراتش همیشه در ذهن ها خواهد ماند، جوانی که با وجود بیماری هرگز تسلیم نشد و همواره با کنسرت ها و آهنگ هایش از شوق و امیدش به آینده گفت و با ترانه هایش خاطرات ماندگاری را برجای گذاشت.
تیم افزار دانلود مجموعه ای از ۱۰ آهنگ برتر و شنیدنی مرتضی پاشایی را در قالب یک مجموعه مهیا نموده است که هم اکنون می توانید آن را دریافت کرده و از شنیدنش لذت ببرید. همچنین لیست موزیک ها را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.




حامد صفری بازدید : 48 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت افزار دانلود  دریافت نمایید.




حامد صفری بازدید : 54 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.




حامد صفری بازدید : 45 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. Max Uninstaller نرم افزار کاربردی برای جذف کامل نرم افزار های نصب شده است. با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.





حامد صفری بازدید : 145 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.




حامد صفری بازدید : 63 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)


The Maze Runner Bluray (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|


نام مستند: The Maze Runner

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پس از اینکه حافظه توماس به کلی پاک می شود، متوجه می شود که در گروهی از افراد گیر افتاده است و پس از مدت کوتاهی، همه ی آن ها متوجه می شوند که در یک هزارتو گیر کرده اند و توماس را وادار می کند تا به گروه هایی به عنوان "دوندگان" ملحق شود تا بتواند از این هزارتو رهایی پیدا کند و …



حامد صفری بازدید : 38 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

چنانچه می خواهید آماری از مدت زمان استفاده ی خود از تمام نرم‌افزارهای موجود در سیستم را بدست آورید و یا حتی اگر می خواهید زمانی که به وبگردی می‌پردازید را به صورت دقیق محاسبه کنید، نرم افزارManicTime Pro یک برنامه ثبت وقایق گذشته شده و انجامم نشده می باشد.ManicTime تمام اتفاقاتی که در کامپیوتر شما رخ می‌دهد را پیگیری می کند و در آخر روز آماری از مدت زمان استفاده شما از تمام نرم‌افزارهای موجود در سیستم ارائه می‌دهد. این نرم افزار در پشت زمینه به صورت خودکار شروع به فعالیت می کند و شما با خیال راحت می توانید به انجام کارهای خود رسیده و در پایان کار تمامی داده های جمع آوری شده را مشاهده کنید.




حامد صفری بازدید : 184 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

Aimersoft Video Converter که توسط شرکت معروف Aimersoft ارائه شده است مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا بوده که به جرات می توان آن را جز ۳ مبدل برتر دنیا نامید. این نرم افزار به راحتی از بیش از ۹۹ درصد از فرمت های صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف همچون کیفیت های HD و SD و نیز انواع فرمت های اختصاصی گوشی های موبایل، کنسول های بازی و … پشتیبانی کرده و فایل های شما را با کیفیتی فوق العاده عالی به فرمت های دلخواه شما تبدیل می نماید. علاوه بر این Aimersoft Video Converter Pro به سبب داشتن امکاناتی همچون اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، Edit کردن انواع فیلم ها و DVD ها، ترکیب کردن انواع فایل ها و ساختن فایلی واحد، اضافه کردن افکت های خاص به فیلم، عکس برداری و جداسازی صدا از فیلم و ذخیره ی آن ها با فرمت دلخواه و هزاران ویژگی دیگر به یکی از محبوب ترین مبدل های حال حاضر دنیا تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته است.






حامد صفری بازدید : 186 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Camera Control برای کنترل از راه دور دوربین های دیجیتال SLR نیکون از طریق کامپیوتر شخصی طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا کنترل کاملی بر روی اغلب دوربین های دیجیتال SLR نیکون داشته باشید، این نرم افزار شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند مشاهده گر برای نمایش آنچه توسط دوربین ضبط می شود می باشد. به عنوان مثال می توانید حالت نوردهی، سرعت عکاسی و اندازه دهانه لنز (shutter speeds & aperture) دوربینی که از طریق کابل USB یا Firewire و یا از طریق Wireless LAN برای کنترل به کامپیوترتان متصل شده است را تغییر دهید.




حامد صفری بازدید : 50 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید Windows Media Player که می توانید برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز استفاده کنید. این برنامه بر روی ویندوز های ویستا و جدیدتر به صورت پیش فرض نصب می باشد و می توانید از آن برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری استفاده کنید. این برنامه برای پخش بعضی از شبکه های تلویزیونی Online مورد نیاز است. در ضمن بعضی کاربران این برنامه را به عنوان Player محبوب خود بر می گزینند.برخی از ویژگی های این پلیر ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪ Stacks ﺑﺮای دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﺑﮫﺘﺮ آﻟﺒﻮﻣﮫﺎی ﺻﻮﺗﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮی ، فایل های DRM می توانند به دلخواه و بر اساس محتوی آنها تگ گذاری شوند ، پشتیبانی و هماهنگی بهتر با رایانه های قابل حمل و … است .




تعداد صفحات : 45

درباره ما
Profile Pic
سایت افزار دانلود . دانلود رایگان نرم افزار-بازی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 442
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,402
  • بازدید ماه : 6,732
  • بازدید سال : 44,428
  • بازدید کلی : 169,789
  • کدهای اختصاصی
    http://s5.picofile.com/file/8148033626/Untitldsdsded.gif